• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tifodugnad!!!

Started by Tifo-gruppen, May 08, 2006, 01:44:12 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Alle mann til pumpene!

Tifo-gruppen trenger din hjelp til festen 16/5.

Vi trenger hjelp fra 15/5 kl 11.00 og utover oppe på Brann Stadion.
Det vil foregå på Stadion..

Det er en god del som skal gjøres, så vi trenger godt med hjelp. Vi kommer nok til å holde på

en god stund utover dagen/kvelden.

Ta med godt humør,arbeidslyst og noen vitser.

Det vil også bli mulighet for spleising på mat om det tar lang tid,så noen kroner kan også medbringes.

Kan du stille noen timer og vær med å hjelp oss og støtte Norge`s beste fotball-lag?Dette blir bra..

Mvh
Tifo-gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Benny Gullfot

Hadde kanskje vært greit med informasjon om hvor dugnaden skal være!

Ellers ser jeg veldig frem til festen 16mai

Bataljonen

Dugnaden finner sted på Brann Stadion. Info finner du ved å trykke HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Romani3

Litt tidlig på dagen.. E dessverre på skolen då. Ferdig halv fire og det e vel litt seint?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

DJ_ADG

kom halv fire du. regner med vi må jobbe ut over kvelden. Uten eg vet ka som skal være tifo.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Romani3

Får se om eg får med meg nåkken flere. Aldri vært på dugnad før, men hjelper mer enn gjerne te hvis det trengs ;) Kor møter vi?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Northside

Quote from: "Romani3"Får se om eg får med meg nåkken flere. Aldri vært på dugnad før, men hjelper mer enn gjerne te hvis det trengs ;) Kor møter vi?

Inngang 3 på oppsiden er sikkert åpen. Dersom ikke så vil det alltid være noen andre innganger som er åpen.

Når du først er komt inn så ser du sikkert folk med en gang :wink:

BiZARRE

Kan jeg spørre hva Tifo er?
Etter det jeg har forstått er det ett spektakulært "show" før eller etter kampen, med effekter som røyk, konfetti, ballonger, bannere osv.
Stemmer det?

Mr_Soma

Stjerneskudd og ligther til alle...
Du får vel vente i spenning som alle andre til 16.mai.

panZer micky

Eller stille opp på dugnaden så slipper du å vente heeeelt til 16

Mr_Soma

Quote from: "panZer micky"Eller stille opp på dugnaden så finner du hva som er i gjæret

Heller ingen dum idé :)

Brannfrelst

Er det ikke litt tidlig å ha denne dugnaden klokken fra klokken 11 en mandags morgen? Er vel ikke fridag den dagen,og de fleste er vel på jobb/skole? Eller har den lille kjernen i TIFO gruppen skulket seg fri denne dagen :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Noen er mellom jobber,noen fri og andre skulker kanskje.
Men "cluet" er at det vil ta tid og organisere samt ordne til ting og tang..
Vi er nok ikke ferdig før etter Solnedgang:p
Så det er bare til å komme innom Stadion i løpet av den dagen om du har mulighet til å hjelpe..
Vi setter pris på all hjelp vi får..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BiZARRE

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "panZer micky"Eller stille opp på dugnaden så finner du hva som er i gjæret

Heller ingen dum idé :)

Bor ikke i Bergen, og skal desverre ikke på kampen :(

Rasmus_brann

Tror eg e ferdig på skolen i rundt halv fire-tiden den dagen, evt. tidligere. Så eg stikker oppover då eg... Kanskje tiligere, lærerene har funnet opp noe som heter "blokkager" så vi bytter om timene hele tiden, skjønner ingenting av det. Selv om det skal visst være et system på det... Men eg kommer ihvertfall opp når eg e ferdig...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Pondan

Trenger ALLE si hva de skal? om de kommer osv?? Det er vell  bare og stille de som kan osv..

Northside

Quote from: "Pondan"Trenger ALLE si hva de skal? om de kommer osv?? Det er vell  bare og stille de som kan osv..

stemmer, bare til å stille dersom du føler for det, trenger ikke å si det til noen :wink:

Men alltid greit å få litt respons her også før dugnaden, då vet vi ihvertfall at noen kommer...

C@Bøe_79

Nei,her er det viktig at jeg for vite timeplanen din!
Sånn at neste dugnad kan legges opp utifra infoen fra de som har svart på tråden.
Alt lagres og ligges inn i et program som beregner når det er best å ha dugnad.
Foreløpig er det 19-23 Tirsdag - Onsdag,men det kan forandre seg..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up