• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fullt hus mot Stabæk ?

Started by batty, May 03, 2006, 19:05:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

batty

Forundrer meg ikke hvis det blir opphold og 15-16 grader.
Tåler vi mer medgang nå ?

Håper på 15000 ihvertfall.

Brannmann rob

Satser på det ja :D folk vil se brann ta seriegullet ;)

batty

MIM må fortsette å messe om en kamp av gangen så blir det bra.

abe78

.og husk!

BrannFa(e)n

Vil faen meg være svakt å ikke få fullt hus. Da blir jeg skuffet. Et absolutt, absolutt minimum vil være 15000. Får vi over 15000 vil det være akseptert, men ikke "bra".
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Vil faen meg være svakt å ikke få fullt hus. Da blir jeg skuffet. Et absolutt, absolutt minimum vil være 15000. Får vi over 15000 vil det være akseptert, men ikke "bra".

Er det ikke du som i går var uenig med meg om at under 14000 er dårlig?
Legg ned hele klubben!

abe78

Quote from: "BrannFa(e)n"Vil faen meg være svakt å ikke få fullt hus. Da blir jeg skuffet. Et absolutt, absolutt minimum vil være 15000. Får vi over 15000 vil det være akseptert, men ikke "bra".

Kapasiteten er 15.000. Da blir det vel ikke mer en akseptert da?
.og husk!

Stalin

Syns det vil være ganske bra gjort å gå inn flere enn kapasiteten tilsier..

BrannFa(e)n

Trodde bortesupportere skulle stå i klokkesvingen, og jeg tenkte litt kjapp matte her.. "Full bortesving", men nå ser jeg på bortelaget... Men stryk den der da..
rannfasiten

batty

Holder værmeldingen stikk blir det fullt

Bataljonen

Quote from: "Mr_Soma"
Eneste problemet mitt var at jeg ble skikkelig hes og mistet nesten stemmen litt ut i 2. omgang.

Dette kan jeg skrive under på, er blitt hes igjen etter Moldeturen :) Men en pakke med Fisherman i lomma går alt så mye bedre :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Quote from: "Stalin"Syns det vil være ganske bra gjort å gå inn flere enn kapasiteten tilsier..

Tror vi klarte det mot VIF, var ihvertfall rimelig trangt på ss!
Men skal ikke klage :)  (slik som visse familier og annet pakk gjorde den kampen)

or Mr_Soma:
QuoteIngenting er som å gå over Nymarksbanen å høre SS langt borte med Haukelandshallen.

Tydlig tegn på at du stilte for seint. Du skal ikke høre noe synging når du går mot stadion, du skal være så pass tidlig ute at når syngingen starter så er du med å synger inne på stadion! :wink:

Snublefot

Quote from: NorthsideFCDH
Quote from: "Stalin"Syns det vil være ganske bra gjort å gå inn flere enn kapasiteten tilsier..

Tror vi klarte det mot VIF, var ihvertfall rimelig trangt på ss!
Men skal ikke klage :)  (slik som visse familier og annet pakk gjorde den kampen)

Ja, det virket veldig trangt der..   er nok flere muligheter for folk å snike seg inn også..  selv om jeg tviler på at det er mer en 5-10 personer som gjør slikt hver kamp..   jeg er bare glad til at jeg har sesongkort.. ser at det var verdt det ja=)

Xminator

Er de ikke begynt å montere seter? Den mest sannsynlig forklaringen er nok at de ikke ønsker å bruke ekstra tid på å stenge av området.

Og jeg blir fortsatt overrasket om det blir helt stappfult mot Stabæk. Eller mer enn 50 bærumsbønder på tribunen.

14500. Maks.

mr-bolstad

tror ikke det blir helt fullt..mange folk ja, men ikke fullt hus!

mange som konfirmerer seg på søndag, bla en i min familie som fant ut at hun skulle gjøre det...forbanna...
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Northside

Quote from: "mr-bolstad"tror ikke det blir helt fullt..mange folk ja, men ikke fullt hus!

mange som konfirmerer seg på søndag, bla en i min familie som fant ut at hun skulle gjøre det...forbanna...

går jo an å gå tidlig fra besøkene... folk konfirmerte seg sist helg også og middagen er som oftest ferdig rundt 3-tiden, dvs du går ikke glipp av noe dersom du går etter det.
Eg gikk ihvertfall ikke glipp av noe sist helg

BrannFa(e)n

Jeg husker jeg var en av de første som stakk fra min egen konfirmasjon. Hele familien forventet det jo så det ble ikke noe stort oppstuss.
rannfasiten

mr-bolstad

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "mr-bolstad"tror ikke det blir helt fullt..mange folk ja, men ikke fullt hus!

går jo an å gå tidlig fra besøkene... folk konfirmerte seg sist helg også og middagen er som oftest ferdig rundt 3-tiden, dvs du går ikke glipp av noe dersom du går etter det.
Eg gikk ihvertfall ikke glipp av noe sist helg

middagsbesøket begynner kl 16 så blir nok dårlig med det..menmen
får komme sterkt tilbake på 16mai. hehe
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up