• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Follese - Brann

Started by Nixon, May 02, 2006, 14:08:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa!

Gud

Da blir det seriegull i år og cupfadese mot Follese.

Northside

setter BBB opp busstur?
:)

Alexåsane

Quote from: "NorthsideFCDH"setter BBB opp busstur?

Du får sikkert fint sitte deg på en rutebuss:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann/Bergen

Denne gleder eg meg til, siden eg bor på askøy så blir det ikkje lange veien nei... Blir kjekt med cup igjen!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Jeanet

Ja, nå skal det bli deilig med cup.. veien til Oslo er i gang..
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Esskåbrann

Bør faen meg slå Follese... Hadde det no vært mot Vestsiden Askøy kunne jeg skjønt ett tap, men aldri mot ekle Follese!!! Føler meg også ganske sikker på en komfortabel seier her...
Ã¥ skal det skje!

SKB e BEST!!!

Quote from: "Esskåbrann"Bør faen meg slå Follese... Hadde det no vært mot Vestsiden Askøy kunne jeg skjønt ett tap, men aldri mot ekle Follese!!! Føler meg også ganske sikker på en komfortabel seier her...

Kunne aldri skjønt et tap mot et Askøylag!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

KennethS

tå på Brann

brannsupporteren:-D

noen som vet klokkeslettet på kampen eller er det ikke publisert ennå?:)
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Romani3

Quote from: "SKB e BEST!!!"
Quote from: "Esskåbrann"Bør faen meg slå Follese... Hadde det no vært mot Vestsiden Askøy kunne jeg skjønt ett tap, men aldri mot ekle Follese!!! Føler meg også ganske sikker på en komfortabel seier her...

Follese har no ingenting å stille opp med mot vårt kjære SK Brann ;) Men de synes no det e skikkelig stas å få Brann te Askøy. Stod en del om det i Askøyværingen i dag =P

Men eg håper no mange tar turen ut te øyen! Håper på skikkelig storseier. Får se om eg finner veien te Skogen =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Esskåbrann

Quote from: "SKB e BEST!!!"

Kunne skjønnt tap mot Vestsiden, men kun de.

Hyggelig å få Brann tilbake på øyen ja, husker da Askøy (eller var det Kleppestø på den tiden?) fikk besøk av Brann på Myrane...

Fint minne :)
Ã¥ skal det skje!

nyhammeroivind

Drittkjipt for kompisen min Kris som forøvrig sitter med oss gutta på Hansa.
Han spiller for Follese, og iforrige kamp fikk han rødt kort og soner dermed karantene i cupkampen mot Brann.
Snakk om uflaks!

Snublefot

Quote from: "nyhammeroivind"Drittkjipt for kompisen min Kris som forøvrig sitter med oss gutta på Hansa.
Han spiller for Follese, og iforrige kamp fikk han rødt kort og soner dermed karantene i cupkampen mot Brann.
Snakk om uflaks!

send inn forespørsel til NFF og forklar situasjonen=)  hehe, kanskje de gir en stakkars supporter hans guttedrøm en sjanse..haha

Men om follese trenger en spiss.. RING MEG=)

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"setter BBB opp busstur?

Vi tenkte å sette opp buss med overnatting samt båttur til denne kampen :) hehe:)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

abe78

Hva med en organisert sykkeltur? Hadde det ikke vært rått å se 1000 rødfargede syklister over Askøybroen?
.og husk!

BrannSupporter

Det hadde vært stilig. Plankehaugen gjorde noe lignende i fjor husker jeg.

Snublefot

Quote from: "abe78"Hva med en organisert sykkeltur? Hadde det ikke vært rått å se 1000 rødfargede syklister over Askøybroen?

hehe.. Skaff meg en sykkel, og jeg er med=)

eller abe78 - hva med Ã¥ leie en tandemsykkel?    

(vi hadde vell sett ut som to fulle russ...;)

Nixon

Er kanskje ikke så dumt med en BBB-busstur fra Fotballpuben neste onsdag. Det er vel kanskje ikke allverden med parkeringsplasser der ute. For ikke å snakke om alle som ikke har lappen.
Rød makt på Hansa!

Romani3

Quote from: "Nixon"Er kanskje ikke så dumt med en BBB-busstur fra Fotballpuben neste onsdag. Det er vel kanskje ikke allverden med parkeringsplasser der ute. For ikke å snakke om alle som ikke har lappen.

Det går jo òg an å bare ta vanlig rutebuss då..

batty

Bør Brann stille svært reservespekket ? La disse hvile :

Hanstveit, Miller, Andresen,PVM,Sæternes og Winters ?
Inn med :
Kalvenes, Huseklepp,Haugen,leiesoldaten,malteseren og Ystaoset

abe78

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "abe78"Hva med en organisert sykkeltur? Hadde det ikke vært rått å se 1000 rødfargede syklister over Askøybroen?

hehe.. Skaff meg en sykkel, og jeg er med=)

eller abe78 - hva med Ã¥ leie en tandemsykkel?    

(vi hadde vell sett ut som to fulle russ...;)

Du sitter fremst. ;-)

Gleder meg faktisk til denne kampen, synes vi bør stille opp og lage litt liv på denne kampen også.
.og husk!

krøvel vellevold

Sist gang vi var på Follese i cupen (4.mai 94) var vi serieledere. Det KAN skje igjen...
Legg ned hele klubben!

batty

Kampen i Sandefjor er vrien, vanskelig og viktig. Jeg vil hate å lese i BT 11.5 at noen skadet seg mot Follese, så få stjernene på tribunen eller benken i 1. runde og la dem hvile til den langt viktigere og vanskeligere dysten i Vestfold lørdag 13.5

Memelli

Dette blir nok kampen Memelli skal skyte seg til litt mer selvtillit, ja.

arnes1

Ja, det er sannsynlig. Faren med kampen er vel ikke først og fremst at spillere blir "utslitt" før Sandefjord-kampen men skader. Risikoen for overtråkk, strekk osv er vel like stopr på Follesø som andre steder. Dessuten kan det være en fin anledning for å se benkesliterne sammen med en a-b kombinasjon. Andresen, Sæternes og flere andre har jo vært skadeforfult og de kan godt få hvile hele kampen. Haugen er vel banker her og Kalvenes bør kanskje få prøvd seg som stopper ? ikke bare venstreback. Kunne vært gøy se hvordan en unggutt gjorde det også.
Cup-NM er viktig likevel. Skulle tatt seg ut å ikke ha det som "nødløsning" i år.

Doc

Keeper: thorbjørnsen
H. back: M. Knudsen
Stopper: Zavrl
Stopper: Bjarnasson
V. back: Kalvenes
V. midtbane: T.Ludvigsen
S. midtbane: Suazo
S. midtbane: Monkam
H. midtbane: Huseklepp
Spiss: Memelli
Spiss: Ystaas
Innhopp: Haugen, Misje

Jeg vet at dette laget nok er svakt og lite samspilt, men mange av spillerene på laget er nærme en plass i startoppstillingen og bør vise seg frem og få kamptrening her. Vi bør hvile de spillerene som starter i dagens kamp, muligens med unntak av Huseklepp og Kalvenes som trenger kamptrening. Kanskje bør Bjarnason vile også, et alternativ da er kanskje å bruke Suazo som midtstopper, og Haugen inn sentralt?
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

abe78

Tviler seriøst på at Martin starter på backen. Det er en possisjon han bare spiller om Brann ikke har andre alternativer. Regner det som en selvfølge at Souzao spiller kampen sammen med Monkam.
.og husk!

Candyman

Quote from: "Doc"
Jeg vet at dette laget nok er svakt og lite samspilt, men mange av spillerene på laget er nærme en plass i startoppstillingen og bør vise seg frem og få kamptrening her.

Husk at vi skal vinne og da. Ville vært litt drit og tape 1-0 mot Follese for vi har sendt 11 spillere som aldri har startet en kamp sammen og halvparten er kun god nok for adecco... Jeg mener heller vi bør gjøre tidlige bytter dersom det går fint...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Med laget Doc setter opp ville Brann vunnet kampen og blitt slått ut av cupen etter 0-3 fra NFF :p 3 ikke-eu.

Regner med vi stiller noenlunde uforandret i forsvar.

Opdal
Knudsen - Sigurdsson - Bjarnason - Kalvenes
Huseklepp - Haugen - Suazo - Vaagan Moen
Winters - Memelli

Texas

http://www.askoyv.no/nyhet.cfm?nyhetid=1798

HÃ¥per en god del av brann supporterene tar turen.

naitsirk

overraskande mange som svarer at dei ikkje skal sjå kampen.

Romani3

Korfor ska de ikkje se kampen?

Doc

Med laget Doc setter opp ville Brann vunnet kampen og blitt slått ut av cupen etter 0-3 fra NFF :p 3 ikke-eu.

--------------------------------------------------------

He he, det er godt at det er noen som er våkne i timen.
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Brannfrelst

Ser for meg disse 1000 syklistene over Askøy broen med Abe78 og Snublefot i spissen på Tandem sykkel. 7-0 til Brann!
2.10.07-Gullet kom hem!

Snublefot

Quote from: "Brannfrelst"Ser for meg disse 1000 syklistene over Askøy broen med Abe78 og Snublefot i spissen på Tandem sykkel. 7-0 til Brann!

hehe.. Det hadde vært knallgøy=)

Jeg er nok redd for at jeg fÃ¥r problemer med denne kampen.. onsdag er eneste dagen denne uken jeg virkelig sliter med Ã¥ dra dit desverre.. reiser tidlig til sandefjord pÃ¥ torsdag, og dama har invitert folk hit pÃ¥ middag pÃ¥ kvelden.. urutinert..  har vurdert oppsigelse og utkastelse, men  mÃ¥ nok kanskje ta hensyn..

Kan man leie tandemsykkel noe sted da?

og Abe78: Om dette blir realitert kan jeg sitte foran, men du får ha kassa med øl på fanget, og fore meg;)

abe78

Jeg er med om vi får lånt oss en sykkel! Her må Bataljonen på banen..! ;-)
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"Jeg er med om vi får lånt oss en sykkel! Her må Bataljonen på banen..! ;-)

PÃ¥ velodromen, mener du vel?
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "abe78"Jeg er med om vi får lånt oss en sykkel! Her må Bataljonen på banen..! ;-)

PÃ¥ velodromen, mener du vel?

der kan man låne tandemsykkel altså?

jeg er ikke helt oppdatert på denne kampen, så når må man dra? hvor drar man fra? hvor langt er det å sykle? og når begynner kampen?

Lennono8

Kan noen som bor på Askøy eller er kjent der gi meg en forklaring på hvordan jeg skal komme meg til banen? Veibeskrivelse fra sentrum er bra. Info om parkeringsmuligheter o.l. mottas med takk...

Nixon

Er det ikke bare over broen og til venstre?:)

Ellers står det litt her om priser og parkering:
http://www.n3sport.no/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=433503&CatId=37115
Rød makt på Hansa!

Snublefot

Quote from: "Lennono8"Kan noen som bor på Askøy eller er kjent der gi meg en forklaring på hvordan jeg skal komme meg til banen? Veibeskrivelse fra sentrum er bra. Info om parkeringsmuligheter o.l. mottas med takk...

parkering? her skal det sykles=)

Romani3

Eg e faktisk ikkje helt sikker på kor Skogen e selvom eg bor på Askøy. Men en eg kjenner fortalte meg at det e ikkje så langt fra hovedveien som går fra Askøybroen og videre nordover på øyen.

Se kart

Tror ikkje veibeskrivelsen under e helt riktig då..

Men å finne veien te Askøy e ikkje så vanskelig. Etter det e det bare å følge veien rett fram over Askøybroen, gjennom Stongafjelltunnelen og etter den e det inn en vei te venstre. I stedenfor å kjøre ned mot Strusshamn Senter fortsetter du innover, forbi veien inn te Krokåsdalen (høyre side) og forbi Flagget (venstre side). Då ska det være opp te høyre rett før Marikovveien.

Men det går jo òg an å ta "Snarveien" over fjorden fra Nøstet te Kleppestø og buss derfra.

I Askøyværingen i dag stod det "Vær tidlig ute og vennligst benytt anvist parkeringsplass."

Ikognoti

Det er som Nixon sa, første avkjørsel til venstre. Det er jo godt skiltet, og det skal ikke være noe problem å finne frem. Etter du har tatt til venstre kjører du strake vegen til du ser skiltet merket Idrettsplass.

Nille

Ringte BNR, der var det mobilsvar! Noen ute fra Askøy som vet hvor ofte båten går til Kleppestø? Går trikken non-stop til Skogen Stadion?
I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league.' - Mark Viduka

Snublefot

jeg har forstått at det er relativt drøyt å sykle hele veien, så det blir nok desverre uaktuelt..

Men vi kan jo arrangere et skikkelig sykkeltog 16 mai? hehe=)

Romani3

Quote from: "Nille"Ringte BNR, der var det mobilsvar! Noen ute fra Askøy som vet hvor ofte båten går til Kleppestø? Går trikken non-stop til Skogen Stadion?

Ruten finner du her

Men.. eh.. trikken? Det går buss fra Kleppestø..

Romani3

Quote from: "Snublefot"jeg har forstått at det er relativt drøyt å sykle hele veien, så det blir nok desverre uaktuelt..

Du kan no bare sykle, du.. En fin laaaang tur =P Du rekker nok kampen om du begynner tidlig. He he =)

abe78

Quote from: "Snublefot"jeg har forstått at det er relativt drøyt å sykle hele veien, så det blir nok desverre uaktuelt..

Dette holder ikke! ;-)

16.mai sykkling til stadion er livsfarlig, i hvert fall fra fotballpuben. ;-)
.og husk!

Snublefot

Quote from: "abe78"

Dette holder ikke! ;-)

16.mai sykkling til stadion er livsfarlig, i hvert fall fra fotballpuben. ;-)

hehe.. ihvertfall på tandem, hvor du sitter med kassa på fanget, og jeg trår som en slave foran=)

Go Up