• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Opptak av Brann-VIF(torrent)

Started by Bionor, May 01, 2006, 14:06:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Virkelig hyggelig at folk satte pris på jobben jeg gjorde med Brann - VIF kampen, og at den virket hos samtlige.

Har sett den for 3.gangen idag å gåsehuden legger seg ikke enda.

Synd at ting ble så skuffende mot Stabæk,noe annet hadde vel blitt for mye forlangt.

Men jeg håper vi tar tak å tar en reprise fra Vif-kampen å trøkker til mot Tromsø!

dudo

Mulighet for å legge Stabækkampen ut på piratebay? Fikk ikke sett den.

Edit:
BTW: Jobben du gjorde? Hvem var det som la den ut på piratebay og startet dette da...? ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Alastor

Quote from: "Mr_Soma"Jeg er uploader der inne, så om alt går etter planen nå så kommer det bare HDTV kvalitet fremover, med andre ord suveren kvalitet!

Så om folk er intr i kamper i Tippeligaen så bare PM meg :)

HDTV-kvalitet på brannkamper = Jatakk! Du kan regne med at mange er meget meget interessert :).

EvenSteven

Ja ja ja ... HDTV....
var skuffet over kvaliteten på vif-kampen... kunne ikke se den i fullskjerm.. ikke på Pc'en i hvertfall... har ikke prøvd på tv'en....

Mr_Soma

Quote from: "dudo"Mulighet for å legge Stabækkampen ut på piratebay? Fikk ikke sett den.

Edit:
BTW: Jobben du gjorde? Hvem var det som la den ut på piratebay og startet dette da...? ;-p

chris_henrik

Quote from: "Mr_Soma"
Men fremover nå så jobber vi bare med HDTV-kvalitet på kampene.

Hvor i all verden får du tak i HDTV opptak fra tippeligaen? Har du med deg et eget Sony HDR-FX1 som du tar opp kampene med?
<BRANN> ..... DKFM

Mr_Soma

ja jeg pleier å stå oppe med gratishaugen/ulriken å filme med mitt hdtvkamera 8w9000i c3 fra Sony.

hvem har sagt at det er hdtvopptak? det er opp mot hdtvkvalitet

Alastor

Så lenge det er tilsvarende tvkvalitet så er jeg uansett ubermasse fornøyd kjære soma :).

chris_henrik

Quote from: "Mr_Soma"ja jeg pleier å stå oppe med gratishaugen/ulriken å filme med mitt hdtvkamera 8w9000i c3 fra Sony.

Ganske bra telelinse med andre ord :D
Quote from: "Mr_Soma"Jeg har også HDTV utgaven av kampen, men da uklippet.

Oki, toket bare dette som at du hadde tilgang til HDTV opptak. Driver å laster ned kampene fra mms linkene til tv2, utrolig greit med komplett dokumentasjon fra den sesongen da vi........
<BRANN> ..... DKFM

Mr_Soma

Hehe... ja det er sant -

Men men :) blir en del klipping og liming. Men kampene er virkelig verdt å ha i samlingen!

Ha en fortsatt fin natt CH! NÃ¥ venter puten her.

dudo

Kunne dere lagt ut kampene på piratebay? Er vel Stabæk og SF-kampene som ikke er mulig å få tak i?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Skal se hva jeg får gjort...
Har samtlige Brann-kamper denne sesongen liggende :)

BrannFa(e)n

Da brenner du de ut og sender de til meg. Bra kvalitet?
rannfasiten

AtroZ

Kan noen være så snill å ta opp og legge ut kampen mot tromsø i dag. PLZ!
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Gud

Quote from: "AtroZ"Kan noen være så snill å ta opp og legge ut kampen mot tromsø i dag. PLZ!

Og hvis Brann taper 4-0?

Toa

Quote from: "Gud"
Quote from: "AtroZ"Kan noen være så snill å ta opp og legge ut kampen mot tromsø i dag. PLZ!

Og hvis Brann taper 4-0?

Da finnes det ingen Gud...

Isåfall finner man nok kampen på et forum langt langt oppe i nord.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up