• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tør vi drømme

Started by mahalo_nui, May 01, 2006, 00:23:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mahalo_nui

http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/30/464926.html

Når til og med Oslo-avisene, som har vært VIF patriotiske helt siden de blåkledde kom tilbake i Tippeligaen, tror på oss. Dette er helt fantastisk.
Jeg sitter på andre siden av verden og tror ikke mine egne øyne. Men samtidig er jeg forsiktig optimist. For mye kan ennå skje.

Men, vi skal ikke la slike tanke styre. Nå må vi se fremover. Og det vi ser,  liker vi. Vi ser et Brann-lag som er ubeseiret på fire kamper. I seg selv en sjeldenhet. Et lag som - til tross for et par defensive tabber - oser av stabilitet. Et lag som virker å ha et samspill helt unikt for Norge.
Man kan gjerne skrike og skråle om Monsamjelden's avgang. Men han har jaggu meg gjort en god jobb. Tenk på skadelisten i fjor høst. Det kunne gått mye, mye verre.

Nå har Brann et lag som er en seriøs mesterskapskandidat. Og med en spiller eller to til når overgangsvinduet åpner til sommeren, har vi et lag som er dekket på absolutt alle plasser.

Gleder meg som en unge til å komme hjem til Bergen. Hjem til Brann. 16. mai blir tidenes beste.
ahalo nui, Mjelde. Mahalo nui.

Mr_Soma

Nå venter Molde paradoksalt i neste - hvor de har kommet fra Lerkendal og tatt skalpen av Rosenborg.

Brann har feid over Vålerengen hjemme i Bergen.

Da er det i tradisjonen tro, at ett av lagene skuffer - de klarer rett og slett ikke å opprettholde trenden.

Men tror det vipper mot en 1-1 i Rosenes by.

Xminator

Nei. Ikke tør. Det er bare å vente på en i trynet. 3 kamper på rad og de greiene der. Det føles lenge siden man vant 3 kamper på rad. Måtte vi gå til 17. mai uten tap og en lang rekke seire. Men jeg tør ikke håpe.

Go Up