• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

BBB Larsen driter seg ut...

Started by Felt Ã?, April 21, 2006, 10:28:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Felt Ã?

Sakset fra Adressa:
Det er nok en del som tror de er litt tøffe når de ikke er med i BBB, påpeker Larsen.

Joa,akkurat slike ting som skal til for å få flere medlemmer.......klovn.

Snublefot

Quote from: Sakset fra Adressa:
Det er nok en del som tror de er litt tøffe når de ikke er med i BBB, påpeker Larsen.

så sinna da...

Jeg synes vell det var rart å si at folk tror de er tøffe, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor folk ikke vil være medlem, det er jo faktisk bare at man støtter supportergrupperingen ved å bli medlem. tok meg litt tid å bli medlem, men jeg er glad jeg er det.. og mener at kun 2000 medlemmer er skandale med tanke på antall supportere brann egentlig har..

Felt Ã?

Nee ikke såååå sinna,bare litt lavt blodsukker nå rett før lunch,he he

Har selv aldri vært organisert men klarer da utmerket å reise på bortekamper,ordne biletter,leie busser osv på egenhånd så hvorfor skulle jeg da organisere meg?
For å tyne Brann for billige biletter,eller få 10% avslag på strikkegenser med Brannlogo?

abe78

For at din stemme skal bli hørt når for eksempel neste års supportertribune blir valgt. For at du skal kunne ha et forum å gå til. For at det i det hele tatt skal være organiserte borteturer.
.og husk!

Bataljonen

Quote from: Sakset fra Adressa:

Må nok skuffe deg her. Media vriv og vender på alt som blir sagt. Et like ferskt eksempel er da det i går ble skrevet at Bataljonen har ytret ønske om å stå i Klokkesvingen til neste år.

Vissvass begge deler.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Felt Ã?

Ok,takker for oppklaringen Larsen,trekker tilbake klovn...

gjøken

ja det samme står vel på bt.no og da... http://fotball.bt.no/eliteserien/article54628.ece

hehe... men eg tviler ikkje på noe... kan det hende at enkelte ikkje melder seg inn pga Styret selv?
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Nixon

Quote from: "gjøken"ja det samme står vel på bt.no og da... http://fotball.bt.no/eliteserien/article54628.ece

Vel, det er fordi det er nøyaktig samme saken. For BT og Adresseavisa samarbeider...
Rød makt på Hansa!

gjøken

å gjør de det? dumme dumme meg... skraper meg litt på nebbet...
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

abe78

Slett denne tråden, vær så snill.
.og husk!

Snublefot

Quote from: "abe78"Slett denne tråden, vær så snill.

enig,  er en missforstÃ¥else, like greit Ã¥ sletten trÃ¥den..

Go Up