• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Rundens mål

Started by JarleRaaum, April 21, 2006, 09:36:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JarleRaaum

charlie vant rundens mÃ¥l pÃ¥ fxtførste gang forrige runde.  nÃ¥ leder han der lynfyren pÃ¥ robbie. men det er ikke sÃ¥p mye. stem pÃ¥ robbie sÃ¥ vinner brann spillerene ver gang!!!

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/rundensmaal/article613891.ece

Memelli

Nå har Dahl 44% og Winters 32%, så det skal endel stemmer til.

Brannmus

Nok en gang er en Brannspiller med i kampen om Rundens mål.

Status akkurat nå:

Espen Hoff, Lyn 15%    
Marius Gullerud, Ham-Kam 41%    
Frode Kippe, Lillestrøm 6%    
Robbie Winters, Brann 21%    
Veigar Pall Gunnarsson, Stabæk 14%    

Totalt antall stemmer: 1736

Kan bli tøft å tette den luken.

YadaYada

Quote from: "Brannmus"Nok en gang er en Brannspiller med i kampen om Rundens mål.

Status akkurat nå:

Espen Hoff, Lyn 15%    
Marius Gullerud, Ham-Kam 41%    
Frode Kippe, Lillestrøm 6%    
Robbie Winters, Brann 21%    
Veigar Pall Gunnarsson, Stabæk 14%    

Totalt antall stemmer: 1736

Kan bli tøft å tette den luken.

Kan ikke akkurat se hva som var så fabelaktig med det målet til Winters gjorde der. Pall Gunnarsons frispark var det virkelig klasse over og burde vunnet hele kåringen.. Sånn objektivt sett da. :)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

naitsirk

QuoteKan ikke akkurat se hva som var så fabelaktig med det målet til Winters gjorde der. Pall Gunnarsons frispark var det virkelig klasse over og burde vunnet hele kåringen.. Sånn objektivt sett da. :)

frisparket var fint, men ikkje hardt. opdal hadde tatt den for å sei da sånn.
men denne runden hadde vel egentlig ingen skikkelig fine mål, so då e da vel greit om prisen går til Gunnarson.

Brannmus

Må innrømme denne runden også at kanskje ikke Winters hadde det fineste mål, men han er i hvert fall med (og leder). Så folk får stemme med hjerte eller hjernen. Stillingen nå:

Tommy Svindal Larsen - Odd Grenland 10%    
Robert Koren - Lillestrøm 31%    
Veigar Pall Gunnarsson - Stabæk 9%    
Allan Jepsen - VÃ¥lerenga 7%    
Robbie Winters - Brann 39%    

Totalt antall stemmer: 551

Ikognoti

Jeg stemte på Robert Korens mål denne runden.

Fantastisk mål!!

Superjack

Så er spørsmålet hvordan man definerer fine mål.

Jeg stemmer for fine spillemål, og derfor var Winters sitt kanskje det fineste i hele sesongen så langt.

Miller som drar med seg ViF forsvarere inn på banen, for å kontrolert spille til Dahl som kommer løpende ned til dølinjen i stor fart. Så kommer det ett kreminnlegg som ender perfekt hos Winters.

DET er fint mål!!! :D
i taper ALDRI!

Derabilo

Winters sitt er nydelig. Samtidig lyser det klasse over Svindal Larsen sitt, og det er i mine øyne og en sterk kandidat. Hvilken frekkhet..

Men Winters sitt er det beste ser man på spill.
 Bergen ut av Norge -

C@Bøe_79

Ikognoti skrev:
QuoteJeg stemte på Robert Korens mål denne runden.

Fantastisk mål!!

Hvorfor?
Robbie sitt mål er jo bedre,det ligger bedre spill og avslutning bak..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BrannFa(e)n

Selv ville jeg stemt Robert Koren om jeg kom meg inn på siden. Det skuddet er jo bare en nytelse.
rannfasiten

C@Bøe_79

Ja,helt utrolig.. En dupp og så er han reddet fra et ellers elendig skudd..
Da må jo Allan Jebsen sitt mål være i verdens klasse.........................

abe78

Quote from: "BrannFa(e)n"Selv ville jeg stemt Robert Koren om jeg kom meg inn på siden. Det skuddet er jo bare en nytelse.

Skuddet er bra det. Jeg synes likevel forarbeidet er viktig for et pent mål. Det Miller gjør når han spiller frem Dahl er nesten utrolig. Det at Dahl tar løpet minutter før slutt og avslutter med et perfekt innlegg må også legges til. Snadder!
.og husk!

rødesk

Kanskje det var mål, som var finere enn robbie sitt, men forspillet til robbies mål, var det klasse over!
Min stemme går til Winters.
oen må gå...!

Bruiser

Quote from: "C@Bøe_79"Ja,helt utrolig.. En dupp og så er han reddet fra et ellers elendig skudd..
Da må jo Allan Jebsen sitt mål være i verdens klasse.........................

So ifølge deg er alle langskudd flaks.. "ok".

Eg kjem til å stemme på Robbie sitt pga det var et jævla fint angrep, og so kjem eg til å gi ei stemme til Koren sitt langskudd, for det er rett og slett skuddteknikk i verdensklasse den karen innehar.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

C@Bøe_79

Jeg ligger vekt på det mannen selv har sagt.......
Men rett skal være rett,han hadde ikke scoret om ikke han hadde skutt.. Og vil si at det er nesten like mye keeper-tabbe det målet til Koren som Jebsen sitt...

Miller,Dahl og Robbie spiller ut Vif på sitt mål..

C@Bøe_79

Flere som sliter med å få noe opp på siden "rundens mål" inne på fxt.no?

Gud

Slter generelt sett veldig med TV 2 og alle klubbhjemmesidene som har TV 2 sin nye videospiller på sidene sine. FXT sidene er håpløs å komme innpå med Mozilla. Men i Explorer funker det fint.

Snublefot

Jeg fikk stemt på første runde..

men siden har fxt hos meg blitt helt fucka.. altså, rundens mål ihvertfall..

jeg kommer inn pÃ¥ siden, men fÃ¥r ikke opp noen av mÃ¥lene..  kan ikke engang se hvem som er nominert..

P-K

Quote from: "Derabilo"Winters sitt er nydelig. Samtidig lyser det klasse over Svindal Larsen sitt, og det er i mine øyne og en sterk kandidat. Hvilken frekkhet..

Men Winters sitt er det beste ser man på spill.

Det eneste det lyser av Svindal Larsen sitt mål er keepertabbe. At svakt skudd i keeperhjørnet. Frekt ja, men ikke verre enn at keeper skal plukke ballen rolig opp og få Tommy til å fremstå som en idiot.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Alexåsane

Quote from: "Snublefot"Jeg fikk stemt på første runde..

jeg kommer inn pÃ¥ siden, men fÃ¥r ikke opp noen av mÃ¥lene..  kan ikke engang se hvem som er nominert..

Likt her, men jeg bruker en eldre version av Opera(har ikke tatt meg tid til å oppdatere) så det er nok grunnen til det her. Men hva som er i veien hos deg vet jeg ikke.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Snublefot

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Snublefot"Jeg fikk stemt på første runde..

Likt her, men jeg bruker en eldre version av Opera(har ikke tatt meg tid til å oppdatere) så det er nok grunnen til det her. Men hva som er i veien hos deg vet jeg ikke.

jeg har prøvd med både opera og explorer..

tror jeg skal skaffe meg firefox.. er vell bedre det sikkert.

kih

firefox funker ikke.. tror siden er laget for explorer

løsningen er å søke etter "rundens mål" i søkefeltet oppe til høyre
da ordner det seg

Snublefot

EN TING ER SIKKERT!

Rundens mål denne runden må bli charlie miller sitt... makan til bra spill=)

Alexåsane

Men steike så mye bra mål Brann lager!! Har vel hatt en kandidat til Rundens mål i hver eneste runde!?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Snublefot

Quote from: "Alexåsane"Men steike så mye bra mål Brann lager!! Har vel hatt en kandidat til Rundens mål i hver eneste runde!?

det har de hatt..

Det som er så forbanna bra nå, er at brann er det eneste laget i norge i dag som faktisk viser en KLAR offensiv struktur.

Det er ikke forvirring med 2 mann pÃ¥ samme ball,  eller innlegg pÃ¥ første hvor alle stÃ¥r pÃ¥ bakre stolpe eller omvendt..  

Vi har en struktur, vi følger bestemte mønstre, og dette gjør at vi blir effektive og offensivt sterke.. dette gjør det også lettere for våre spisser og score "finere" mål=)

Brannmus

1. Charlie Miller, Brann 73%    
2. Espen Hoff, Lyn 11%    
3. Andreas Tegström, Sandefjord 14%    

Totalt antall stemmer: 667

Så langt klar ledelse for Charlie.. Kan ærlig innrømme denne gangen at jeg kan stemme med både hjerte og hjernen..

Go Up