• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sangtråd og oppfordring til web ans.

Started by iaiao, April 20, 2006, 14:54:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

iaiao

Jeg vil komme med en oppfordring til de webansvarlige om å legge ut nye sanger etterhvert som de blir foreslått. Les gjennom de og vurder om de er gode nok og har et potensiale. Lag deretter en større link på forsiden som heter sanger. Lag 2 undergrupper. Sanger og sanger under arbeid. Legg ut nye forslag og sånn der fortløpende

Mange av de nye/nye versjoner av sanger:

Bataljonen

Et fint initiativ ! Du kommer oss litt i forkjøpet for vi ønsker å samle smått og stort av Brannsanger og få de på nettet, så oppfordrer alle og enhver til å bidra på denne tråden.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

ole3000

Dette var bra, men det er mange melodier som folk ikke kan. Kanskje det hadde vært en mulighet å få lagt ut melodiene slik at folk kan de. Hvis ikke er det jo vanskelig å lære en sang.
i går for en til!

Bataljonen

Quote from: "ole3000"Dette var bra, men det er mange melodier som folk ikke kan. Kanskje det hadde vært en mulighet å få lagt ut melodiene slik at folk kan de. Hvis ikke er det jo vanskelig å lære en sang.

sanger med lydfil vil også komme.

Mvh
Christian Bøe

BuG

Endelig en som tok initativet til å fikse en samling =D Bra jobbet iaiao

Bra om det hadde kommet sånne sang filer også bataljonen!!! Da blir det lettere å lære de... har feks ikke hørt om puddefjords visen =P
Mvh BuG
ullet 2007! =)

Super Hasund

Likte veldig den derre huseklepp sangen. Alle kan jo den melodien så den hadde funket på stadda. De andre va bra og men kansje litt vanskeligere å innføre. (isje det at det e umulig)
La Folket Synge

*Feltz*

Esskåbrann

Kan ikke den melodien. Er det noen flere Brann-sanger med den melodien?
Ã¥ skal det skje!

Bataljonen

Om det er noen som sitter på lydfiler på Brannsanger kan disse sendes til tore@bataljonen.no

Mvh
Christian Bøe

Alexåsane

Jeg har 13 lydfiler av sanger som synges på stadion. Vist jeg husker riktig så var de en del av en Brann CD. Så du har sikkert disse? Vist ikek kan jeg sende de.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ozzy

mange bra sanger her! hadde vært gøy å få hørt flere av de på stadion, huseklepp og moen sine må jo funke bra! her er det bare å begynne å synge!!!

Bataljonen

Quote from: "Alexåsane"Jeg har 13 lydfiler av sanger som synges på stadion. Vist jeg husker riktig så var de en del av en Brann CD. Så du har sikkert disse? Vist ikek kan jeg sende de.

Hei, ja disse har vi men er det noen som har andre er det bare å sende i vei.

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Regner med det utgår å ligge ut sanger som inneholder Tennfjord er vår mann!
Det blir bare forvirrende for mennesker pÃ¥ Store StÃ¥,husker nÃ¥r vi sang " en og to  og tre nigerianere" til Lyn.
Det stod hvertfall 50 mann og sang orginalen om indianere.
SÃ¥ det vil høres dumt ut,for  en % del vil synge det som lydfilen "sier".
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

bernu

Ser at det nå er laget en artikkel med sanger. Svært godt tiltak !
Dette bør nÃ¥ pÃ¥ en eller annen mÃ¥te kopieres /deles ut pÃ¥ stadion til alle. Ikke bare SS. Hansa bør "læres opp" til synging.  Gjør noe ut av det og lag et opplegg rundt det.
Viktig at folk ellers også lærer seg noen sanger, ikke bare se som er inne her på forumet.
HANSA - Z

Bataljonen

Quote from: "bernu"Ser at det nå er laget en artikkel med sanger. Svært godt tiltak !
Dette bør nÃ¥ pÃ¥ en eller annen mÃ¥te kopieres /deles ut pÃ¥ stadion til alle. Ikke bare SS. Hansa bør "læres opp" til synging.  Gjør noe ut av det og lag et opplegg rundt det.
Viktig at folk ellers også lærer seg noen sanger, ikke bare se som er inne her på forumet.

Vi er begynt å oppdatere sangsien vår : http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=66

Om det er noe som mangler, postet dobbel eller skriveleifer så gi beskjed til tore@bataljonen.no

Om det mangler sanger fyr løs !

Mvh
Christian Bøe

SKB e BEST!!!

Jeg fikk en liten tekst på hodet forleden dag. Når jeg fikk den på papiret innså jeg at den var nærmere identisk med `Eg e fra Bergen`.
Men jeg skriver den ned uansett, melodien skjønner dere sikkert.

Eg e fra Bergen, som du sikkart ser!
Støtter Brann i tykt og tynt, eg e heispassasjer!
Vi knuser Engen og Rosenborg,
vi hater viking og VIF!
For vi e fra Brann fra Bergen,
som du sikkart ser!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Chrisstah

mel: niagara fossen london og paris.......

rosenborg og engen
lillestrøm og lyn
ka e det mot laget
ifra bergen by!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up