• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

oppsummering så langt

Started by Pilsen19, April 19, 2006, 22:49:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

No er 2 serierunder unnagjort, serien har på ingen måter satt seg og det er vel kun så og si RBK som har vist at vi blir farlige, ellers tror eg det blir sinnsykt jevnt nok engang, serierundene har hvert preget av lite mål og uavgjorte kamper.

Til det som betyr noe SKBRANN.
Vi har tatt 2 poeng på 2 kamper. Dette er helt ok, vi kunne fort stått med 0, slår vi Start og Enga i 2 neste har vi kommet veldig godt igang, da har vi unna gjort de verste untatt RBK, og står vi med 8 poeng etter 4 runder og vi har spilte kamper som borte mot ffk som ikek er den enkleste bortekampen, hjemme mot LSK som av alle er tippet som "gullfavoritt", start som hadde en kjempe sesong i fjor ( tror de skal slite i år) men borte mot start 3 poeng og hjemme mot enga 3 poeng så er det en fin start spør du meg.

Noen som er totalt uenig i dette? Seff vet eg at vi bør ta 3 poeng hjemme mot alle lag, men 8 poeng på 4 første er jeg fornøyd med
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

C@Bøe_79

Ikke for å mase,men dette var nok et vel feilplassert innlegg:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Det er nesten grensesløst naivt å tro Brann skal ta 6 poeng mot Start borte og VIF hjemme. Vi ta maksimalt 4 poeng på de to kampene. Tror det er mer sannsynlig med 3 eller 2 poeng. Og tilhørende drittslenging fra Doddo i "bloggen".

Tom C

Synes uansett at vi har kommet greit i gang. Man må huske på at det er ikke lenge siden vi tapte kamp etter kamp og mange så for seg at tapsrekken ville fortsette når serien startet. Det har den tross alt ikke gjort, og jeg synes det er ting som tyder på at sesongens første seier ikke er langt unna. Det er jo faktisk tilfeldigheter som har gjort at Brann ikke står med 6 poeng etter to runder (straffemiss i første og dommermissen og kjempemuligheten mot LSK).
Aldri mer Obos....

Snublefot

Quote from: "Tom C"Synes uansett at vi har kommet greit i gang. Man må huske på at det er ikke lenge siden vi tapte kamp etter kamp og mange så for seg at tapsrekken ville fortsette når serien startet. Det har den tross alt ikke gjort, og jeg synes det er ting som tyder på at sesongens første seier ikke er langt unna. Det er jo faktisk tilfeldigheter som har gjort at Brann ikke står med 6 poeng etter to runder (straffemiss i første og dommermissen og kjempemuligheten mot LSK).

men det er også tilfeldigheter og en god keeper som gjør at vi ikke står med 0 poeng også....:/

Tom C

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Tom C"Synes uansett at vi har kommet greit i gang. Man må huske på at det er ikke lenge siden vi tapte kamp etter kamp og mange så for seg at tapsrekken ville fortsette når serien startet. Det har den tross alt ikke gjort, og jeg synes det er ting som tyder på at sesongens første seier ikke er langt unna. Det er jo faktisk tilfeldigheter som har gjort at Brann ikke står med 6 poeng etter to runder (straffemiss i første og dommermissen og kjempemuligheten mot LSK).

men det er også tilfeldigheter og en god keeper som gjør at vi ikke står med 0 poeng også....:/

Joda, men at vi har en god keeper er vel ingen tilfeldighet. Hadde ikke LSK hatt en god keeper så hadde vel Memelli scoret også.

Jeg er med på at vi kunne fått en elendig start hvis alt hadde bikket mot oss, men det er jo akkurat det som er poenget mitt. At starten er ikke så hakkande gale som den kunne vært, og du er vel enig i at det ser mer lovende ut fremover nå, enn det gjorde for et par mnd siden....?
Aldri mer Obos....

Snublefot

Quote from: "Tom C"
Quote from: "Snublefot"

Joda, men at vi har en god keeper er vel ingen tilfeldighet. Hadde ikke LSK hatt en god keeper så hadde vel Memelli scoret også.

Jeg er med på at vi kunne fått en elendig start hvis alt hadde bikket mot oss, men det er jo akkurat det som er poenget mitt. At starten er ikke så hakkande gale som den kunne vært, og du er vel enig i at det ser mer lovende ut fremover nå, enn det gjorde for et par mnd siden....?

jeg er veldig enig.. jeg prøvde meg på å være en smule pessimist ,  med negativitet.. men det funker ikke helt for meg..hehe..

jeg er veldig fornøyd med at de 2 første kampene har utviklet seg slik de har gjort. kampen mot LSK viste et sterkt forsvar i store deler av kampen, og fredrikstad var heldige som slapp med 1-1 etter andre omgangen vi hadde i plankebyen.

Hadde brann vært litt heldige, og litt bedre (straffe etc), så hadde vi ledet serien i dag... men jeg ser veldig lyst på fremtiden.. ihvertfall med tanke på hvordan laget så ut før sesongstart..  Kan se ut som at Mjelde sin plan faktisk begynner å virke..  og som jeg har sakt før, treningskamp-resultat driter jeg i, det er jo dette som er alvoret, dette som er gøy..

Go Up