• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Frode Johnsen til Brann?

Started by flyerman, April 19, 2006, 14:29:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

flyerman

Jeg vet ikke hvor mange ganger Johnsen i RBK har senket Brann på overtid etter en jevnspilt kamp. Nå begynner han å mistrives i bartebyen, og vi kan jo tilgi ham alt hvis han kommer til Stadion og begynner å score FOR Brann i stedet. Han er jo en som stadig avgjør kamper. Så til sommeren er det bare å benytte overgangsvinduet og sette mannen på et fly (ikke SAS) til Bergen og peke nese av RBK, for en gangs skyld!

Go fast[/u]
n dag skal det skje!
Hilsen Flyer

Mr_Soma

Tror nok han velger VIF fremfor Bergen og Brann.
Mannen begynner å dra på årene å vil vel bosette seg nærmere Skien enn på Vestlandet.

Så har jo Rushfeldt allerede bestemt seg for hvilket lag han skal spille for etter fellesferien, og det svaret får vi imorgen.

Blir det Gutan eller har POL lagt inn noen aksjer nede i Wien?

flyerman

Det ble visst GUtan på Rushfeld- Ingen bombe det. Og du har sikkert rett i at han søker østover. Hvis ikke vi kan hindre det... ;)

Go fast
n dag skal det skje!
Hilsen Flyer

Memelli

Som Mr_Soma har sagt, så velger han nok heller VIF...

naitsirk

Memelli

Du mener han er for dårlig for Brann? Jeg mener at han er god nok, men spissplassene er ikke der Brann trenger forsterkninger..

naitsirk

han e ikkje betre enn winters,miller,sæternes og memelli nei.
ystaas derimot.

Alexåsane

spiller no best som midtbane spiller. Jatakk sier jeg!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Alexåsane"spiller no best som midtbane spiller. Jatakk sier jeg!

ein midtbane spiller må no kunne dempe ein ball. han har jo ball motak som ein lyktestolpe.
RANN<3

Alexåsane

Jaja, eg e i hvertfall imponert over det eg har sett av han til nå i år, på midtbanen!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Memelli

Quote from: "naitsirk"han e ikkje betre enn winters,miller,sæternes og memelli nei.
ystaas derimot.

Han er bedre enn Memelli. Miller brukes på midten. Winters og Sæternes blir jo skadet en gang i blant da? I tillegg er Johnsen en stor styrke på dødball. Jeg sier ja takk!

Xminator

HÃ¥per og tror man sikter seg inn mot Helstad og lar Rushfeldt og Johnsen beite ett annet sted :p

naitsirk

QuoteHan er bedre enn Memelli. Miller brukes på midten. Winters og Sæternes blir jo skadet en gang i blant da? I tillegg er Johnsen en stor styrke på dødball. Jeg sier ja takk!

frode johsen er ein møkka spelar. sjekk korleis han speler på landslaget. i rbk har han scora mange mål.da gjorde og bratbakk, men ingen av desse har imponert på andre lag.
hadde brann kjøpt han so hadde eg lukka igjen augo kvar gong han hadde ballen. kan ikkje fordra måten han springer på, ein irriterande treig stil.

Go Up