• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Huseklipp må få kleppekortet sitt inndradd.

Started by Motyka, April 18, 2006, 20:22:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Slabbedaskovic

Tror Huseklepp er jordnær nok til å forstå at han ikke kan danse seg inn på første laget når han trener med spillere som PVM, Miller og Martin Andresen For og nevne noen. Men mener han kan bli en fin tilvekts i brann troppen om noen år.

Marek

Quote from: "Slabbedaskovic"Tror Huseklepp er jordnær nok til å forstå at han ikke kan danse seg inn på første laget når han trener med spillere som PVM, Miller og Martin Andresen For og nevne noen. Men mener han kan bli en fin tilvekts i brann troppen om noen år.


Stortalentet på 25 år slår endelig igjennom i 2009?
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Du er virkelig manisk opptatt av begrepet "stortalent". Skal Huseklepp lide fordi han har fått den merkelappen av en del personer?

Hva hvis du bytter om til "treningsprodukt"?
Og jeg får Doddo og noen andre journalister i Bergen til å skrive det. Det virker som at du liker merkelapper som media setter på spillere.
Kan det gi litt større tålmodighet?
Rød makt på Hansa!

Marek

Quote from: "Nixon"Du er virkelig manisk opptatt av begrepet "stortalent". Skal Huseklepp lide fordi han har fått den merkelappen av en del personer?

Hva hvis du bytter om til "treningsprodukt"?
Og jeg får Doddo og noen andre journalister i Bergen til å skrive det. Det virker som at du liker merkelapper som media setter på spillere.
Kan det gi litt større tålmodighet?


Treningsprodukt? Høres jo ut som noe Høgmo, Drillo, Semb, Aabrekk og den gjengen kunne hostet opp dette.
Hva med bidragsyter til prestasjonsgruppen?

Huseklepp har fått et ufortjent rykte på seg for å være mye bedre enn hva han er, dette sliter han med nå. Han viste noen få glimt i fjor, men flere svakheter, i år har han bare vist svakheter. Men allikevel blir han omtalt som en spiller for framtiden og en som fortjener en plass i troppen. Det mest skremmende er når noen mener at vi ikke trenger nykjøp på kant, "fordi vi har Huseklepp og han vil slå til".

Jada, la han gjerne bli, men ikke på bekostning av noen andre. Om mulig så hadde jeg likt at Mjelde hadde 100 spillere å velge iblant, men slik er det ikke, derfor mener jeg at Huseklepp må ut før mange andre.
ons Ivar skal hem...

tormi

Quote from: "Marek"
Jada, la han gjerne bli, men ikke på bekostning av noen andre. Om mulig så hadde jeg likt at Mjelde hadde 100 spillere å velge iblant, men slik er det ikke, derfor mener jeg at Huseklepp må ut før mange andre.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

enavgutta

La no Kleppen får kleppe rundt på Nymarksgresset. Gi han noen vekter og en ball og kanskje ting baller litt på seg. Speller jo for U21 enda, koster sikkert ikke mer enn et studielån å ha han gressende.

Marek

Quote from: "tormi"


Men dette er jo avhengig at vi har noen talenter, kan ikke bare la hvem som helst for å prøve seg bare fordi de er lokale.

Jeg mener at vi skal ha en tropp av GODE spillere, hvor de kommer fra gir jeg blaffen i.
ons Ivar skal hem...

Nixon

Jeg tror nok Brann er tjent med å prøve å ha lokale spillere i troppen. Men det er vel strengt tatt en annen diskusjon.

Når det gjelder Huseklepp stoler jeg litt mer på Mjelde og Thoresen når det gjelder det fotballfaglige her. Og ser frem til at Huseklepp skal utvikle seg videre. Så får vi heller gjøre opp status neste år på denne tiden...
Rød makt på Hansa!

Marek

Quote from: "Nixon"Når det gjelder Huseklepp stoler jeg litt mer på Mjelde og Thoresen når det gjelder det fotballfaglige her. Og ser frem til at Huseklepp skal utvikle seg videre. Så får vi heller gjøre opp status neste år på denne tiden...


Thoresen kan jo umulig følge særlig med på hva som skjer i småklubbene siden såvidt jeg husker så kom jo Huseklepp først med på U21 som Brann spiller.

Det ser jo det ut som om meg og Mjelde er helt enige i denne saken.
ons Ivar skal hem...

Nixon

Quote from: "Marek"Det ser jo det ut som om meg og Mjelde er helt enige i denne saken.


Det spørs jo hva du egentlig mener. Først ville du jo ha Huseklepp vekk med en gang. Det er vel Mjelde ikke enig i.

Men snakker vi om det påståtte klippekortet er jo du og Mjelde perlevenner for tiden...;)
Rød makt på Hansa!

Marek

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Marek"Det ser jo det ut som om meg og Mjelde er helt enige i denne saken.


Det spørs jo hva du egentlig mener. Først ville du jo ha Huseklepp vekk med en gang. Det er vel Mjelde ikke enig i.

Men snakker vi om det påståtte klippekortet er jo du og Mjelde perlevenner for tiden...;)


Klippekortet ble vi raskt enige om, og ut av troppen ble vi også enige om. Nå vet ikke jeg hvor mange vi har råd å ha i stallen, men Huseklepp skal ikke gå foran særlig mange i køen der. Det er nok meg og Mjelde også enige om.
ons Ivar skal hem...

Slabbedaskovic

Quote from: "Marek"[Stortalentet på 25 år slår endelig igjennom i 2009?


Tommy Knarvik har vel først for alvor etablert seg som tippeliga spiller i år i en alder av 27. Sikkert en drøss eksempler på andre spillere som ikke "slo igjennom" før i midten av 20 årene. Skjønner dog problemstillingen at vi ikke kan sitte å ruge på en drøss av spillere å vente på at de skal prestere når vi skal kjempe om serietittelen. Glad jeg ikke er Brann trener ;). Men har sansen for Husekleppen og ville gidd han minst en sesong til i brann drakten før jeg hev han ut i kulden.

Nufc-Chris

forsvinner ikkje miller etter sesongen då? då e jo vi en mindre høyreving i klubben, OG huseklepp har blitt 1 år eldre, og mer moden for og spille seg inn på laget igjen. Blir akkuratt passelig konkuranse om plassene neste sesong, vist vi ikkje signerer flere Midtbanespillere.

EvenSteven

Vet ikke hvor mye vi skal legge i dette, men hadde vært interessant å få vite hvem som er kilden ?
Hvis ikke dette allerede er diskutert da ?

http://www.klanen.no/snakk/index.php?t=msg&th=3556&start=0&;

tormi

Synes folk som vil kvitte seg med Husikken er historieløse. Husk på at gutten gikk fra såvidt fast plass i 3 divisjon til Eliteserien i løpet av 2,5 sesonger.

Steget fra litt svak eliteseriespiller til etablert elitespiller er da mye kortere enn de andre stegene han har tatt.

Klart han trenger å jobbe mer med kondis og defansiv kapasitet, men innleggene hans var langt fra dårlige i fjor - det var veldig mye bra i fjor. I år har han slitt ja alle ser det så ikke klapp dere på skulderen dere kritikere for at dere har oppdaget dette.

Innleggene vil bli bra med litt selvtilllitt og den kommer gjennom kamper.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Marek

Quote from: "EvenSteven"Vet ikke hvor mye vi skal legge i dette, men hadde vært interessant å få vite hvem som er kilden ?
Hvis ikke dette allerede er diskutert da ?

http://www.klanen.no/snakk/index.php?t=msg&th=3556&start=0&;


Jasså? Vålerengen ute etter stortalentene våre!?
Skulle likt å vite hvor mye de er villig til å gi for Huseklepp.
ons Ivar skal hem...

Go Up