• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Go Down

fortune

Hmmm... med tanke på at det er de eneste sitteplassene igjen på stadion kan jeg ikke si at samvittigheten plager meg nevneverdig...
First is first, second is nothing

tr0Ndemann

Quote from: "fortune"Noen som vet om to voksne kommer seg inn på BT-abonnementet?



Jeg fyller 16 i høst, og bruker derfor dette tilbudet flittig med en tjommi som er fylt 16 allerede. Alle gangene vi har gått der har vi bare stikket biletten igjennom den maskinen. Han vakten så ikke på oss engang. Regner med det skal gå smertefritt, men man vet aldri - surt om man ikke kommer inn..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

brann02

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "fortune"Noen som vet om to voksne kommer seg inn på BT-abonnementet?



Jeg fyller 16 i høst, og bruker derfor dette tilbudet flittig med en tjommi som er fylt 16 allerede. Alle gangene vi har gått der har vi bare stikket biletten igjennom den maskinen. Han vakten så ikke på oss engang. Regner med det skal gå smertefritt, men man vet aldri - surt om man ikke kommer inn..


Eg og har gjort dette hele tiden, å for å si det sånn. Det er ikke så veldig mange barn å se der :)

Xminator

10. juli 08:30
960 ledige. 813 ståplasser. BT-billettene fortsatt ikke ute for åpent salg, samme med bortefeltet.

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"10. juli 08:30
960 ledige. 813 ståplasser. BT-billettene fortsatt ikke ute for åpent salg, samme med bortefeltet.


Såvidt jeg har fått med meg så er BT billettene lagt ut for salg for allmennheten,og det har de vert noen dager nå. Iallefall merkelig at det ble 2-300 ekstra billetter spredd rundt på BT.
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

13. juli:
680 ledige. 642 ståplasser. BT-billettene ligger ute for åpent salg. Det er fortsatt ikke lagt ut overskuddsbilletter på bortefeltet.

PelleB

Noe nytt denne fronten, for å ta noe positivt om klubben vår.
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Xminator

17. juli. 430 ledige. 4 sitteplasser, 424 ståplasser. Om de to sister er liggeplasser vet jeg ikke...

Regner med at det slippes noen billetter på bortefeltet senere i uken, men man vet jo aldri. Kanskje har pappaguttene klart å selge 800 billetter i ferien. Eller Ingebrigt har kjøpt hele greie for å lage ett stort hull i publikum der borte.

Brannfrelst

Da er salget til Brann-Carmanthen?? startet. Ser ut til at det starter på 3500 på søndre. Om kapasiteten på Hansa er 4000,så er det allerede solgt 500 billetter der. SPV og BT er ikke lagt ut for salg. Bt er vel forbeholdt idrettslag o.l.
2.10.07-Gullet kom hem!

tj00m

koffor viser det utsolgt over alt, unntatt felt-t? Eg har partoutkort på frydenbø, gjelder dette på uefacup kamper og?
Brann Bergens Stolthet!

Speedy

Quote from: "tj00m"koffor viser det utsolgt over alt, unntatt felt-t? Eg har partoutkort på frydenbø, gjelder dette på uefacup kamper og?


Man har 13 kamper på kortet...
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

skb!

Quote from: "Speedy"
Quote from: "tj00m"koffor viser det utsolgt over alt, unntatt felt-t? Eg har partoutkort på frydenbø, gjelder dette på uefacup kamper og?


Man har 13 kamper på kortet...


Hva mener du med det? At det går an å bruke kortet på en UEFA-cup kamp istedet for en seriekamp? Eller var det bare for å bekrefte at det kun kan brukes på de 13 hjemmekampene i serien?

tj00m

han mener nok at det bare er på tippeliga hjemmekampene.. men eg lurer på en ting, eg og 2 andre kompiser ska bestille tur te oslo å se brann knuse enga. Kor mangen bortesupporterplasser er det? Er det sånn at det kan bli utsolgt, og at vi må skaffe oss billett før vi reiser??

Og selger de billetter på brannbutikken på stadion og, eller bare på galleriet?? =)))
Brann Bergens Stolthet!

Northside

Quote from: "tj00m"han mener nok at det bare er på tippeliga hjemmekampene.. men eg lurer på en ting, eg og 2 andre kompiser ska bestille tur te oslo å se brann knuse enga. Kor mangen bortesupporterplasser er det? Er det sånn at det kan bli utsolgt, og at vi må skaffe oss billett før vi reiser??

Og selger de billetter på brannbutikken på stadion og, eller bare på galleriet?? =)))


Vi har ca 2500 billetter for bortefansen, utenom de 20 000 ledige plassene man ellers finner på Ullevål.
Er tross alt midt i fellesferien der borte og da er jo alle i klanen på sommerferie. Slik været ligger an nå blir det regn, noe som definitivt gjør at mange narkomane VIFmisbrukere holder seg andre steder. Blir det fint vær vil de i grunn gjøre det samme...

Det vil si, du kan fint kjøpe billett kampdagen, no problemos.

Xminator

18. Juli
Brann - Carmarthen 6980 ledige

Brann - Stabæk 610 eller flere ledige. 298 ståplasser. Ingen sitterplasser for åpent salg. Regner med at differansen er billettene Brann har fått i retur fra Stabæk. Blir nok lagt ut om ikke altfor lenge.

Tullpip

PÃ¥ billettluke ligger det 233 ledige unumererte plasser.

Er dette plasser som for øyblikket er ment for bortesupportere, men som i løpet av noen dager blir solgt som nummererte billetter? Noen som vet noe??

Og der leste jeg innlegget over...

Xminator

19. Juli
Brann - Stabæk: 460 ledige. 257 ståplasser, 208 sitteplasser. Felt R/S er nå lagt ut for åpent salg.

Brann - Carmarthen 6980 ledige. Ingen bevegelse siden i går.

Erlend

angÃ¥ende disse billettene til 50 kroner...  Kan man kjøpe de til flere enn seg selv?  AltsÃ¥ at man kjøpe til folk som ikke er medlem?

Klaus_Brann

Quote from: "Erlend"angÃ¥ende disse billettene til 50 kroner...  Kan man kjøpe de til flere enn seg selv?  AltsÃ¥ at man kjøpe til folk som ikke er medlem?


Sikkert ikke, det er vel det som er poenget med rabatt for MEDLEMMER:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator


Brannfrelst

Hehe,hva med de som allerede har kjøpt billetter? Og 50 kr for BBB medlemmer er jo svindel nå;)
2.10.07-Gullet kom hem!

arntf

Pffft. Kommer de ikke når det koster 30 kroner, kommer de ikke når det er gratis heller. Jeg synes det er veldig synd om ikke Bergens befolkning har skjønt at det antagelig vil være en av sesongens viktigste kamper for Brann.

Evt. kan man spørre seg om Brann selv har skjønt det.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Ricky

Denne kampen blir vel som alle andre UEFA-cupkvalikkamper jeg kan huske.

1. Ingen forhåndsbestiller.
2. Brann har én billettbod åpen.
3. Det står til enhver tid 130 mennesker i billettkøen, fra en halvtime før kampstart til et kvarter etter kampstart.

Ricky

Quote from: "arntf"Pffft. Kommer de ikke når det koster 30 kroner, kommer de ikke når det er gratis heller. Jeg synes det er veldig synd om ikke Bergens befolkning har skjønt at det antagelig vil være en av sesongens viktigste kamper for Brann.

Evt. kan man spørre seg om Brann selv har skjønt det.



Jeg føler meg veldig trygg på at verken Brann eller Bergens befolkning som sådan anser returoppgjøret mot Carmarthen som en av sesongens viktigste kamper.

Erlend

fikk en noe sein beskjed om Ã¥ skaffe billetter til en venn, og mÃ¥ vite:  er det mulig Ã¥ hente billetter pÃ¥ kampdag noe sted?  er 7-eleven og narvesen Ã¥pne pÃ¥ søndager?

Brann&Bergen<3

Quote from: "Erlend"er 7-eleven og narvesen åpne på søndager?


Ja, 7-eleven og Narvesen er åpen på søndager. Bare å stikke ned til de å høre med de om det er mer igjen i morgen formiddag.

Brann&Bergen<3

Ser forresten ut som det er veldig fullt på stadion i morgen. Kan være BT har noen igjen, det vet jeg ikke. Ellers er det vel alltid ledig på Brann Allmenningen.

Xminator

Vil tro de eneste sitteplassene er på SPV. Til 500 kroner billetten. Narvesen selger dem om det er noe ledig.

Erlend

Quote from: "Ricky"
Quote from: "arntf"Pffft. Kommer de ikke når det koster 30 kroner, kommer de ikke når det er gratis heller. Jeg synes det er veldig synd om ikke Bergens befolkning har skjønt at det antagelig vil være en av sesongens viktigste kamper for Brann.

Evt. kan man spørre seg om Brann selv har skjønt det.



Jeg føler meg veldig trygg på at verken Brann eller Bergens befolkning som sådan anser returoppgjøret mot Carmarthen som en av sesongens viktigste kamper.

er jo ganske forstÃ¥elig at folk ikke gidder Ã¥ se en kamp som allerede er avgjort, sÃ¥ klandrer ikke de som ikke gidder Ã¥ komme.  Brann vil nok stille med B-lag og ta det som en transportetappe.  Tror ikke jeg hadde gÃ¥tt selv hvis ikke billettene hadde vært sÃ¥ billige

Xminator

Quote22.07  18:00 Brann - Stabæk (Tippeligaen 2007) Brann Stadion Bergen  Utsolgt      Utsolgt  


Brann - Carmarthen 6950 ledige.

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"
Quote22.07  18:00 Brann - Stabæk (Tippeligaen 2007) Brann Stadion Bergen  Utsolgt      Utsolgt  


Brann - Carmarthen 6950 ledige.


Hele 30 stk som har kjøpt billett de siste 5 dagene;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Krøvel:
Hvordan ligger RBK an i forhold til skjemaet om å nå 20000 i snitt, med gårsdagens tilskuertall?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"Krøvel:
Hvordan ligger RBK an i forhold til skjemaet om å nå 20000 i snitt, med gårsdagens tilskuertall?


Får de følgende tilskuertall:

vs Stabæk ----- 20000
vs VIF ---------- 21000
vs SF ----------- 18642
vs Odd --------- 19000
vs Lyn ---------- 20000

så ender de opp med 259993 totalt, og et snitt på 19999,46 som rundes ned til 19999. Kommer det 259994, blir snittet 19999,54 som rundes opp til 20000.

Når det kommer under 19000 mot formlaget Viking, så tror jeg ikke tallene over er så urealistiske. Tallet mot Stabæk tror jeg avhenger av om de er serieleder eller ikke når de møtes. Det vet vi om en uke. Tviler på at det kommer så mye som 21000 mot VIF nå når VIF er et bunnlag. De tre siste avhenger av om RBK henger med i gullkampen fremover. Spiller de om gull i siste hjemmekamp, kommer det nok mer enn 20000.
Men det gjenstår jo også å se hvor mye kampanjer de kommer med fremover. Har de sjansen til å nå 20000 i snitt med fullt hus i siste kampen, pøser de vel på med gratisbilletter bare for å bryte 20000-grensen...
Legg ned hele klubben!

arntf

Tror du kommer til å ryke på SF-kampen, og da er snittet på over 20000 en realitet.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Nightfox

Jeg, derimot, tror han ryker på VIF-kampen. At tilskuertallet blir lavere, og vips. Plutselig var de to "utlignet".

Xminator

Vi får se, tror det endrer seg når ferien er over. Mye studenter og annet pakk som skal besøke nidarosdomen og lerkendal på de tider...

Brannfrelst

http://www.billettluka.no/brann
-Vi oppfordrer barnefamilier til ikke å kjøpe billetter på felt D på Frydenbø.

Hehe,endelig er det kommet ut advarsel;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Før billettluka.no bryter sammen etter lunsj:

Brann - Carmarthen: 6900 ledige. Solgt 80 billetter siden man startet salget :)

laxn

Quote from: "Brannfrelst"http://www.billettluka.no/brann
-Vi oppfordrer barnefamilier til ikke å kjøpe billetter på felt D på Frydenbø.

Hehe,endelig er det kommet ut advarsel;)


De burde vel strengt tatt også oppfordret barnefamilier til å kjøpe bilett på familietribunen BT...men det virker ikke som om Brann helt har skjønt dette med familietribune, ref 200 barn på Hansa mot Stabæk...eller så er det meg som ikke har skjønt det

Xminator

Ser ut som Billettluka har fått tilstrekkelig serverkapasitet til å ta en storkamp.

Etter 45 minutter salg er det 19(!) sitteplasser for åpent salg. 1370 totalt og av de er 591 ståplasser. Da skal det fortsatt være 700 og noe plasser igjen gjennom BTs systemer.

Brann regnet vel med at Kjernen stakk av med alle bortebillettene?

ThomasC

Quote from: "Xminator"
Brann regnet vel med at Kjernen stakk av med alle bortebillettene?


Ettersom de uttaler på brann.no at:
QuoteDet vil ikke bli noen andre runde med billettsalg, så dermed blir det nå du har sjansen til å sikre deg en plass.
, så får man tro at de har regnet med det ja.

Thomas.

Xminator

620 ledige, 262 ståplasser.

tr0Ndemann

Quote from: "Xminator"620 ledige, 262 ståplasser.


De 620 er til Kjernen sant?

Jeg var ikke obs. på hvilket tidspunkt billettene ble lagt ut for salg, anntok at det ble i 5 tiden. Dumt gjort, og utsolgt som bare det. Untatt på felt T da (skjer ikke).
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Northside

Så du velger faktisk å droppe kampen fremfor å stå på Felt T...?

Ellers så er det muligens en mulighet for at Bataljonen har billetter på Hansa. Pleier å legges ut noen billetter på Hansa som Frode selger på puben.

Nightfox

Quote from: "NorthsideFCDH"Så du velger faktisk å droppe kampen fremfor å stå på Felt T...?

Ellers så er det muligens en mulighet for at Bataljonen har billetter på Hansa. Pleier å legges ut noen billetter på Hansa som Frode selger på puben.


"Muligens en mulighet".. For et sjangsespill :P

Hansakongen

ser ut som det kan gå mot svartebørs salg av billetter til denne kampen i år igjen.. er bare 151 billetter igjen på felt T så er det helt utsolgt..

Tore Larsen

Quote from: "Hansakongen"ser ut som det kan gå mot svartebørs salg av billetter til denne kampen i år igjen.. er bare 151 billetter igjen på felt T så er det helt utsolgt..


Ja og med den nye loven om svartebørssalg så er det fortsatt fritt fram for disse svinene som selger for man blir jo ikke straffet uansett....
Mvh

Tore

Xminator

Brann.no melder om utsolgt.

På billettluka er alle ståplassene borte, men det er lagt ut enkeltseter i BT-svingen. Det var rundt 20 ledige der.

Billettluka har fått mye pes før, denne gangen må de berømmes for å ha gjennomført ett knirkfritt salg.

brann02

Fikk 8 billetter på bt i går klokka 22. :)

Xminator

Quote from: "Xminator"Før billettluka.no bryter sammen etter lunsj:

Brann - Carmarthen: 6900 ledige. Solgt 80 billetter siden man startet salget :)


26. juli:
Brann - Carmarthen: 6730 ledige. Frydenbø er av en eller annen grunn falt ut av systemet, så kun de 3000 på søndre kan bestilles.

Go Up