• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Go Down

tippetuppen

leste på finn.no

er 2 personer som selger til billett til 1500 kr.. forskjellige plasser. ene rad 9 og den andre 11.. men de har identisk annonse ellers... Begge stått i 5 timer i kø og skal på ferie 15 mai osv osv osv.... håper noen tar kontakt og truer de med ett eller annet...
E det så nøye då

2rB

Quote from: "tippetuppen"leste på finn.no

er 2 personer som selger til billett til 1500 kr.. forskjellige plasser. ene rad 9 og den andre 11.. men de har identisk annonse ellers... Begge stått i 5 timer i kø og skal på ferie 15 mai osv osv osv.... håper noen tar kontakt og truer de med ett eller annet...
Vart det ikkje vedtatt ein lov mot svartebørs nå nettopp?
Der den seier at det er ulovlig å selge for over pålydende verdi?

Eller er den ikkje trådd i kraft enda?

tippetuppen

eg aner ikkje om den e tredd i kraft.. HÃ¥per de ryker kraftig
E det så nøye då

vebo

Quote from: "2rB"
Quote from: "tippetuppen"leste på finn.no

er 2 personer som selger til billett til 1500 kr.. forskjellige plasser. ene rad 9 og den andre 11.. men de har identisk annonse ellers... Begge stått i 5 timer i kø og skal på ferie 15 mai osv osv osv.... håper noen tar kontakt og truer de med ett eller annet...
Vart det ikkje vedtatt ein lov mot svartebørs nå nettopp?
Der den seier at det er ulovlig å selge for over pålydende verdi?

Eller er den ikkje trådd i kraft enda?


Trer ikke i kraft før 1 juli tror jeg, og den har i tilegg fått mye kritikk for manglende sanksjonsmuligheter. Det vil si at nettsider ikke har lov til å videformidle slike annonser, mens selgeren ikke risikerer straff om han prøver seg.

Danmark har for sin del hatt lov mot dette siden starten av 1900-tallet.
Tiocfaidh ár lá

Marek

Det vi kan gjøre mot disse svartebørshaiene er jo å bestille masse RBK effekter og Kjernen medlemskap til de, da tenker jeg de tenker seg nøye om før de prøver å blodsuge noen for noen stakkars hundrelapper.
ons Ivar skal hem...

tippetuppen

E det så nøye då

2rB

Quote from: "Marek"Det vi kan gjøre mot disse svartebørshaiene er jo å bestille masse RBK effekter og Kjernen medlemskap til de, da tenker jeg de tenker seg nøye om før de prøver å blodsuge noen for noen stakkars hundrelapper.

He, he...
Men her blir vel fort straffen ein del større når(!) du blir tatt... Om du ikkje har ein offentlig plass å gjere det fra.
Dette kommer selvsagt ann på mengden som blir bestilt... Trur ikkje politiet gidder starte etterforskning pga eit skarve medlemskap i samtlige supporterklubber i Norge ;)

Men å ikkje få markedsført slike annonser er vertfall eit steg i riktig retning - så får heller sanksjonsmuligheter komme seinere...

Erlend

Quote from: "vebo"
Quote

Jeg selger min Brann - Fredrikstad billett til 16.mai ..
Grunnen til at jeg selger denne billetten er fordi jeg reiser den 15.mai, noe jeg fikk beskjed om etter at jeg hadde stått i kø i 5 TIMER på galleriet ved brann butikken.
Billetten er på Frydenbø, felt D, rad 9, plass 6..

Han skal bare ha 1 500 kr !

Hun skal ha 2 000



Trodde at hele frydenbø var solgt som partoutkort jeg? De skal hvertfall samme vei som denne christoffer!

Nei har sett noen på tidligere kamper som har gått inn med enkeltbillett. Men tror det bare er ledig på de ytre feltene

Klaus_Brann

Quote from: "Bolsen"



Det jeg lurer på er hvor alle disse som kjøpte billetter til sitt elskede Brann, blir av?
Altså de sier de må dessverre reise bort dagen før dagen før dagen, og ikke kan få sett sitt kjære Brann. Hvor drar alle disse??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"Det jeg lurer på er hvor alle disse som kjøpte billetter til sitt elskede Brann, blir av?
Altså de sier de må dessverre reise bort dagen før dagen før dagen, og ikke kan få sett sitt kjære Brann. Hvor drar alle disse??


De er alltid forfulgt av uhell! Straks de har slitt med å få tak i en billett så må de dra bort. Slik er det gang på gang.
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Quote from: "Marek"
Quote from: "Klaus_Brann"Det jeg lurer på er hvor alle disse som kjøpte billetter til sitt elskede Brann, blir av?
Altså de sier de må dessverre reise bort dagen før dagen før dagen, og ikke kan få sett sitt kjære Brann. Hvor drar alle disse??


De er alltid forfulgt av uhell! Straks de har slitt med å få tak i en billett så må de dra bort. Slik er det gang på gang.


Det må være ufattelig trist for de å få denne beskjeden av Mr.X om at de må reise bort, etter så mye styr for å få sikret seg billett til årets kamp.

Jeg vet ikke med dere, men jeg har i alle fall sendt mine varmeste tanker på melding til disse, synes dere og bør støtte opp rundt de i disse tunge tider.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

At de ønsker en solid bunke med penger i kompensasjon er jo også forståelig.
ons Ivar skal hem...

BrannSupporter

Flaksen min fortsetter:
Jeg fikk jo en billett til meg selv i gÃ¥r, men gikk for moro skyld inn pÃ¥ billettluka.no kl 12:30 i dag. Skulle egentlig hatt 2 billetter til. Da møtte dette   synet meg.

Fikk da kjøpt 2 billetter til på felt E i BT. Oppdaterte siden mange ganger i tiden etterpå uten at salget rørte seg i det hele tatt. Etter ca 30 minutter kom jeg pluteslig ikke inn lenger og nå står det altså at det er utsolgt på billettluka.no/brann.

Noen som skjønner noe av dette? Er dette sponsorbilletter som er frigjort? Og hvorfor har ikke Brann annonsert dette? Fra ca 12:30 - 13:00 var jeg altså den eneste som var inne der og kjøpte billetter (som nevnt så rørte ikke salget seg) og det er tydelig at jeg var inne på billettluka.no til akkurat rett tid.

tippetuppen

de blir mer og mer kreativ på finn.no Ny annonse kommet..

Billetter til Brann-Fredrikstad


Beskrivelse
Må selge tre billetter, fordi jeg skal til spania 14 mai. ¨Så da er det vel bare til og by ivei. Tef: 9910xxxx

PS: Vil kun ha seriøse sammtaler

blir bedre og bedre dette :P
E det så nøye då

thesevs

Quote from: "BrannSupporter"Flaksen min fortsetter:
Jeg fikk jo en billett til meg selv i gÃ¥r, men gikk for moro skyld inn pÃ¥ billettluka.no kl 12:30 i dag. Skulle egentlig hatt 2 billetter til. Da møtte dette   synet meg.

Fikk da kjøpt 2 billetter til på felt E i BT. Oppdaterte siden mange ganger i tiden etterpå uten at salget rørte seg i det hele tatt. Etter ca 30 minutter kom jeg pluteslig ikke inn lenger og nå står det altså at det er utsolgt på billettluka.no/brann.

Noen som skjønner noe av dette? Er dette sponsorbilletter som er frigjort? Og hvorfor har ikke Brann annonsert dette? Fra ca 12:30 - 13:00 var jeg altså den eneste som var inne der og kjøpte billetter (som nevnt så rørte ikke salget seg) og det er tydelig at jeg var inne på billettluka.no til akkurat rett tid.



BT felt E er kun partoutkort.. så det e nok noen som har bedt Brann videreformidle plassene mot halvparten av billettens verdi.
Seff.. kan jo være et selskap som eier plassene.. uansett partoutkortområde...

Dessuten.. de som selger billetten(e) sine må jo være enslige mennesker uten venner eller familie. Eller uhyre grådig...

"Nei lillebror.. eg driter om du har lyst å gå på stadion 16.mai.. eg ska tjene penger.."
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kai-Olai

Hva om noen som allerede har billett ringer de svartebørsfolkene og avtaler Ã¥ kjøpe dem.. SÃ¥ kan en avtale henting/betaling utenfor stadion pÃ¥ kampdagen.. Og selvsagt ikke møte opp! SÃ¥ stÃ¥r de igjen 200-400 kroner fattigere, og med en billett de ikke har noe lyst pÃ¥ i utgangspunktet.. Tror det  er eneste mÃ¥ten Ã¥ fÃ¥ slutt pÃ¥ dette pÃ¥, evt. at folk ikke kjøper i hele tatt..

Klaus_Brann

Eller lage seg en fake qxl konto, og by et par lapper for den så man vinner budet, uten at selger får en dritt penger for billettene...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Eller møte de, knuse de i bakken, ta billetten(e) og stikke?

De fortjener i det minste ikke noe annet....

Marek

Quote from: "Kai-Olai"Hva om noen som allerede har billett ringer de svartebørsfolkene og avtaler Ã¥ kjøpe dem.. SÃ¥ kan en avtale henting/betaling utenfor stadion pÃ¥ kampdagen.. Og selvsagt ikke møte opp! SÃ¥ stÃ¥r de igjen 200-400 kroner fattigere, og med en billett de ikke har noe lyst pÃ¥ i utgangspunktet.. Tror det  er eneste mÃ¥ten Ã¥ fÃ¥ slutt pÃ¥ dette pÃ¥, evt. at folk ikke kjøper i hele tatt..


Men de skal jo alle bort på en uventet reise.
ons Ivar skal hem...

Kai-Olai

Quote from: "Marek"
Quote from: "Kai-Olai"Hva om noen som allerede har billett ringer de svartebørsfolkene og avtaler Ã¥ kjøpe dem.. SÃ¥ kan en avtale henting/betaling utenfor stadion pÃ¥ kampdagen.. Og selvsagt ikke møte opp! SÃ¥ stÃ¥r de igjen 200-400 kroner fattigere, og med en billett de ikke har noe lyst pÃ¥ i utgangspunktet.. Tror det  er eneste mÃ¥ten Ã¥ fÃ¥ slutt pÃ¥ dette pÃ¥, evt. at folk ikke kjøper i hele tatt..


Men de skal jo alle bort på en uventet reise.


Stemmer.. Tenkte ikke på den, jeg.. Men da kan en avtale og møte den på Flesland, og ta den mens de sjekker inn på flyet.. ;)

Superjack

Gleder meg til 16. jeg.

Partoutkort er fine greier. :)
i taper ALDRI!

Truls

Er jo ikke noe mer å glede seg til 16. mai enn alle andre hjemmekamper!

Det er mot en middelmådig klubb, det er mange som er altfor drita på kamp, altfor mye unødvendig mas og om Brann skuffer så er det bare ødleggende for dagen etterpå når du ser det tusler en 3 - 4 brannspillere i toget siden de ikke møter opp etter dårlige 16. mai kamper.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Klaus_Brann

Quote from: "Truls"Er jo ikke noe mer å glede seg til 16. mai enn alle andre hjemmekamper!

Det er mot en middelmådig klubb, det er mange som er altfor drita på kamp, altfor mye unødvendig mas og om Brann skuffer så er det bare ødleggende for dagen etterpå når du ser det tusler en 3 - 4 brannspillere i toget siden de ikke møter opp etter dårlige 16. mai kamper.


Det er jo det!
Det er vel en grunn til at det er størst pågang på billetter denne dagen.
Uavhengig av lag så er dette en stor dag. Dessuten har vel de største klubbene alltid hjemmekamper 16?
Brann, Rbk og Enga, fler?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

arntf

quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

dudo

Tradisjonelt er det bare Brann og RBK: VIF har vel annethvert år sammen med Lyn, og Viking har vel fått hvert år siden det nye stadionet åpnet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tormi

Quote from: "Truls"Er jo ikke noe mer å glede seg til 16. mai enn alle andre hjemmekamper!

Det er mot en middelmådig klubb, det er mange som er altfor drita på kamp, altfor mye unødvendig mas og om Brann skuffer så er det bare ødleggende for dagen etterpå når du ser det tusler en 3 - 4 brannspillere i toget siden de ikke møter opp etter dårlige 16. mai kamper.


Under Mjelde tiden har nå vitterlig 16. mai kampene vært en glede!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Tore Larsen

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2760237.ece

Hadde vært kjekt å tatt en "prat" med denne idioten ja !
Mvh

Tore

chris_henrik

Quote from: "Tore Larsen"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2760237.ece

Hadde vært kjekt å tatt en "prat" med denne idioten ja !

Det jeg lurer på er hvordan denne karen får tak i 30 billetter?
<BRANN> ..... DKFM

Kent

Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "Tore Larsen"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2760237.ece

Hadde vært kjekt å tatt en "prat" med denne idioten ja !

Det jeg lurer på er hvordan denne karen får tak i 30 billetter?


satt å tenkte på det samme.. hvordan fikk han 30 biletter? noen han kjenner som sto i kiosken på narvesen eller?

Rune felt F

Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "Tore Larsen"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2760237.ece

Hadde vært kjekt å tatt en "prat" med denne idioten ja !

Det jeg lurer på er hvordan denne karen får tak i 30 billetter?


Han har vel gjerne opprettet flere brukere på bilettluken. Det er sikkert ingen problem å omgå, så lenge man har nok epost adresser.

pellerud

Retningslinjene på Brann.no sier max. 5 billetter pr. kunde. En bekjent fikk kjøpe 15 billetter på direkten hos Narvesen i Bergen.

Brannmus

Quote from: "Rune felt F"
Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "Tore Larsen"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2760237.ece

Hadde vært kjekt å tatt en "prat" med denne idioten ja !

Det jeg lurer på er hvordan denne karen får tak i 30 billetter?


Han har vel gjerne opprettet flere brukere på bilettluken. Det er sikkert ingen problem å omgå, så lenge man har nok epost adresser.

Husker foran cupfinalen når billettkrangelen stod på som verst og fokuset igjen var på svartebørs, så ble det snakket om alle disse midlene de "profesjonelle svartebørshaiene" brukte. Både for å lure telefonen og nettet og alt annet.

Setter du det på spissen, så er dette organisert kriminalitet, og jeg tror nok at diverse slike "hjelpemidler" kan være med på å knekke et billettsystem. Tenk om du har 10-20 systemer som alle jobber for å komme seg automatisk først i køen, og sluker nettverksressurser, samtidig som 20 000 mennesker prøver å komme igjennom. Da kan jeg fort se for meg at ting klikker.

Så har du nok et element av mennesklig svikt. At noen får kjøpt 10 billetter i en Narvesen kiosk må være på grunn av svært dårlig informasjon til de ansatte. Noe som er svakt av alle parter. Dette burde vært kjent for alle.

Petter Puddefjord

Nå må dere snart forstå at problemet er KAPASITETEN på stadion. Selv etter at stadion er ferdig utbygget (22.000?) vil det i fremtiden være altfor lite. Administrasjonen i Brann kommer til å snakke om "knapphet på billetter" til de blir grønne i trynene sine. Det ER og BLIR for lite for fremtiden. Når stadion er ferdigbygget, vil den ikke bli utvidet på sin nåværende plass, ei heller vil det bli bygget en ny stadion i Bergen de neste 30-40 årene. Alle prognoser tilsier at 22.000 vil bli en vanvittig liten kapasitet i forhold til det trykket som bare øker og øker. I BA forleden dag kunne vi lese om prognosene for befolkningsutvikling fremover.... 70.000 flere bergensere de neste 10-15 årene..... Nabokommuner som blir større og større. ALT tilsier at Brann burde bygget til MINST 25.000 når det først blir bygget, men neida... der oppe i Idrettveien er de blitt så "fornuftige" nå, etter tidligere tabber, så nå er det knapphet på ditt, sikkerhetstiltak på datt, polstrete seter for fiffen, store glassvegger hvor snobbene og andre som tror de betyr noe kan titte ut i pausen....

Jeg liker IKKE utviklingen, men nå kommer vel Krøvel med noe knask, slik at bermen her inne på forumet kan gni seg i hendene igjen og kalle meg for alt mulig... Kjør på!

Sannheten kommer for en dag!

Corran

Der kom pudde på banen :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Nå må dere snart forstå at problemet er KAPASITETEN på stadion. Selv etter at stadion er ferdig utbygget (22.000?) vil det i fremtiden være altfor lite. Administrasjonen i Brann kommer til å snakke om "knapphet på billetter" til de blir grønne i trynene sine. Det ER og BLIR for lite for fremtiden. Når stadion er ferdigbygget, vil den ikke bli utvidet på sin nåværende plass, ei heller vil det bli bygget en ny stadion i Bergen de neste 30-40 årene. Alle prognoser tilsier at 22.000 vil bli en vanvittig liten kapasitet i forhold til det trykket som bare øker og øker. I BA forleden dag kunne vi lese om prognosene for befolkningsutvikling fremover.... 70.000 flere bergensere de neste 10-15 årene..... Nabokommuner som blir større og større. ALT tilsier at Brann burde bygget til MINST 25.000 når det først blir bygget, men neida... der oppe i Idrettveien er de blitt så "fornuftige" nå, etter tidligere tabber, så nå er det knapphet på ditt, sikkerhetstiltak på datt, polstrete seter for fiffen, store glassvegger hvor snobbene og andre som tror de betyr noe kan titte ut i pausen....

Jeg liker IKKE utviklingen, men nå kommer vel Krøvel med noe knask, slik at bermen her inne på forumet kan gni seg i hendene igjen og kalle meg for alt mulig... Kjør på!

Sannheten kommer for en dag!


Der var du igjen ja!

Altså: Kapasiteten er 17000 for tiden, det er snakk om 16.mai, og det ble utsolgt... Og så bruker du dette som et bevis på at 22000 blir for lite til vanlige kamper? Til vanlige kamper er tydeligvis ikke en kapasitet på 17000 noen krise.

Og denne befolkningsøkningen di snakker om; hvem tror du vil stå for mye av den? Det er nemlig begrenset hvor mye som er naturlig befolkningsøkning (antall fødsler minus antall dødsfall). Resten er jo INNFLYTTING fra andre deler av landet og andre land. Tror ikke det er i DE gruppene Brann har flest fans...

Forresten er det ikke lenge siden du mente at selv ett sete mer enn Lerkendal, var nok! Med andre ord: 21662 var nok for deg.Men nå som du vet at Lerkendal kanskje utvides til 25000, klager du også over at 22000 er for lite... Eneste grunnen til at du vil ha større stadion, er at du har mindreverdighetskomplekser for RBK og at du derfor må ha større stadion enn dem. Brann kan ikke bygge stadion etter hva RBK har av kapasitet!
Legg ned hele klubben!

Brannmus

Før dette utarter seg, kan vi ta Stadionkapasitet diskusjonen i den tråden hvor tema allerede er blitt diskutert til døde? Må vi forpeste alle tråder som har med tilskuere, Stadion, billetter med kapasitetsspørsmålet?

Ny runde med billettsalg er forøvrig annonsert nå.. Mandag kl. 17..

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5406

Om noen er lysten på å finne ut hvor mange billetter det blir tilgjengelig, så kan de vel høre med noen FFK supportere om hvor mange som kommer til å reise..

Petter Puddefjord

Kan ikke Brann bygge stadion i forhold til hva RBK har av kapasitet? Vel, det Brann bør bygge etter, er hva som er fremtidens behov. I Trondheim har de innsett at rundt 25.000 er bra for den byen. Da sier det seg selv at vi bør ha en minst like stor kapasitet i en by som er minst like fotballgal, som er betydelig større, og som ønsker å ha en klubb som skal være en av de ledende i skandinavia.

Skal Brann bygge etter hva som er nok i de 3-4 mest ordinære kampene i sesongen? De kampene som går mot svake lag uten særlig publikumstekke, på lite sexy datoer (regntunge høstkamper, eller rundt fellesferien).? Brann bør selvsagt bygge en stadion til de øvrige 9-10 større seriekampene (RBK, Vålerengen, LSK, Viking, 16. mai, første serierunde, serieinnspurt med gullkamp osv.), til semifinale i cupen, til mulige kamper i Champions League etc.

Heia Krøvel! Give me some lovin'! :-)

PS! Enig i at dette hører bedre hjemme i en annen tråd, men det er snakk om kapasitet i forhold til billettsalgstall til 16. mai i denne omgang....

tormi

At ikke folk går lei... *sukk*
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Memelli

Nå er helvete løs her. Jeg frykter at det er solgt dobbelt av mange biletter. Har prøvd gjentatte ganger i dag og i går, men bilettene vil ikke ut. Folka på Narvesen påsto først at det var svikt i systemet, men i dag sa de at de så bilettene ligge der, men de fikk dem ikke ut.
Personen som var før meg, hadde bestilt 4 billetter, han fikk dem ut, men to og to var på samme sete!

skb!

Quote from: "Memelli"Nå er helvete løs her. Jeg frykter at det er solgt dobbelt av mange biletter. Har prøvd gjentatte ganger i dag og i går, men bilettene vil ikke ut. Folka på Narvesen påsto først at det var svikt i systemet, men i dag sa de at de så bilettene ligge der, men de fikk dem ikke ut.
Personen som var før meg, hadde bestilt 4 billetter, han fikk dem ut, men to og to var på samme sete!


Denne hardcorefansen som går på Stadion en gang i året kan fint stå i midtgangen mellom seksjonene. Eventuelt kan man be hele tribunen reise seg, og trykke flere folk inn på radene, slik som det blir på bortekamper. Det skaper jo fin stemning også!

Kan nok bli en del kaos, og Brann vil nok få en del hodebry med dette. Så lenge ingen kommer og krever min plass denne kampen å bryr det ikke meg.

Lilleheil

skjønner ikkje at folk betaler 2000kr for en enkeltbilett te 16.mai. Hadde dette vært meg uten partoukort hadde jeg heller kjøpt meg inn på almenningen og sett resten av kampene i år gratis. litt dyrere, men likevell...
E bra om folk tenker sånn. da for vi jo endelig et skikkelig utsolgt stadion

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Kan ikke Brann bygge stadion i forhold til hva RBK har av kapasitet? Vel, det Brann bør bygge etter, er hva som er fremtidens behov. I Trondheim har de innsett at rundt 25.000 er bra for den byen. Da sier det seg selv at vi bør ha en minst like stor kapasitet i en by som er minst like fotballgal, som er betydelig større, og som ønsker å ha en klubb som skal være en av de ledende i skandinavia.

Skal Brann bygge etter hva som er nok i de 3-4 mest ordinære kampene i sesongen? De kampene som går mot svake lag uten særlig publikumstekke, på lite sexy datoer (regntunge høstkamper, eller rundt fellesferien).? Brann bør selvsagt bygge en stadion til de øvrige 9-10 større seriekampene (RBK, Vålerengen, LSK, Viking, 16. mai, første serierunde, serieinnspurt med gullkamp osv.), til semifinale i cupen, til mulige kamper i Champions League etc.

Heia Krøvel! Give me some lovin'! :-)

PS! Enig i at dette hører bedre hjemme i en annen tråd, men det er snakk om kapasitet i forhold til billettsalgstall til 16. mai i denne omgang....


Vi tar diskusjonen der den hører hjemme!
Legg ned hele klubben!

Northside

ahh, ser det for meg. Hele stadion må stå 16mai fordi Brann har solgt dobbelt opp en rekke plasser.

Hvilket leven vil ikke det bli når vi ligger under 4-0 for FFK? Kaos!

1963

Hva er det som er så vanvittig gjevt med 16 mai? Personlig syns jeg kamper mot VIF, RBK, LSK og Viking er de "Store" kampene. 16 mai er da bare en dato, vel ok kansje en dag der det er "stuerent" og være dritings på kamp. Men da er jo kampen i seg selv bortkastet? Jeg mener der er puber bedre egnet til det en en stadion. Det var 16 mai stemning mot f.eks VIF "lørdagskamp" og vi vant 4-1:) Nei jeg er enig med mange av skribentene her kjøp sesongkort. Ellers mener jeg vi bør bygge ut til minst 60 000 ha ha
an hende vi vinner gull engang:)

krøvel vellevold

Brann brukte 42 minutter pÃ¥ Ã¥ selge ut 3000 enkeltbilletter til 16.mai.  RBK hadde vel ca 7000 enkeltbilletter til salgs for sin 16.mai-kamp, og etter 12 dager med salg har de fremdeles 433 billetter igjen. I og med at Lerkendal nÃ¥ stort sett er utsolgt pÃ¥ vanlige kamper, er det jo merkelig at ikke 16.mai-billettene forsvinner pÃ¥ et blunk. Men det har vel med Ã¥ gjøre at RBK har massevis av "Idrettspris - Hele idrettslaget for 60 kr. pr. pers." til vanlige kamper, mens de ikke har det pÃ¥ 16.mai.
Legg ned hele klubben!

tr0Ndemann

Noen som vet når billettene til Brann - LSK legges ut? Satser på at det vil bli enklere å skaffe seg billetter til den kampen.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

vebo

Tok meg nøyaktig 10 sek Ã¥ finne det. http://www.brann.no/index.php?mapping=102  Bruk øynene;)
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Quote from: "tr0Ndemann"Noen som vet når billettene til Brann - LSK legges ut? Satser på at det vil bli enklere å skaffe seg billetter til den kampen.


Er ikke kommet no info om dette enda men regner vel med at billettene blir lagt ut for salg i slutten av mai mnd.
Mvh

Tore

vebo

Hallo, det står jo på linken jeg postet: 30. mai!
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Quote from: "vebo"Hallo, det står jo på linken jeg postet: 30. mai!


hehe ja men da må du jo si det da :) hehe
Mvh

Tore

Go Up