• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

abe78

I 2007 gidder ikke folk stå på T feltet. Ferdig arbeid.
.og husk!

Pondan

I 2007 gidder ikke folk stå på T feltet. Ferdig arbeid????

BrannSupporter

Jeg satt og fulgte salget på billettluka.no helt frem til kl 18:47, da det ikke lenger var mulig.

18:47 var status følgende:

T-feltet: 233 ledige
SS: 362
Gamle sitte: 8
Umbro: 4
Frydenbø: 1
BT: 26

Kl 18:30 var det 281 ledige på T-feltet og 428 ledige på SS.

krøvel vellevold

Quote from: "BrannSupporter"Jeg satt og fulgte salget på billettluka.no helt frem til kl 18:47, da det ikke lenger var mulig.

18:47 var status følgende:

T-feltet: 233 ledige
SS: 362
Gamle sitte: 8
Umbro: 4
Frydenbø: 1
BT: 26

Kl 18:30 var det 281 ledige på T-feltet og 428 ledige på SS.


I så fall skulle tilskuertallet vært ca 18000. Men jeg tror de printer ut en del billetter til dørsalget på SS, og da regnes ikke disse som ledige lenger. Antall ledige på SS raste jo fra 1000+ til 600+ fra kl. 17 til 1715 i ettermiddag, mens det knapt nok beveget seg til 1720. Så her lukter det kreativ utprinting lang vei.

Med tanke på at det var fullt og ca 14800 på sitte, så stemmer tilskuertallet på ca 17800 hvis vi sier at det var 2400 (av kapasitet på 3000) på SS og 600 (av kapasitet på 800) på T. Så tilskuertallet høres ikke urealistisk ut.
Legg ned hele klubben!

grei

Interessen var ikke høyere foran denne kampen enn Sandefjord. Vi merker på tilskuertallet at de åpnet for salg av flere billetter til BT.

enavgutta

Dette spørsmålet går vel mer under "stemning", men kunne vært greit å høre om noen hadde noen tanker om dette her.

Hvorfor i helvete begynner folk å forlate Umbro 5-10 minutter før slutt når Odd presser og hele vår skjebne står på spill!??

Hvem er disse menneskene? Har de parkert bilene sine i sentrum? Hvorfor er de på Stadion?

Gud

Quote from: "enavgutta"Dette spørsmålet går vel mer under "stemning", men kunne vært greit å høre om noen hadde noen tanker om dette her.

Hvorfor i helvete begynner folk å forlate Umbro 5-10 minutter før slutt når Odd presser og hele vår skjebne står på spill!??

Hvem er disse menneskene? Har de parkert bilene sine i sentrum? Hvorfor er de på Stadion?


Kan tenke meg at en del av disse menneskene er nervøse gamle menn som ikke har hjerte til å se slutten av kampen;-)

blahblah

Noen som vet hvorfor det ikke står oppført noen "forestillinger" med brann på billettluka.no? billettsalget til kampen starter vel i dag?

Nixon

Quote from: "blahblah"Noen som vet hvorfor det ikke står oppført noen "forestillinger" med brann på billettluka.no? billettsalget til kampen starter vel i dag?


Det begynner klokken 10.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Quote from: "abe78"I 2007 gidder ikke folk stå på T feltet. Ferdig arbeid.


Det kommer til å stå like mye folk på T-feltet i 2007. Utrolig hva folk gjør for å spare penger.

Jeg er også spent på om serverene til billettluka.no tåler presset nå. En forutsetning for fullt hus mot RBK er jo at a) bortefeltet er utsolgt og b)serverene faktisk holder seg oppe...

Nixon

Jeg regner med at Krøvel har tatt seg fri fra jobben i dag for å holde oss oppdatert minutt for minutt. Dette må jo være en festdag for han!:)
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
Quote from: "abe78"I 2007 gidder ikke folk stå på T feltet. Ferdig arbeid.


Det kommer til å stå like mye folk på T-feltet i 2007. Utrolig hva folk gjør for å spare penger.

Jeg er også spent på om serverene til billettluka.no tåler presset nå. En forutsetning for fullt hus mot RBK er jo at a) bortefeltet er utsolgt og b)serverene faktisk holder seg oppe...


16.mai-salget gikk jo rimelig raskt unna. Først ble vel de ca 2600 ledige på SS+ de ca 2500 ledige på Hansa/Umbro/Hoved og 1000 på T-feltet utsolgt på en halvtime. Senere ble jo ca 3000 på BT lagt ut for salg, og forsvant vel på 20 minutter. Så totalt forsvant vel ca 9100 billetter på tilsammen under en time.

Denne gang er det vel snakk om ca 5000 sittebilletter til Brann-fans (RBK-fansen får vel sine 900), og ca 2600 på SS og 800 på T. Med andre ord er det vel ca 8400 billetter som skal selges. Forsvinner vel på en time denne gangen også. Blir i hvert fall veldig overrasket om det fremdeles er billetter igjen i kveld.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Jeg regner med at Krøvel har tatt seg fri fra jobben i dag for å holde oss oppdatert minutt for minutt. Dette må jo være en festdag for han!:)


Regner med jeg ikke engang kommer inn på billettluka.no pga trafikken, så det blir nok ikke mye info før det plutselig er utsolgt.
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

Jeg tørr påstå at vi kommer til å se stygge tedenser til at svartebørshaiene borte på østlandet kommer til å lure til seg mange hundre billetter, slik de elsker å gjøre når vi bergensere betaler billettpris x 3 for å se kampen mot Rosenborg som blir "seriefinalen".

atlascopo

står i kø på bilettluka nå.


Nixon

Ser at det er kø ut døren på Narvesen på Torgallmenningen.
Medgangssupportere!!!!;)
Rød makt på Hansa!

Mr_Soma

Men har Narvesen samme billettsystem som alle andre? (Billettluka.no) Samt Brannbutikken på Galleriet...?

atlascopo


Chris*

Herregud så bedritent det hadde vert å gå glipp av denne kampen pga. fjortisjenter på høstferie, som har mulighet til å stå i kø på narvesen/brannbutikken.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Mr_Soma

De ansatte på Narvesen er ihvertfall komplett udugelige når det kommer til billetter... hadde de bare hatt like roen der som de har på hot-dog fronten.

qouz

BT fordelskort?
hvordan fungerer dette? jeg har logget meg på "MIN BT" men finner ingen link til billettsalg? vet noen om disse billettene er lagt ut?

atlascopo

har partoutkort eg da. Men skal prøve å skaffe biletter til familien. hørte folk hadde stått i kø over 40 min på bilettluka til cupfinalen, så nå når eg har stått 8 min, har eg en stund igjen. Er på jobb og får betalt. så happy eg.

Scottishman

e d noen som har kommet gjennom på billettluka?

Chris*

Sitter selv i matteforelesning, så greit nok, så lenge eg får tak i. Grunnen til at jeg ikke har partoukort i år, er at jeg var usikker på hvor jeg kom til å studere i år :)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Mr_Soma

Har en stygg følelse på at det sitter noen svartebørshaier som har okkupert båndbredden på serveren... imorgen er vel BA samt BT stappet med billetter til 1500/2000,-

- Skandale.

Romani3

Stått i kø i 15 min. no. Minner om cupfinalen, ja.. Håper eg snart kommer gjennom, ellers får eg ta turen te by'n og se om det e nåkke igjen då. Bare ikkje alle sittebillettene går altfor fort..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

The Boss

har selv billett men (prøver å..) skaffe til fattern å brodern... ringer med 2 telefoner å bruker 2 pc'er men kommer faen ikke gjennom, kun den stygge nordlandske stemmen som møter meg gang på gang....

atlascopo

stor skandale. Noen som er kommet gjennom enda? Stilte meg i kø, ca 09.59

Nixon

Rød makt på Hansa!

Ricky

Tror ikke noen kommer seg gjennom på nettet.

atlascopo

ikke enda hvertfall. Og skandale av narvesen.

Utmedsnolken

De er nødt til å skifte billettleverandør snart. Narvesen har vel bevist inkompetansen sin for lenge siden.
"og der snubler Sæternes igjen"

The Boss

i det hele tatt noen som kommer gjennom på telefon eller billettluka.no?? skandaløst opplegg det her..

de sier at "svært få sitteplassbilletter" vil bli lagt ut for salg..hvordan det? er det færre enn vanlig? å hva er grunnen til det?

Mr_Soma

Har en kamerat som står i kø som nr 10 på en av Bergens mange Narvesen'er... der får de beskjed om at de ikke er lagt ut for salg enda!?

Vitner om kaos over alt.

Nixon

Køen uten Narvesen på Torgallmenningen blir bare lengre og lengre.
Tipper det har stoppet helt opp der inne...
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Det er sånne situasjoner som dette som kan utløse en "Aalesund-effekt". Masse mennesker som stresser livet av seg for å få billetter til en eller to storkamper, og kanskje ikke engang får billett i det hele tatt. Dermed vil kanskje mange av disse forbanne seg på å kjøpe partoutkort neste sesong, slik at de slipper å komme i dette uføret igjen. I hvert fall hvis de uansett går på en del av kampenei løpet av en sesong.
Legg ned hele klubben!

atlascopo

nå klikker bilettluka vinduet mitt. Noen som opplever det samme?

The Boss

Quote from: "atlascopo"nå klikker bilettluka vinduet mitt. Noen som opplever det samme?


Ja, her sto det stille ett minutt ca. før det kom tilbake...

SKANDALE

Mr_Soma

Min har oppdatert seg i snart 25'min...

atlascopo

Feilmelding
En feil har oppstått.

Prøv vennligst igjen.  
Oppdater siden



får bare oppdatere da

Corran

På radio1 sa de at det kun ble lagt ut SS billetter.
Hvor får de info fra??
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Chris*

HVA I HELVETE ??
HAr stått i kø i 25min, og får nå opp "en feil har oppstått#"
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Mr_Soma

Quote from: "Corran"På radio1 sa de at det kun ble lagt ut SS billetter.
Hvor får de info fra??


Hold kjeft Hanøy...Hold kjeft Hanøy....

atlascopo

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
   <system.web>
       <customErrors mode="Off"/>
   </system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
   <system.web>
       <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
   </system.web>
</configuration>




GKH

The Boss

fitte, etter 25 min. i kø på nettsiden får eg opp denne pene meldingen:

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error


lite å gjøre med det.. får stille meg bakerst igjen da...latterlig

Mr_Soma

Nei dette billettsystemet er og blir en stor SKANDALE.
Narvesen next... ellers så får jeg ta til takke med billetter fra BT-abbonementet mitt.

Romani3

Quote from: "The Boss"
Quote from: "atlascopo"nå klikker bilettluka vinduet mitt. Noen som opplever det samme?


Ja, her sto det stille ett minutt ca. før det kom tilbake...

SKANDALE


Ja, her òg.. Og no klikket hele driten.. "Runtime Error" bla bla bla... =S Men de legger no ikkje ut kun te SS...? De legger vel ut alle..?
Stått i kø siden før ti og e lei.. Må snart gå òg, så blir vel ikkje nåkke billett på meg. Får heller reise te by'n og stille meg i en kø og håpe på det beste. E no ikkje sikkert eg hadde komt gjennom på billettluka uansett då.. Drittsystem.. Likte ticnet myyye bedre.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Chris*

Hele webserveren har krasjet. koselig...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Scottishman

faen no klikket d, kom op server error.

så då må eg begynne på ny nbakerst i køen, håpløst

Go Up