• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

1963

Nix. Jeg er ikke mr Soma. Krøvl selv om "de fleste" er enige om 20 000 er ikke jeg det! Som jeg sa så er alle mine innlegg mine tanker om temaet. Jeg mener bestemt at 25 000 er et naturlig tall med tanke på byen størrelse, ca 250 000 innbyggere i Bergen 10% bør være innenfor rekkevidde. Men som sagt dette er mine tanker. Tenk deg Brann vs Milan i CL!! dette gjør noe med intr for folk generelt se litt nord (RBK) ikke rare intr for laget der før de fikk monopol på Gullet og CL ble en årlig "happening" Vi må også ha ambisjoner på størrelse med de RBK hadde da de startet eventyret som vi alle har blitt kjent med.. Ditt engasj her inne syns jeg er herlig det sier at vi har MANGE som virkelig bryr seg om klubben vår..
an hende vi vinner gull engang:)


kapteinen

Tror nok at for de store kampene kan man trekke opp mot en 25-30 000 publikum..Men det gjelder STORKAMPENE og ikke de andre oppgjørene hvor det er en middels pågang på billetene..

En viss økning vil man nok få med at man lettere kan skaffe seg plass ved siden av hverandre og lignende, men å spille for glissne tribuner store deler av sesongen er ikke noe å trakte etter!
Z

Chrisstah

hvis vi vinner serien i år og kanskje kommer til et sluttspill i eventuell europa cup så tror eg vi kan ha inne rundt 25000 men np tenker noen år fremover! og hvis vi fortsetter bygge et lag som vi gjør no
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"


"3 av 4 du snakker med"? Ja, du snakker vel stort sett med 1) Per Anders 2) Truls Mulelven 3) deg selv 4) den fjerde, som altså ikke mener dette.

BA hadde temaet oppe ja... I følge BA sin avstemning skal 11% av leserne på Maradonna-kampen på mandag. BA påstår å ha 100000 lesere, så i så tilfelle skal 11000 BA-lesere på kampen. Vestlandshallen tar 3000... Og hvilket innsyn har "folk flest" om Stadion-kapasitet da? "Folk flest" har ikke vært på Stadion siden 1964.

Du har drete på draget mange ganger angående tilskuertall-tips. Du klarer ikke engang å være i nærheten av rett tall selv to timer før avspark. Så hvorfor skal vi høre dine spådommer for 5 til 10 år fremover?

Uansett: Om Stadion blir smekkfull kamp etter kamp, år etter år, og det viser seg at det blir utsolgt lang tid i forveien (slik at det er åpenbart at man går glipp av mange tusen tilskuere hver gang); DA først er kapasiteten et problem. DA kan man begynne å snakke om utvidelse. Det er ingen grunn til å gjøre dette nå. Den tid den sorg.

Og hva er det egentlig du vil med dette maset om kapasiteten? Stadion-utbyggingen er i full gang. Planene er lagt, de blir ikke forandret nå. Du klarer ikke å hisse opp noe opprør her inne på forumet. Det vil heller ikke bli noe opprør og ramaskrik om Stadion skulle bli full hver gang. Er du misfornøyd med planene, får du ta kontakt med SK Brann, Brann Stadion A/S, arkitektene, osv. Ikke plag oss mer om dette greiene. Dette er en tråd som skal omhandle BILLETTSALGSTALL - ikke utbyggingsplaner!
Legg ned hele klubben!

Nightfox

Det som faktisk er morsomt er at Petter Puddefjord ikke får rett uansett. Eller, i sitt eget hode kanskje, men i de fleste andres? Nei. Om Stadion blir full kamp etter kamp vil det bare fryde meg, men jeg vil ikke tenke på utbyggelse en gang. Jeg sier som noen andre har sagt: Heller full stadion kamp etter kamp enn hundre til et-par tusen ledige plasser kamp etter kamp.

Ellers er det morsomt å lese hvordan han tar feil hele tiden men fortsatt påstår at de med innsikt her inne er amatører. Hva med å vise til ting du faktisk er god i og har resultater i? Når har du hatt rett? Når skal du innse? Hvilke håndfaste bevis er "folk du snakker med"? Hvorfor teller en jævla avstemning på BA? Personlig vil jeg heller ha en stadion med plass til 17000 enn 25000 om jeg hadde fått velge mellom kun de to, men den avstemningen så jeg faktisk ikke så da kan vi si at jeg, en av "liten-stadion-kjemperene" blandt annet ikke stemte!

Så har det noe med at folk med innsikt helst ikke leser dårlig journalistikk som blandt annet BA. BA er så uformell og de som har svart er alt fra slike som deg, småbarnsforeldre med liten peiling og kanskje til og med eldre som bare har så skandaløst med dårlig innsikt.

Snublefot

har vi fullsatt stadion i en stor andel av hjemmekampene så ser jeg at en større stadion vil være aktuelt, og at det er slikt man skal tenke på når man nå bygger nytt.. altså at man har muligheten for utvidelse senere uten å måtte rive det som er nytt..

Men, at det er nødvendig med 20.000+ i dag er helt bak mål.. på 16 mai ja, kanskje da.. men ikke ellers..

Såklart det hadde vært utrolig tøft og hatt en stadion alla Old trafford etc, men vi har ikke bruk for det.. jeg mener at slik sandefjord har gjort nå er helt rett.. tror det var en kapasitet på 8000 som de har på den nye stadion som skal bygges.. de vet at stort mer en det kommer ikke på kamper, etterhvert får de heller bygge videre om det trengs.

I bergen holder det med 20.000... ihvertfall slik interessen for å dra på stadion er i dag..

I tillegg er det viktig å tenke på kostnadene ved å drive en stadion.. jo større den er, jo mer blir det såklart i vedlikehold etc..

krøvel vellevold

Selv Aalesund som i fjor hadde fullt på alle seriekamper, og som i år har hatt rundt 90% av kapasitet i 1.divisjon, har lagt utbyggingsplanene på vent for å se om interessen holder seg.
Legg ned hele klubben!

1963

Alt du gjør krøvl er å argumentere for dine påstander om at Brann er en liten drittt klubb i en bitte liten by. Kall en spade for en spade si det du mener. Men la der også være rom for andre sine menninger!
an hende vi vinner gull engang:)

krøvel vellevold

Quote from: "1963"Alt du gjør krøvl er å argumentere for dine påstander om at Brann er en liten drittt klubb i en bitte liten by. Kall en spade for en spade si det du mener. Men la der også være rom for andre sine menninger!
Legg ned hele klubben!

monzilla

Jeg må nok få rette deg der, krøvel. Har flere ganger vært borte på mix sleire for å kjøpe sitteplasser på kampdagen. Få to billetter ved siden av hverandre lar seg ikke gjøre, altså det er litt kamp om plassene ;)

krøvel vellevold

Quote from: "monzilla"Jeg må nok få rette deg der, krøvel. Har flere ganger vært borte på mix sleire for å kjøpe sitteplasser på kampdagen. Få to billetter ved siden av hverandre lar seg ikke gjøre, altså det er litt kamp om plassene ;)
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

8/9 kl. 18:00: Solgt 11009
Legg ned hele klubben!

jako

Det du sier er jo bare tull. Det er jo helt umulig å skaffe sitteplasser før en kamp hvis du er mer enn en person. Alternativet er å stå og da er TV et mer fristende medium for veldig mange.

Jeg skal love deg det Krøvel at snittet kommer til å øke jevnt å trutt de neste årene her i Bergen. Så lenge vi ikke går inn i en sportslig krise, så kommer det til å skje. Men jeg er helt enig med deg at vi ikke bør ta store skritt om gangen. Brann bør i første omgang bygge ut til mellom tyve og to og tyvetusen sitteplasser. Så om vi så fyller opp denne i majoriteten av kampene bygge ut til fem og tyvetusen. Jeg tror også dette er en realistisk utvikling de neste årene.

Jeg tror også Brann bygger for lite, men det er bare dumt å gamble.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "krøvel vellevold"8/9 kl. 18:00: Solgt 10929


Det kom ikke til å skje noen eksplosjon men en gradvi økning, i likhet med det vi ha opplevd de siste årene og i likhet med det Rosenborg opplever.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

krøvel vellevold

Quote from: "jako"Det du sier er jo bare tull. Det er jo helt umulig å skaffe sitteplasser før en kamp hvis du er mer enn en person.  .


Hva er tull? Til Start-kampen var det to eller flere seter ved siden av hverandre tilgjengelig på formiddagen før kampen. På MFK-kampen var det frem t.o.m. fredagen. Men da var det kanskje 1000 idrettslagsbilletter i omløp.
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"Det du sier er jo bare tull. Det er jo helt umulig å skaffe sitteplasser før en kamp hvis du er mer enn en person.  .


Hva er tull? Til Start-kampen var det to eller flere seter ved siden av hverandre tilgjengelig på formiddagen før kampen. På MFK-kampen var det frem t.o.m. fredagen. Men da var det kanskje 1000 idrettslagsbilletter i omløp.


Har selv prøvd uten å lykkes da jeg var i Bergen. Ikke på disse to kampene selvsagt. Men både LSK og Viking kampen var det umulig å å få sitteplasser ved siden av hverandre.

Og Brann kommer garantert opp på Rosenborgnivå når Stadion er ferdig. Ikke vær redd for det. Så kan du jo synse så mye du vil.:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kapteinen

Man kommer ikke bort fra at det med sitteplasser ved siden av hverandre gjør at det er mange som dropper turen til stadioen!

Mange tar kampen som en litt impulshandling og da er det vanskelig å få billet i 12 time.
Z

grei

Det er riktig, men dette virker begge veier. Det at det ikke er ubegrenset med billetter i utgangspunktet gjør at det blir mer attraktivt å sikre seg billetter tidlig. Dette gir Brann penger i kassen gjennom partoutkortsalg, og ved at folk sikrer seg billett før de rekker å ombestemme seg på grunn av været eller andre ting.

Når det snakkes om at det blir lettere å få plasser ved siden av hverandre etter utbyggingen, så må vi huske på at det er noen tusen som står i dag som også vil kaste seg inn i kampen om disse plassene.

Det er riktig som skeptikerne nevner at historien har vist at interessen går opp og ned, men det er også mye som tyder på at interessen er i ferd med å bli permanent høyere enn den har vært - både fordi Brann og Tippeligaen er et mer attraktivt produkt, og fordi selve arenaen innbyr til en bedre opplevelse enn før.  

Så hva skal vi ende opp med? Det endelige tallet er jo ikke klart, men vi vet at det blir mellom 19000 og 21000. Det er viktig å bikke 20000-grensen, får vi 21-22000, med mulighet for å ved behov å bygge en tusing eller to ekstra med litt kreativ seteøkonomi, vil forhåpentligvis de fleste kunne si seg fornøyd.

Men nå har jeg i likhet med mange andre her latt meg avspore i forhold til trådens egentlige tema bare for å gjenta noe som har blitt drøvtygget i månedsvis.

brann:)

ja kor mangen biletta e da seldt?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

10/9 kl. 22:07: Solgt 11183
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

Hva med en oppdatering?

Har vi passert 15.000, eller nærmer vi oss?

Hva er prognosen i forhold til de andre kampene i år vellevold?

brann:)

njaaa...... skeptisk men at brann vannt i går øker nokk tilskuerantallet som kjeme på stadion.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Chrisstah

regner vel med at er litt oppimot 16800 på søndag! håper eg tar feil og at det kommer fler!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

brann:)

sett inne på bilettluka at de e seldt rundt 400 biletter bare i dag. er nokk pga. seieren i går.:D
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Speedy

salget av billetter pleier ikke å ta av før uken før kampen. Regner med det tar av ekstra nå, nå som vi viser at vi vinner kamper igjen og er med i kampen om gull til the bitter end. Blir skuffet over det bergenske publikumet hvis det ikke blir så godt som fullt. Håper på minst 17. 700.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

krøvel vellevold

12/9 kl. 19:00: Solgt 11975.

Det er nå ca 5 døgn til kampen. Til sammenligning:
- Molde-kampen ca 6 døgn før: 12127, ca 4 døgn før: 13504.
- Start-kampen ca 5 døgn før: 11808.
- FFK-kampen ca 5 døgn før (bare to døgn etter forrige hjemmekamp): 11388
- Viking-kampen ca 5 døgn før (halvannen måned etter forrige hjemmekamp): 13430.

Til MFK-kampen solgte vi 3856 siste ca 4 døgn, 5733 siste ca 6 døgn.
Til Start-kampen solgte vi 4628 siste ca 5 døgn.
Til FFK-kampen solgte vi 4894 siste ca 5 døgn.
Til Viking-kampen solgte vi 3125 siste ca 5 døgn.

Slik sett ser det ut til at det blir 16-17000 denne gang også. Seieren over Stabæk kan gi oss et løft i salget fremover, men samtidig må man huske på at det er tv-sendt kamp kl. 20 og mot seriens kanskje minst attraktive lag. Fullt blir det nok ikke nå heller.
Legg ned hele klubben!

chris_henrik

Dersom min opplevde Brannrus er noen indikasjon på hvor mange tilskuere som kommer, tror jeg at kampen mot Sandefjord blir av de best besøkte i år.

Værmeldingen for helgen er jo mildt sagt over hva en har lov til å håpe på i midten av september. TV-kamp trekker ned, men vi pusher nok like oppunder 18000.
<BRANN> ..... DKFM

jako

Jeg tipper vi kommer over 17000. Sier 17200.

Andre som drister seg på et tips?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Quote from: "chris_henrik"Dersom min opplevde Brannrus er noen indikasjon på hvor mange tilskuere som kommer, tror jeg at kampen mot Sandefjord blir av de best besøkte i år.

Værmeldingen for helgen er jo mildt sagt over hva en har lov til å håpe på i midten av september. TV-kamp trekker ned, men vi pusher nok like oppunder 18000.


Kan tidspunktet også trekke noe ned? Blir jo sent hjem for bøndene i distriktene. Om noe så skal jo de ha for å komme langveisfra for å titte.
ons Ivar skal hem...

The Boss


krøvel vellevold

13/9 kl. 19:32: Solgt 12622.

Flere seter ved siden av hverandre ledig på E (210/220,-), O (210,-), P (210,-), R (210/220,-), S (140,-), BT-C (140,-), BT-D (210,-) og BT-E (familie på bt.no). O er eneste av disse feltene der det kun er dobbelsete ledig. På de andre kan man få flere ved siden av hverandre.

Det er ca 4 døgn til kamp. Sammenligning:
Viking (16555 tilsk.): 13430 ca 5 døgn før, 14201 ca 3 døgn før.
FFK (16282 tilsk.): 11953 ca 4 døgn før.
Start (16426 tilsk.): 11808 ca 5 døgn før, 12833 ca 3 døgn før.
MFK (17360 tilsk.): ca 13000 ca 4 døgn før. (Medregnet ca 1000 idrettslagsbilletter).

Viking: 3125 bill. siste ca 5 døgn, 2354 bill. siste ca 3 døgn.
FFK: 4329 bill. siste ca 4 døgn.
Start: 4618 bill. siste ca 5 døgn, 3593 bill. siste ca 3 døgn.
MFK: ca 4360 bill. siste ca 4 døgn.

Vi ligger fremdeles an til å havne rundt 17000 på søndag.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Rundt 17.000 er en aldri så liten skandale!
Vi kommer fra en sterk borteseier, har to nye profiler på laget og vi leder ikke minst serien.

Hva skal egentlig til for å fylle Stadion?
Rød makt på Hansa!

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"Rundt 17.000 er en aldri så liten skandale!
Vi kommer fra en sterk borteseier, har to nye profiler på laget og vi leder ikke minst serien.

Hva skal egentlig til for å fylle Stadion?


Da begynner vel vi og snakke om gratis-billetter til skoler og andre småunger..
Men har tro på bortimot fullt hus på Søndag, men så lenge BT selger noen av billettene blir vel det vanskelig..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Rundt 17.000 er en aldri så liten skandale!
Vi kommer fra en sterk borteseier, har to nye profiler på laget og vi leder ikke minst serien.

Hva skal egentlig til for å fylle Stadion?


Rive en av tribunene.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

14/9 kl. 17:32: Solgt 13221. Sitte: 12128 - Stå: 1093. Bortefeltene ikke inkludert.

Det er 4 eller flere ledige ved siden av hverandre på E, R, S, BT-C, BT-D og BT-E. Det er 1576 ledige sitteplasser på felt for Brann-supportere.

Det er ca 3 døgn til kamp. Sammenligning:
Viking (16555 tilsk.) 14201 ca 3 døgn før.
FFK (16282 tilsk.) 12467 ca 3 døgn før.
Start (16426 tilsk.) 12833 ca 3 døgn før.
MFK (17360 tilsk.) ca 14200 ca 3 døgn før.

Salg frem mot kampstart:
Viking 2354 ca 3 siste døgn.
FFK 3815 ca 3 siste døgn.
Start 3593 ca 3 siste døgn.
MFK ca 3160 ca 3 siste døgn.

Foreløbig ligger prognosen på ca 17000.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Fortsatt for dårlig!
Og Pudde må jo være i sjokk her. Har ikke hørt noe fra han siden tirsdag klokken 11.00 da han skrev:

Quote from: "Petter Puddefjord"Hva med en oppdatering?
Har vi passert 15.000, eller nærmer vi oss?


Noe sier meg at kapasitet på litt over 20.000 vil holde noen år...
Rød makt på Hansa!

jako

Quote from: "Nixon"Fortsatt for dårlig!
Og Pudde må jo være i sjokk her. Har ikke hørt noe fra han siden tirsdag klokken 11.00 da han skrev:

Quote from: "Petter Puddefjord"Hva med en oppdatering?
Har vi passert 15.000, eller nærmer vi oss?


Noe sier meg at kapasitet på litt over 20.000 vil holde noen år...


Men vi kommer til å få en jevn økning i årene som kommer. Synes 22000 hadde vært det beste i første omgang. 20000 tror jeg blir for lite. Sjelden slike ting eksploderer.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Nixon"Rundt 17.000 er en aldri så liten skandale!
Vi kommer fra en sterk borteseier, har to nye profiler på laget og vi leder ikke minst serien.

Hva skal egentlig til for å fylle Stadion?


Hvorfor er det en skandale. Det er jo markant mer enn hva vi hadde på samme tidspunkt i fjor og årene før for den sak skyld. Kampen går jo også på TV mot kanskje det minst attraktive laget. Trekker vi 17000 mot Sandefjord er det veldig bra faktisk.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Romani3

Det e ikkje rart ikkje alle billettene blir solgt når Narvesen sier te folk som vil kjøpe billetter at det e utsolgt når det ikkje e det.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

jako

Enig, salgsystemet i Bergen er helt talentløst. Virker av og til som de ikke ønsker å selge billetter.

Her har Brann utrolig mye å lære av Rosnborg.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Romani3

Quote from: "jako"Enig, salgsystemet i Bergen er helt talentløst. Virker av og til som de ikke ønsker å selge billetter.

Her har Brann utrolig mye å lære av Rosnborg.


Drit i Rosenborg... Det e Narvesen som roter! De skjønner absolutt ingen verdens ting! E utrolig irritert på de.. Sku kjøpe billetter i går, og det ble ikkje nåkke av der. Så denne gangen gjorde eg nåkke med saken.. Ringte Brann og BA..  Så no får andre vite kordan det e med Narvesen.
E jo nesten som de saboterer billettsalget så Brann ikkje ska tjene nåkke..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Nixon

Quote from: "jako"[Hvorfor er det en skandale. Det er jo markant mer enn hva vi hadde på samme tidspunkt i fjor og årene før for den sak skyld.


Jeg synes ikke det er markant nok. Selv om jeg ikke har trodd på fulle tribuner resten av sesongen slik visse andre her, har jeg likevel trodd at vi bergensere skulle slutte mer opp om et Brannlag på gulljakt enn dette.

Når det gjelder i forhold til i fjor på denne tiden er det mange momenter som er forskjellig:
- Vi har en helt ny kortside med gode sitteplasser.
- Vi leder serien, og har gjort det lenge.
- Vi har fått to nye profiler.
- Vi kommer rett fra en sterk borteseier

Dette skulle tilsi en større etterspørsel etter billettene etter min mening.
Rød makt på Hansa!

grei

Det er riktig at nye profiler samt en sterk seier i siste kamp bør trekke litt ekstra folk, men for tiden så er det jo allerede "litt ekstra" folk på Stadion.  De samme menneskene kan jo ikke komme mer enn en gang på den samme kampen.

Blir det over 17000 så er det bra. Om det ikke blir fullt mot Rosenborg derimot...

tormi

Tror nok en av grunnene til at vi ikke får ut det fulle potensialet er at folk ikke gidder stå i kø klokken 2200 for å komme seg hjem. Synes selv det er den største begrensningen med hele stadionopplegget.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Pondan

Folk kunne gjort det jævlig enkelt.. Parker bilen i et av p husene.. og ta buss... Slepper mann kø i en time etterpå.

Marek

Quote from: "Pondan"Folk kunne gjort det jævlig enkelt.. Parker bilen i et av p husene.. og ta buss... Slepper mann kø i en time etterpå.


Dette er MEGET upraktisk, tidkrevende og ikke minst kostbart.
ons Ivar skal hem...

tormi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Pondan"Folk kunne gjort det jævlig enkelt.. Parker bilen i et av p husene.. og ta buss... Slepper mann kø i en time etterpå.


Dette er MEGET upraktisk, tidkrevende og ikke minst kostbart.


Der er vi isåfall enig.

Har selv nettopp kjøpt meg ATV - noen forslag på hvor jeg kan parkere den nærmest mulig stadion samtidig som jeg slipper unna mest mulig kø på veg hjem igjen?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Marek

Quote from: "tormi"
Har selv nettopp kjøpt meg ATV - noen forslag på hvor jeg kan parkere den nærmest mulig stadion samtidig som jeg slipper unna mest mulig kø på veg hjem igjen?


Du kan jo gjøre som mange tullinger med motorsykler, sette den like utenfor og brøyte deg vei i køene rett etter kamp.

Spørs jo hvor du bor det, men oppe ved Proffen er det jo alltid plass til en ATV eller to. Forøvrig meget artig liten sak å kjøre på.
ons Ivar skal hem...

Superjack

Quote from: "grei"Det er riktig at nye profiler samt en sterk seier i siste kamp bør trekke litt ekstra folk, men for tiden så er det jo allerede "litt ekstra" folk på Stadion.  De samme menneskene kan jo ikke komme mer enn en gang på den samme kampen.

Blir det over 17000 så er det bra. Om det ikke blir fullt mot Rosenborg derimot...


Om serien ser lik ut til RBK kampen som pr i dag så kan jeg garantere ville svartebørs-tilstander til den kampen :)
i taper ALDRI!

Go Up