• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cupfinalen 2004

Started by Helginho, April 15, 2006, 20:42:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Helginho

Prøvd i mange måneder å laste ned hele cupfinalesendingen, på alle mulige torrentsteder uten hell..

Kontaktet NRK, men de tar 800 kr timen hvis jeg ville kjøpe av de..

Noen tips?

C@Bøe_79

Send PM til Bubba.
Han er behjelpelig med det om du er snill:)
Vet ikke om han har nrk sin sending,men verdt et forsøk..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Laxevaag

Det sitatet du bruker har Steinfeld'en tyvlånt av vår salige høyesterettsadvokat Alf Nordhus, som i et intervju svarte dette på spørsmål om hvorfor bergensere kom til Oslo for å praktisere sine respektive yrker.

Gud

Kunne gjerne tenkt meg en dvd-kopi av cupfinalen UnnamedFeeling! Er meget fornøyd med de kopiene jeg har kjøpt av deg. Er det NRK sin sending du har?

UnnamedFeeling

Quote from: "Laxevaag"Det sitatet du bruker har Steinfeld'en tyvlånt av vår salige høyesterettsadvokat Alf Nordhus, som i et intervju svarte dette på spørsmål om hvorfor bergensere kom til Oslo for å praktisere sine respektive yrker.

Ah, det visste jeg ikke. Man lærer så lenge man lever, takk skal du ha. Uansett hvem som sa det først; jeg synes det er en knakende god uttalelse.

Quote from: "Gud"Kunne gjerne tenkt meg en dvd-kopi av cupfinalen UnnamedFeeling! Er meget fornøyd med de kopiene jeg har kjøpt av deg. Er det NRK sin sending du har?

Ja det er sendingen fra NRK. Men vær obs på at det IKKE er hele sendingen, altså ikke hele Sportssendingen fra tidlig på dagen. Kun selve kampen, samt en del klipp fra TV-sendinger etter kampen.

For øvrig vil jeg bare nevne at jeg alltid blir litt shaky når jeg ser at Gud stiller MEG spørsmål...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Gud

Er mest interessert i kampen. Det før sendingen er ikke så viktig.

nyhammeroivind

Du kan se kampen og alt som skjedde før på NRK web tv for 50kr

Gud

Har sett kampen ørten ganger på web-TV, men før eller siden forsvinner kampen fra NRK sine web-TV arkiver. DVDen varer litt lenger. Og fotball på PCen blir ikke helt det samme som på TV.

Falken

Gud: Bruk dine evner. Du har gjort store ting før...

Endre

Regner med at dere er klar over dette, men nevner det likevel. Det alle meste/beste av cupfinalen finnes på Brann-dvd'en fra 2004.
For meg er det nok i allefall. Er vel hele førsteomgang pluss en del til, mener jeg.

Gud

Er en del av første omgangen. Men vil ha Arne Scheie og Drillo sine kommentarer. Ingen cupfinale uten godeste Arne.

Ricky

Quote from: "Endre"Regner med at dere er klar over dette, men nevner det likevel. Det alle meste/beste av cupfinalen finnes på Brann-dvd'en fra 2004.
For meg er det nok i allefall. Er vel hele førsteomgang pluss en del til, mener jeg.

Kampkommentatoren på den DVD'en er så hinsides traurig at den er uaktuell å se på flere ganger.. Nei, gi meg HELE kampen - med Arne Ball og Drillo ringside :)

megleren

Visst jeg leter blant video kasettene mine finner jeg sikkert den. På vhs altså.. Visst noen trenger kopi og klarer selv å kopiere den får de gi en lyd.
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up