• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vi begynner bra,selv med 1 poeng!

Started by C@Bøe_79, April 14, 2006, 08:25:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Knasen

det er jo bra, men synes det fortsatt kunne vært mye bedre. Vi skulle ha vunnet den kampen 1-2. Straffer SKAL mann skåre på.

rødesk

Hyggelig å se at Opdal ble kåret til rundens keeper.
I vg fikk jo denne Shaaban, tittel som rundens beste keeper. Kan ikke skjønne hva som gjorde han så mye bedre enn opdal. En straffe redning skal vel ikke heve han 2-3 hakk på børsen ?
oen må gå...!

Snublefot

Ingen av dem skulle vært rundens keeper.

Bugge Pettersen i Sandefjord leverte en bedre kamp.

Dessuten, Opdahl spilte en god kamp han, absolut, men hvis noen har sett målet til fredrikstad i reprise på tv, så ser dere at den var så nær kroppen til opdahl, at han burde nok fått en hånd på den.

Han slår ut henda, men rett og slett bommer på ballen, og den fyker i mål.. Jeg lurte litt på den situasjonen egentlig, for jeg så at når de scora, så snakket Martin Andresen til Opdahl med engang, og hadde en skikkelig sur mine, så jeg hadde en følelse av at kanskje han mente opdahl burde tatt ballen, ved nærmere syn på repriser, så bør han helt klart få en hånd på den.  Opdahl gjorde en god kamp, bare synd han ikke klarte å ta den ballen der, som han mest sannsynlig vil ta i 8 av 10 tilfeller.. (snakker ikke om fast grep, men at han gir en return på den istedenfor å slippe den inn.)

Tom C

Mulig at han kunne fått en hånd på den, men husk nå at fyren fikk klinke til fra 6-7 meter. Du har ikke mye tid å reagere da.

Synes dessuten at Opdal bør få skryt for litt mer enn de første 15 minuttene. Han var sikker i feltet gjennom hele kampen, og det er vel det han har vært dårligst på tidligere. Krysser fingrene for at han fortsetter slik fremover. Da blir han vanskelig å komme utenom i landslagsdiskusjonen, og en del aviser må bite i seg dystre spådommer om fremtidige medaljesjanser spolert av en dårlig keeper...
Aldri mer Obos....

Gud

Quote from: "Snublefot"Ingen av dem skulle vært rundens keeper.

Dessuten, Opdahl spilte en god kamp han, absolut, men hvis noen har sett målet til fredrikstad i reprise på tv, så ser dere at den var så nær kroppen til opdahl, at han burde nok fått en hånd på den.

Han slår ut henda, men rett og slett bommer på ballen, og den fyker i mål.. Jeg lurte litt på den situasjonen egentlig, for jeg så at når de scora, så snakket Martin Andresen til Opdahl med engang, og hadde en skikkelig sur mine, så jeg hadde en følelse av at kanskje han mente opdahl burde tatt ballen, ved nærmere syn på repriser, så bør han helt klart få en hånd på den.  Opdahl gjorde en god kamp, bare synd han ikke klarte å ta den ballen der, som han mest sannsynlig vil ta i 8 av 10 tilfeller.. (snakker ikke om fast grep, men at han gir en return på den istedenfor å slippe den inn.)

Nå burde vel Andresen vitterlig vært den som tok Bjørkøy all den tid han sto en meter fra Bjørkøy da Bjørkøy skjøt. Skuddet er meget hardt, men skulle vært klarert ut lenge før av forsvaret. Så må du også huske at Opdal hadde solen i øynene. Ikke enkelt å se hva som skjer når du knapt ser fem meter foran deg.

Lurkin

Opdal uten H. :) Uansett, jeg tviler sterkt på at Andresen gikk rett bort å kjeftet på Opdal etter han slipper inn mål, det er vel det dummeste man kan gjøre som kaptein - og medspiller generelt.
Berømte Brann fra Bergen

Snublefot

Quote from: "Lurkin"

Opdal uten H. :) Uansett, jeg tviler sterkt på at Andresen gikk rett bort å kjeftet på Opdal etter han slipper inn mål, det er vel det dummeste man kan gjøre som kaptein - og medspiller generelt.

godt mulig han ikke kjeftet=)

og Opdal gjorde en bra jobb som sakt.. var kun den ene situasjonen jeg er litt usikker på..

men i morgen håper jeg vi får se enda engang en Opdal i slag=)

Go Up