• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Berømte Brann fra Bergen. En etterlengtet CD

Started by Doc, April 13, 2006, 18:35:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doc

Endelig kommer en slik CD, har ventet lenge på dette! Er utrolig spent på hvilke låter som er med her, er det noen som kan opplyse om tracklisten?????

Noen som har kjøpt den og har meninger om den?

Det blir nok en stor diskusjon om hvilke låter som ikke er med på platen, men som burde vært der.....!
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Pondan

Tror ikke platen vil bli noe suksess, mangen har sangene fra før. Greit alle de "gode" er på en cd, men hallo? Det er jo ingen nye sanger osv..

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bataljonen

Det blir sleppefest på cd'en den 18. april på Fotballpuben i forbindelse med kampen mot Lillestrøm. Da vil D12Mann by opp til fest kl 1600.

Les mer om det her  

Cd'en kan fåes kjøpt på Fotballpuben denne dag og det vil bli egen pris for medlemmer i Bataljonen. I tillegg vil cd'en bli solgt i platesjapper i byen.

Vi vil ogå se på muligheten for at man kan bestille og få tilsendt cd'en, enten i postoppkrav eller ved forhåndsbetaling, dette via bataljonen.no.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Doc

Bataljonen

Quote from: "Doc"Har du tacklisten, Tore?

"tacklisten" ? Er det takkelisten du mener:)

Nei har ikke sett cd'en enda og er vel like spent som alle andre. Platen har 18 spor så de fleste "schlägere" skal den nok inneholde !

Mvh
Christian Bøe

Doc

He he.... Forsvant en r i farten der ja. Takker og bukker for tilbakemeldinger, ser frem til å få alle klassikerene samlet på en cd!

Superjack

Quote from: "Pondan"Tror ikke platen vil bli noe suksess, mangen har sangene fra før. Greit alle de "gode" er på en cd, men hallo? Det er jo ingen nye sanger osv..

Jeg komer nok til å kjøpe den ja! :p
i taper ALDRI!

Doc

Tror at mange i likhet med meg, setter pris på denne anledningen til å skaffe ser alle de gode låtene på en plate istedenfor å måtte kjøpe mange ulike CD`er. Dette er en samle CD, intet poeng at det ikke er noen nye låter om Brann. Ser på det tvert i mot som et kvalitetsstempel at de ikke legger inn noen nye låter for å forsøke å selge mer......

TheRock

Blir "konserten"  avholdt pÃ¥ puben eller pÃ¥ stadion?

Bataljonen

Quote from: "TheRock"Blir "konserten"  avholdt pÃ¥ puben eller pÃ¥ stadion?

D12Mann spiller på puben fra kl 1600.

Mvh
Christian Bøe

jako

Et veldig bra tiltak dette!
Retter en stor takk til de som står bak denne utgivelsen!
-Brian Labone

Doc

Hvor kan man nå få kjøpt denne platen? Var ikke på release-partyet i går........

Er den nå lagt ut på noen butikker eller????

Noen som vet?

Snublefot

Quote from: "Doc"Hvor kan man nå få kjøpt denne platen? Var ikke på release-partyet i går........

Er den nå lagt ut på noen butikker eller????

Noen som vet?

Du kan få kjøpt platen på platekompaniet.

Nå ble alle platene utsolgt under festen i går, men jeg regner med at de har flere på lager en hva de hadde med i går.

Hør på platekompaniet i byen du, så får du nok tak i en=)

Bataljonen

Bataljonen vil også prøve å sende ut cd'er pr post. Mer info om dette vil komme.

Mvh
Christian Bøe

Doc

Hvis jeg nå ikke hadde vært på full fart ut døren for å komme meg til Platekompaniet så skulle jeg ha skrevet en takk til Snublefot for tilbakemeldingen

Snublefot

Quote from: "Doc"Hvis jeg nå ikke hadde vært på full fart ut døren for å komme meg til Platekompaniet så skulle jeg ha skrevet en takk til Snublefot for tilbakemeldingen

hehe,  var vell det du nettopp gjorde=) men bare hyggelig, jeg kjøpte cd selv i gÃ¥r jeg=)  synes det er fint Ã¥ ha den, mange gode sanger samlet pÃ¥ en cd.

Memelli

Konge!  :) Gleder meg til Ã¥ kjøpe CD'en!

Bataljonen

Mvh
Christian Bøe

jako

Var litt skuffet over sangutvalget på CD'en. Synes det er dårlig at de uttelater "Superlag" (Den 12 mann, tror jeg). Og den andre cupfinalesangen som de lagde i 99. "Vi skal vinne finalen", eller noe sånt.

Også skuffende at de hadde feil versjon av "Vi e de beste" på CD'en.

Men bortsett fra det var den bra.
-Brian Labone

Doc

Er veldig spent på platen, skal kjøpe den i morgen.
Jeg har lenge vært på jakt etter en brann sang, en rolig sant der man på refrenget synger "mitt hjerte står i Brann". Må nok en gang påpeke at sangen er i rolig tempo. Noen som vet hvilken sang jeg her sikter til? Tror ikke dn er så gammel, kan være den 12. mann. Hvis noen vet hva sangen heter, kan de kanskje svare på om den er på CD`en?

Takker og bukker dypt for tilbakemeldinger

Snublefot

er det noe sted man kan finne lyrics til cd`en?

føler jeg kan de fleste sangene, men litt usikker på noe av teksten i blant.. hadde vært fint å lært seg sangene slik de er..

Go Up