• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Endelig! Endelig! Endelig!!!!

Started by mahalo_nui, April 09, 2006, 08:47:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mahalo_nui

Jess. Endelig er dagen kommet. Endelig er måneders tørke forbi. Endelig skal vi nok en gang få oppleve en spennede sesong med våre alles kjære Brann.

Vi som befinner oss på andre siden av kloden må dessverre finne oss i å stå opp til ukristelige tider for å få fulgt med på Brann, men det er f**n meg verdt det. Og 16. mai er det klart for årets første kamp for undertegnedes del. Herregud som jeg gleder meg.

FFK blir nok ikke en hard nøtt å knekke, og jeg tror den noe frynsete forsesongen er et saga blott når dommeren blåser av kampen i kveld. Da skal vi nok en gang juble over 3 poeng i Brann's favør.
Glemt er høsten. Glemt er vinteren. Glemt er skader og underlige overganger. Glemt er bråk og krangel. Nå er det fremtiden som råder. Og den blir lys i år. Ja, den blir skinnende. Trofeer skal nok en gang løftes av de røde.

Meget optimistisk innlegg, men er bare så utrolig psyched. Endelig er dagen kommet. Dagen vi venter på.
ahalo nui, Mjelde. Mahalo nui.

Nixon

Kremt... Hyggelig å høre at vi har supportere på Hawaii, men dagen er nok desverre ikke helt kommet. Vi må nemlig vente til i morgen før vi kan hente tre poeng i Fredrikstad. Men da skal vi til gjengjeld juble sammen!:)
Rød makt på Hansa!

Northside

Tja, vil no si sesongen for vår del starter i dag, er jo tross alt i dag vi skal reise!

Gleder meg som en unge (ikke overraskene med tanke på alderen kanskje...)

SKB e BEST!!!

Er helt herlig at seriestarten er her, at Brann spiller imorgen gjør ingenting.. Mer å se fram til! Dette er for meg årets høydepunkt: Når tippeligaen starter!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Lurkin

Det burde vært skolefri og betalte feriedager fra april til oktober så alle kan konsentrere seg på Brann. Viktige jobber i det offentlige kan vi leie inn polske og baltiske arbeidere for i den nevnte tiden.
Berømte Brann fra Bergen

Rasmus_brann

Quote from: "Lurkin"Det burde vært skolefri og betalte feriedager fra april til oktober så alle kan konsentrere seg på Brann. Viktige jobber i det offentlige kan vi leie inn polske og baltiske arbeidere for i den nevnte tiden.

Kunne faen meg ikke blitt mer enig.....!! Også burde vi fått statsstøtte til å reise på bortekamper...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Lurkin

Enig. Vi ligger det i kultur. Ring Giske!
Berømte Brann fra Bergen

Klaus_Brann

Quote from: "SKB e BEST!!!"Er helt herlig at seriestarten er her, at Brann spiller imorgen gjør ingenting.. Mer å se fram til! Dette er for meg årets høydepunkt: Når tippeligaen starter!


Jeg tror du blir nødt til å spise de ordene når vi slår Viking i siste serierunde og tar gull:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Jeg tror du blir nødt til å spise de ordene når vi spiller uavgjort mot Viking i siste serierunde og tar sjetteplass.

Superjack

Høydepunktet blir 12. november når Martin A hever kongepokalen, etter at Brann har sikret seg "The double" :D

P.S. Jeg har bestilt hotell allerede :D
i taper ALDRI!

mahalo_nui

Quote from: "Nixon"Kremt... Hyggelig å høre at vi har supportere på Hawaii, men dagen er nok desverre ikke helt kommet. Vi må nemlig vente til i morgen før vi kan hente tre poeng i Fredrikstad. Men da skal vi til gjengjeld juble sammen!:)


He he. Ikke lett å følge med alltid med tidsforskjellen og slikt. Men takk og lov for web-TV. Godt jeg fant det ut før jeg gikk og la meg, slik at jeg slapp å stå tidlig opp for å se Molde, Stabæk, Sandefjord, Viking og (grøss) Rosenborg og alle de andre middelhavsfarerne Brann skal slå denne sesongen.

Har vanskeligheter med å forklare amerikanerne fasinasjonen med Brann og fotball, i og med at de ikke har the faintest idea hva sporten går ut på.

Men, det var moro å se good old Kvisvik på amerikansk tv (Norge-USA), og ikke minst høre hvordan kommentatoren taklet å uttale Erlend Hanstveit (Arlind Haaanstviiit) og Raymond Kvisvik (Reymoond Kvaisvaik). For ikke å snakke om Brede Hangeland (Briiiidi Hangilaaand).
ahalo nui, Mjelde. Mahalo nui.

Lurkin

Quote from: "Superjack"Høydepunktet blir 12. november når Martin A hever kongepokalen, etter at Brann har sikret seg "The double" :D

P.S. Jeg har bestilt hotell allerede :D


Du og Martin er ikke de eneste som har troen, brann.no har ført Brann opp som cupfinalist på terminlisten allerede.

http://www.brann.no/index.php?valg=terminliste&brann=e12a068b893bd41d8d883d80e432afd5
Berømte Brann fra Bergen

Go Up