• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tøffe gutter!

Started by krøvel vellevold, April 08, 2006, 13:34:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

"Da jentene begynte å synge Brann-sanger, ble det bråk..."

Leser på vg.no og bt.no om noen VIF-casuals som ble provosert av bergenstøser som sang Brann-sangen. De begynte å krangle med dem, så kom noen gutter og forsvarte dem, og da ble det slåssing. Du verden!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det at de begynner og slåss med politiet når de kommer viser jo bare hva de gutta der er ute etter, de driter en lang marsj i foppal, men bruker det at de er med i Klanen som en unnskyldning for å fly på uskyldige bergensere...fin oppladning til seriestart...nesten synd vi ikke starter borte mot det møkkalaget deres:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

abe78

Var de medlemmer i klanen da? Tviler på det.
.og husk!

Mr_Soma

For en trist gjeng de der er.... hva hvis ikke jentene hadde blitt tatt i forsvar? Hadde de da slått løs på de også?

UT MED PAKKET!

engapaatur

Ja, for bergensere er vel bedre på dette her? Med norges største gruppering av casuals? Spar meg....

naitsirk

kvifor alle desse spørsmålsteikna då?

jako

Vel nå har vi vel ikke rettet kritikk mot klanen her, eller har vi det?

Uansett er det helt latterlig å begynne å denge løs på noen damer pga at de synger noen Brann sanger. Har selv vært utsatt for en av disse idiotene og må si jeg lurer på hva som foregår i den byen din som gjør at dere hater bergensere så jævlig.

PS: Kan mr.soma vennligst skifte nick, blir kvalm av å se det navnet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

YadaYada

Quote from: "naitsirk"kvifor alle desse spørsmålsteikna då?

Det er det en kaller retoriske spørsmål.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

krøvel vellevold

Quote from: "engapaatur"Ja, for bergensere er vel bedre på dette her? Med norges største gruppering av casuals? Spar meg....

Har ikke hørt om Brann-casuals som har laget bråk pga noen småtøser som har sunget VIF-sanger en måned før de to lagene skal møtes i kamp.... Og OM de har det, så er de ikke noe bedre nei!
Legg ned hele klubben!

Lurkin

For å hoppe litt av tema, så kan det diskuteres hvor mange trofaste supportere Engen faktisk har.

De vant seriegull i fjor og bor i Norges desidert største by. Antall solgte partourkort? 7500

Så ser man på Brann. Solgt over 11 000, og det etter salget av Scharner og Soma, pluss de forbanna resultatene i vinter.
Berømte Brann fra Bergen

Mr_Soma

Quote from: "jako"PS: Kan mr.soma vennligst skifte nick, blir kvalm av å se det navnet.

Har nok gått noen runder med meg selv og vurdert det... men du får nok bare leve med det kjære deg.

Candyman

Quote from: "jako"Uansett er det helt latterlig å begynne å denge løs på noen damer pga at de synger noen Brann sanger. Har selv vært utsatt for en av disse idiotene og må si jeg lurer på hva som foregår i den byen din som gjør at dere hater bergensere så jævlig.

Man trenger jo ikke akkurat ha hovedfag i psykologi for å skjønne at østlendingene lider av mindreverdighetskomplekser. Til og med seriegull kan ikke få selvtilliten deres opp på ett nivå som gjør at de kan fungere i samfunnet. Trist, men sånn er det vel bare gjerne når man egentlig skulle ønske man var født i Bergen, men må slite med enga, østlandsdialekt og foreldre på Stovner!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bruiser

Du kan faen meg ikkje ha det bra når du går laus på andre personer pga dei synger en sang om klubben sin. Snakk om å drite på seg og sine. Ikkje er det snakk om provokasjon heller. Latterlig.

Quote from: "Mr_Soma"Har nok gått noen runder med meg selv og vurdert det... men du får nok bare leve med det kjære deg.

Kor mange må bli kvalme for at du skal skifte kallenavn? Berre lurer ;)
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

tauraren1

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "jako"PS: Kan mr.soma vennligst skifte nick, blir kvalm av å se det navnet.

Har nok gått noen runder med meg selv og vurdert det... men du får nok bare leve med det kjære deg.

Da får du ta noen runder til hva med Mr_Koma ?   :lol:

Når Soma gikk fra Brann til Viking økte IQ gjennomsnittet på begge lag på en gang!
ordan har "vi" det i dag da?

Mr_Soma

Mr_Soma er en bauta på dette forumet... å det må han vel få fortsette å være ? hehe...

men her har vi noen virkelig tøffe gutter:
http://fotball.bt.no/eliteserien/article54092.ece

får håpe at melkesyren er forsvunnet til mandag.

Pondan

2-3 runder faktisk!! :P

Trevor Morley

Quote from: "abe78"Var de medlemmer i klanen da? Tviler på det.

Selvfølgelig er de ikke medlem i klanen :roll:
 G B

Go Up