• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sesongkort på SS

Started by nesse78, April 07, 2006, 14:24:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Det er vell kun de som er BBB medlemmer som har fått kjøpe der.. Syns det er en helt grei måte og øke BBBs medlemstall.. BBB trenger jo en del flere medlemmer syns jeg.. litt over 2000 er ikke mye og skryte over..

Bataljonen

Vi har ingen intensjon om å "lure" noen. Det er 2 kategorier på sesongkort på Store Stå i år. En pris for de som er medlem og en pris for de som ikke er medlem.
Den listen vi har fått fra Brann er fra kategorien som er priset til 990,- dvs man må være medlem for å kunne kjøpe til denne pris.

Denne listen inneholder medlemmer som ikke har fornyet medlemskapet MEN som har bestilt partoutkort i denne kategorien samt personer som ikke er medlem MEN som har bestilt partoutkort.

Og når det gjelder inn og utganger jobber Brann med løsninger om å få en utgang/inngang til mot klokkesvingen. Vi vil få mer info når det foreligger.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

nesse78

oki... fikk svar på spm da...

Snublefot

jeg er ganske sikker på at jeg betalte mer en 990,- for sesongkort på SS, og det selv om jeg sa klart i fra at jeg var BBB medlem....  hvor mye betaler man om man ikke er BBB medlem? kanskje det er det jeg betalte?

Pondan

Snublefot

mm, tror det var 1250 jeg betalte...

skal sjekke netbanken min..

om det viser seg at jeg har betalt 250 kroner mer en jeg skulle, er det noen mulighet for å få de pengene tilbake?

Pondan

Når betalte du den da?

Snublefot

13.03.06   
NETTG , BILLETTLUKA AS Nettgiro m/KID    
13.03.2006    1.250,00   

Og jeg gav klar beskjed om at jeg var BBB medlem, gav damen til og med medlemsnr mitt som hun sa jeg måtte gi...

tror det faktisk står på billettene også,  medlemsnr mitt.

Pondan

Da var vell fristen for og få den for 990 gått ut om jeg ikke tar helt feil.. Det var jo tidsfrist for og få den til 990 kr.. Jeg selv var treig, så jeg måtte betale 1250...

Bataljonen

Quote from: "Snublefot"13.03.06   
NETTG , BILLETTLUKA AS Nettgiro m/KID    
13.03.2006    1.250,00   

Og jeg gav klar beskjed om at jeg var BBB medlem, gav damen til og med medlemsnr mitt som hun sa jeg måtte gi...

tror det faktisk står på billettene også,  medlemsnr mitt.

Bestilte man sesongkort 25 Januar var prisen 990,- ETTER 25 januar var prisen 1250,-

Mvh
Christian Bøe

Snublefot

ahhhh..

hehe..  det var da som rakkern=)  hadde jeg bare vist det..hehe..

jaja,  jeg synes nå brann bør gjøre en liten ting.., se hvor mange som har kjøpt sesongkort som BBB medlem litt for sent, og derfor betalt 250 kroner mer en de som bestilte tidlig, og regne ut hvor mye det totalt blir til overs.. altså, antall som har kjøpt for sent, gange med 250 kroner, og gitt det til Bataljonen for å disponere til tifo eller hva man nå måtte bruke pengene fornuftig på=)

jeg gråter ikke over de 250 kronene, men hadde likt å se at de gikk til noe "fornuftig".. som f.eks hjelp til noe bra tifo,  miller flagg eller hva nå man måtte finne "fornuftig"=)

abe78

Herlig. Du har ikke betalt noe "ekstra".

Det er de som har betalt tidlig som har fått en rabatt. Dette for at det er greit for Brann å få inn penger i vinterhalvåret. Det er bare sunn fornuft. Derfor velger Brann å friste med tilbud til de som betaler tidlig.
.og husk!

nesse78

Hva med de som har fått to sesongkort da? et på Hansa og et på SS? og kun betalt for et... kjenner to som har fått det... hehe...

Snublefot

Quote from: "nesse78"Hva med de som har fått to sesongkort da? et på Hansa og et på SS? og kun betalt for et... kjenner to som har fått det... hehe...

de bær være ærlige å sende tilbake det de ikke har bestilt=)

men spm er jo om de er så ærlige da..   det vet man jo aldri.. hehe

Bataljonen

Quote from: "nesse78"Hva med de som har fått to sesongkort da? et på Hansa og et på SS? og kun betalt for et... kjenner to som har fått det... hehe...

Vi har informasjon fra Brann om at enkelte som har flyttet fra SS til Hansa kan ha fått dobbelt opp med sesongkort.
Vi oppfordrer de det gjelder til å ta kontakt med Brann.

Mvh
Christian Bøe

gjøken

tviler på du hadde sendt de tilbake SNUBLEFOT
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Go Up