• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Here we go!!!

Started by fanastril, April 07, 2006, 07:02:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fanastril

Nå er det like før.... La oss brette opp ermene alle sammen og gjøre dette til en sesong hvor innsatsen på banen og tribunen løfter laget det lille ekstra som gjør at vi vinner jevne kamper.

Dersom viljen til å vinne og æren over å bære den røde drakten er på plass i alle sesongens nitti minutter blir dette en god sesong.

Lykke til alle sammen!!!! :lol:

eksilbergenser

Helt enig med deg fanastril, vi må gjøre vårt på tribunen. Det er klart at innsatsen vår kan være tungen på vektskålen i enkelte kamper. La oss støtte laget SELV om vi ligger under!
lt for Brann!

krøvel vellevold

Quote from: "eksilbergenser"Helt enig med deg fanastril, vi må gjøre vårt på tribunen. Det er klart at innsatsen vår kan være tungen på vektskålen i enkelte kamper. La oss støtte laget SELV om vi ligger under!

Kommer ikke til å skje. Når misnøyen allerede ulmer, skal det INGENTING til før mishagsytringene kommer til å hagle! Tipper Bjørn Dahl, POL og Mjelde vil bli årets hakkekyllinger om ting ikke går som forventet.
Legg ned hele klubben!

Superjack

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "eksilbergenser"Helt enig med deg fanastril, vi må gjøre vårt på tribunen. Det er klart at innsatsen vår kan være tungen på vektskålen i enkelte kamper. La oss støtte laget SELV om vi ligger under!

Kommer ikke til å skje. Når misnøyen allerede ulmer, skal det INGENTING til før mishagsytringene kommer til å hagle! Tipper Bjørn Dahl, POL og Mjelde vil bli årets hakkekyllinger om ting ikke går som forventet.

Men hva forventer vi da?
Forventningene er ikke akkurat skyhøye.
Mente du kanskje slik vi håper?
i taper ALDRI!

Mico

Quote from: "krøvel vellevold"Kommer ikke til å skje. Når misnøyen allerede ulmer, skal det INGENTING til før mishagsytringene kommer til å hagle! Tipper Bjørn Dahl, POL og Mjelde vil bli årets hakkekyllinger om ting ikke går som forventet.

Om man får Opdal/Sanne situasjoner er det negativt. Om fokuset i negative perioder går på lederne er det helt klart positivt sånn som jeg ser det.

krøvel vellevold

Faktum er at mishagsytringer mot trener og ledelse også påvirker spillerne negativt. Det blir en negativ atmosfære, og spillerne vet utmerket godt at det er deres eventuelt dårlige prestasjoner som er grunnen til at det er misnøye med trenere og ledelse. Dermed kan det også oppstå usikkerhet og kanskje også splid i spillergruppen, og da er den onde sirkelen i full gang.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Superjack"[ Men hva forventer vi da?
Forventningene er ikke akkurat skyhøye.
Mente du kanskje slik vi håper?

Tja. Folk forventer jo at Brann i utgangspunktet skal ta medalje. Så slik sett har vel folk en forventning om at forventningene ikke vil slå til, hvis du skjønner...
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Krøvel..

du vet, etter at jeg har skrevet gjentatte innlegg, at jeg er enig med deg.. i tingenes tilstand anngående Mjelde, og hylekoret mot han..

MEN..

kan vi ikke prøve å la være å kommentere dette i hver eneste tråd?  ser at både denne tråden, og den andre tråden som nylig ble laget om optimisme foran sesongen etc begge blir litt "infisert" av mjelde, pol og dahl pratet... jeg vet du engasjerer deg i dette, og jeg støtter deg i dine meninger i saken, men la oss prøve å holde dette til "mjelde" tråden, og heller skrive noe som er nyttig til den eventuelle tråd, og om vi ikke finner noe nyttig som ikke omhandler hylekoret mot mjelde og pol, så bør vi heller velge å ikke si noe kanskje..

hvis du skjønner krøvel.

Mico

Quote from: "krøvel vellevold"Faktum er at mishagsytringer mot trener og ledelse også påvirker spillerne negativt.

Det blir mye det samme som å vende det mot laget som helhet.
Så lenge det ikke går på enkeltspillere er det uproblematisk sånn som jeg ser det.

Lene

Ja, så klarte vi å gjøre en i utgangspunktet positiv tråd om til sutring og klaging på MIM, POL og Dahl...

Syns heller vi skal fokusere på det trådstarter sier om å støtte laget. Er ikke bare spillerne og ledelsen som trenger et lite spark i rompen og påminnelse om hva som faktisk er oppgaven vår. Syns vi skal skjerpe oss litt, og ta tilbake plassen som Norges beste supportere. Så tar sikkert Brann vårt eksempel og blir Norges beste fotballklubb...  :D

Stalin

Hvordan kan man støtte idioti?

Stoffi

Quote from: "Stalin"Hvordan kan man støtte idioti?

Takk!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lene

Quote from: "Stalin"Hvordan kan man støtte idioti?

Go Up