• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Azar Karadas

Started by Pilsen19, April 06, 2006, 08:22:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2034990.ece

JEg personlig tror ikke det er så alvorlig lenge til vi ser Azar i Brann drakt igjen. Kanskje er det familie problemmer som gjør at han må flytte hjem, som han sier trives de veldig i Bergen og datteren har begynt i sommerbarnehage og trives veldig. Kanskje disse barnehage tantene kan være ekstra greie med lille thea eller hva hun het, så tvinges Azar hjem pga familiæreårsaker. :D

Hva tror dere?
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

bulldog

hadde vært arti om noen spillere kunne komme til oss pga familiære problemer, ja!
det ser jo absolutt ut som en flørt. han må skifte frisyre...det må inn i kontrakten
bulldog

tormi

Jeg tror også det at Azar innerst inne er klar for Brann. Men i dette gamet er det desverre flere ting som spiller inn. Blant annet:

1. Om Azar fortsetter karrieren i utlandet tjener han mye mer penger.
2. Benfica eier Azar enda en stund og avhengig av hvordan de ser verdien på spilleren så kan han blir for dyr for Brann.

Dess mindre spill Azar får for Portsmouth dess bedre er det for våre sjanser å få se ham i den røde drakten snart.

Det jeg er litt redd er at hans agent Jack Karadas igjen skal gå ut med sin sleivkjeft å fortelle at Brann er interessert slik som i forrige overgangsvindu. Jo mer rør og søle det blir rundt overganger dess mindre sjans til at det blir noe av dem. Derfor har jeg sans for POL sin lave profil før spillerkjøp er i boks.

Vi får se... Men jeg krysser alt jeg har som kan krysses.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Pilsen19

hehe må til frisøren er en viktig del av kontrakten.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Brannmus

Ut i fra det lille jeg vet om Azar og hans forhold til Brann, så er det meget bra. Og han snakker med flere i klubben jevnlig, uten at det har noe med overganger å gjøre. Det er en positiv ting. Om Brann hadde kunne matchet lønnen han tjener som proff i utlandet, så hadde nok Azar spilt i Brann.

Go Up