• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Spillere..

Started by Jeanet, April 05, 2006, 17:37:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jeanet

Har Brann fått en ny spiller på 17 år, som heter Ole Dahle?? Han kommer fra Bergen har spilt i olmpiyakos i ett år.. Og er tilbake i Brgen nå.. Og skal spille til søndag..
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Jeanet

Hehe, nei har ikke det gitt.. Er ikke gammal nok engang.. Var bare en venninne av meg som snakket med han.. han påstår det selv.. men var jo det at jeg ville ha bevis om at det ikke var sant.. men da har jo jeg det da:P siden du reagerer på den måten.. hehe :D
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,

Helginho

Jeanet

Jaja, det er jo noen som tror at det kan skje.. Men at man driver å skryter av det er det ikke så lett da..  :?
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,

jako

Er han neger og kommer oprinnelig fra Togo?

I så fall heter han egentlig Sheriff Toure, og er garantert ikke 17 år:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Snublefot

hehe, regner med at dette var en kar som ikke lykkes med skjørtejakten denne gangen=) hehe..

tormi

Quote from: "Jeanet"Hehe, nei har ikke det gitt.. Er ikke gammal nok engang.. Var bare en venninne av meg som snakket med han.. han påstår det selv.. men var jo det at jeg ville ha bevis om at det ikke var sant.. men da har jo jeg det da:P siden du reagerer på den måten.. hehe :D

Ikke meningen å hetse deg på noen måte, men jeg trodde faktisk det var en dårlig fleip.

Men du kan jo si til han der "fleipede abekatten" at han er en looooser.

Husker faktisk tilbake til jeg gikk i 4 klasse på barneskolen (Lyshovden) og vi hadde en luni vikar gymlærer som påstod han spellte for Brann. Oss skjetunger hadde jo ikke peil så vi stormet jo rundt han og han signerte autografer for oss.

Seff hadde han ikke spilt for Brann, og seff signerte han slik at ingen kunne identifisere undeskriften. Jajaja.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Jeanet

Hehe, folk er dumme altså.. at de ikke bare kan leve med at de ikke er gode nok.

Kusina mi fortalte faktisk for noen år siden hva hennens målsettning var: At hun skulle bli Branns første kvinnelige keeper.. og da tenker jeg, ehh lykke til :lol:

Men det er jo lov å drømme da  :lol:
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,

Snublefot

du bor på tjøme?  og er brannsupporter? eller tar jeg feil anngående det siste?

<-- sandefjord her, og alle brannsupportere fra vestfold område er artig å ha med på tur, så du får komme deg til oslo på mandag og bli med bussen fra Champ (spektrum) til fredrikstad=)

Brann_copper

Interessant at han skal spille på søndag. Brann spiller sin neste kanmp på mandag  :oops:
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Jeanet

Ja, jeg er fra Tjøme.. Men jeg kan detsverre ikke være med til Fredrikstad, det var meningen at jeg skulle bortover.. men så ble det tur til Scottland med Familien.. gørr kjedelig...:( Noen som kan informere???
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,

Go Up