• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Litt info om Puber vi treffer på turer!

Started by C@Bøe_79, April 04, 2006, 22:44:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

GÃ¥r jo an og ta Pubene som er stander akkurat no og som jeg husker:

Odd-Skien-Metz

En fin og intim pub,kjører alle rettigheter.
Ofte sol på denne turen,derfor er den intime terrassen flott og ha.
De siste årene har det vært grilling og trubadur der.
Absoluttt min favoritt-tur(Selv om jeg ikke alltid husker alt)

Lsk-Lillestrøm-Martins

Kan egentlig ikke si så mye,da den ene gangen jeg var her var full som en dupp. Men det jeg husker er en riktig bra Pub,som minner mer om gamle Maxime enn en Pub. Når jeg var der var det både konsertlokale,Pub og Diskotek. Har aldri vært her og sett Brann,kun supportercup.

Stabæk-Bekkestua-Onkel Blå

Liten intim pub,som kan åpnes til et størrre utested.
Fin uteservering der Lørdagskamper er å foretrekke,da bordene ute deler plass med Meny(Som har litt billigere halvlitere en Onkel Blå).

Vif/Lyn-Oslo-Champ/Sir Winston

Fin fin plass,hvor man alltid føler seg velkommen. Og de serverer verdens nest beste øl,Lappi Kullta(Finsk,og med mer ølsmak enn deres siste merke Koff) Sir Winston trengs vel ikke noe nærmere introduksjon,ble kjent av de fleste under Cupfinalen 2004.
Særdeles hyggelig betjening,og ikke så rent stygge heller:D

Viking-Stavanger-Checkpoint Charlie

Okei pub,god plass og eies av bergenser. Var også her at undertegnede ble observert dansene til 12mann med vår leder Henk på skuldrene.
Men etter nye stadion blir vel det bare båt-pils på folk,det er greit nok,men ingen Pub.

Rbk-Trondheim-Varierende

Her har det variert litt mye de siste årene,mellom MacBeth,Frakken osv.
Har enda ikke funnet noe jeg liker i denne byen.
Var også her vi fant en plass som het "Halvliter`n" som merkelig nok serverte 0,4 øl?

Start-Kristiansand- Husker ikke navn.

Dette er en hyggelig og intim pub,med utrolig hyggelige mennesker.
Var her ifjor at vi fant vår gamle venn Gary som bartender,som er kjent av mange som engelsk Arsenal supporter fra Fotballpuben.
Har også servert frokost for oss(2000).
De har også en fin vorspiel-plass midt i sentrum,kalles vel Bystranden og ligger sentralt plassert mellom Rimi og Polet(- for den takløse løsningen).

Ffk-Fredrikstad-Mets

En intim pub nede med elven,her serverer de også mat.
De har ogsÃ¥ alle rettigheter.  

Sandefjord

Husker for lite til å uttale meg,men langt å gå til Storestadion.

Alle pubene har øl-priser i 35-55kr klassen,noen har bedre øl enn andre.
Og noen ligger i gangavstand til Stadion,og andre setter opp transport til en billig krone. Alle stedene er lett og finne om man spør lokalbefolkningen,eller om man følger etter andre Brann-supportere.

Christian foreslår:
Skal du på tur,så er mine råd at du reiser til Fredrikstad,Skien,Stabæk og Kristiansand. Dette er plasser med hyggelige mennesker som virkelig for deg til å trives og i fint vær er det virkelig bra,i tillegg kommer Sandefjord.

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

Det slår meg at du anbefaler nesten alle pubene du ikke har drukket deg rævdrita på? :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Er det ikke Dockside man vanligvis henger på i Molde? To etasjer, uteservering og stive priser (?)...

C@Bøe_79

Dudo skrev:
QuoteDet slår meg at du anbefaler nesten alle pubene du ikke har drukket deg rævdrita på? :D

Der tar du feil,har vært mer en full nok på de pubene:D
Men de Pubene er steder jeg trives,blant annet kom eieren av Metz i Skien bort til meg ifjor og sa at han kjente Odd-supportere som hadde vært på færre kamper i Skien enn meg.
Det er en grunn til at jeg har vært på alle kampene i Skien siden de rykket opp.

krøvel vellevold

Quote from: "C@Bøe_79"Går jo an og ta Pubene som er stander akkurat no og som jeg husker:

Odd-Skien-Metz

En fin og intim pub,kjører alle rettigheter.
Ofte sol på denne turen,derfor er den intime terrassen flott og ha.
De siste årene har det vært grilling og trubadur der.
Absoluttt min favoritt-tur(Selv om jeg ikke alltid husker alt)

Lsk-Lillestrøm-Martins

Kan egentlig ikke si så mye,da den ene gangen jeg var her var full som en dupp. Men det jeg husker er en riktig bra Pub,som minner mer om gamle Maxime enn en Pub. Når jeg var der var det både konsertlokale,Pub og Diskotek. Har aldri vært her og sett Brann,kun supportercup.

Stabæk-Bekkestua-Onkel Blå

Liten intim pub,som kan åpnes til et størrre utested.
Fin uteservering der Lørdagskamper er å foretrekke,da bordene ute deler plass med Meny(Som har litt billigere halvlitere en Onkel Blå).

Vif/Lyn-Oslo-Champ/Sir Winston

Fin fin plass,hvor man alltid føler seg velkommen. Og de serverer verdens nest beste øl,Lappi Kullta(Finsk,og med mer ølsmak enn deres siste merke Koff) Sir Winston trengs vel ikke noe nærmere introduksjon,ble kjent av de fleste under Cupfinalen 2004.
Særdeles hyggelig betjening,og ikke så rent stygge heller:D

Viking-Stavanger-Checkpoint Charlie

Okei pub,god plass og eies av bergenser. Var også her at undertegnede ble observert dansene til 12mann med vår leder Henk på skuldrene.
Men etter nye stadion blir vel det bare båt-pils på folk,det er greit nok,men ingen Pub.

Rbk-Trondheim-Varierende

Her har det variert litt mye de siste årene,mellom MacBeth,Frakken osv.
Har enda ikke funnet noe jeg liker i denne byen.
Var også her vi fant en plass som het "Halvliter`n" som merkelig nok serverte 0,4 øl?

Start-Kristiansand- Husker ikke navn.

Dette er en hyggelig og intim pub,med utrolig hyggelige mennesker.
Var her ifjor at vi fant vår gamle venn Gary som bartender,som er kjent av mange som engelsk Arsenal supporter fra Fotballpuben.
Har også servert frokost for oss(2000).
De har også en fin vorspiel-plass midt i sentrum,kalles vel Bystranden og ligger sentralt plassert mellom Rimi og Polet(- for den takløse løsningen).

Ffk-Fredrikstad-Mets

En intim pub nede med elven,her serverer de også mat.
De har ogsÃ¥ alle rettigheter.  

Sandefjord

Husker for lite til å uttale meg,men langt å gå til Storestadion.

Alle pubene har øl-priser i 35-55kr klassen,noen har bedre øl enn andre.
Og noen ligger i gangavstand til Stadion,og andre setter opp transport til en billig krone. Alle stedene er lett og finne om man spør lokalbefolkningen,eller om man følger etter andre Brann-supportere.

Christian foreslår:
Skal du på tur,så er mine råd at du reiser til Fredrikstad,Skien,Stabæk og Kristiansand. Dette er plasser med hyggelige mennesker som virkelig for deg til å trives og i fint vær er det virkelig bra,i tillegg kommer Sandefjord.

Christian

Har du nå stoff igjen til "Stein På Stein"?
Legg ned hele klubben!

paf

Quote from: "C@Bøe_79"Går jo an og ta Pubene som er stander akkurat no og som jeg husker:

Og oversikten over de du ikke husker også finner du her: http://www.fotballsupporter.no/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=19&id=49&Itemid=118

Snublefot

Sandefjord er absolut en tur å anbefalle ja=)

Da er det øl pÃ¥ Corner først, som hvis jeg ikke tar helt feil eies og styres av Sandefjord Fotball, ihvertfall av noen personer i klubben...  mulig jeg tar feil her altsÃ¥..

uansett, gÃ¥avstanden til stadion er jo et lite stykke, men egentlig ikke sÃ¥ mye lenger en andre steder, er kortere en fra fotballpuben til brannstadion;);)  

Tar faktisk ikke mere en 15 minutters gange, og når man i tillegg har nydelig sol, noen pils eller 10 innabords, og brannsanger på hjernen, så er den turen kort og godt=)

gleder meg til å se mange i rødt møte opp i sandefjord til våren=)

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

abe78

Kan bare si meg helt enig med Alex her. Regner også med at det skjer. Det satses hardt der oppe.
.og husk!

C@Bøe_79

Krøvel skrev:
QuoteHar du nå stoff igjen til "Stein På Stein"?

Har nok det ja.
Men hvis du vil kan du få bidra med noe?
Dette var bare noe jeg tok på sparken,slik at folk får det med seg.
Kan være jeg gjør det mer detaljert til SPS,og det kan være jeg ikke skriver noe..

Christian

Drunkie

Quote from: "Snublefot"Sandefjord er absolut en tur å anbefalle ja=)

Da er det øl pÃ¥ Corner først, som hvis jeg ikke tar helt feil eies og styres av Sandefjord Fotball, ihvertfall av noen personer i klubben...  mulig jeg tar feil her altsÃ¥..

uansett, gÃ¥avstanden til stadion er jo et lite stykke, men egentlig ikke sÃ¥ mye lenger en andre steder, er kortere en fra fotballpuben til brannstadion;);)  

Tar faktisk ikke mere en 15 minutters gange, og når man i tillegg har nydelig sol, noen pils eller 10 innabords, og brannsanger på hjernen, så er den turen kort og godt=)

gleder meg til å se mange i rødt møte opp i sandefjord til våren=)

I Sandefjord er det vel Telegrafen som er tingen. Syns å erindre jenka-dansing der når man ventet på at de siste bussene skulle dra etter kvalikkampen.

Snublefot

Corner er jo sandefjord fotball sin pub, med tilhengerne dems, og ikke så forbanna stor at det kanskje blir plass til alle, så da er nok telegrafen bra.

Men skal jeg være helt ærlig, sÃ¥ mener jeg at vi mÃ¥ se ut ifra dato for kampen..  husker ikke nÃ¥r dette er, men er det pÃ¥ sommeren (nÃ¥r vi venter varmt og fint vær, som det er mye av i sandefjord), sÃ¥ bør det være utemuligheter..  da er Bar 1756 eller James Clark bedre, med plass ute for Ã¥ drikke i sola... telegrafen har jo hvis du er heldig kun et par stoler pÃ¥ utsiden.. ellers sÃ¥ er jo kokeriet det perfekte sted,  deilig bar/restaurant pÃ¥ brygga, men ølprisene bÃ¥de her og james clark er stive , og  spørsmÃ¥let er om de vil ha klientellet som kommer med en supportergjeng.. hvis de skrur litt pÃ¥ prisene, og spiller cd`ene sÃ¥ er helt klart james clark og kokeriet de beste stedene for utepils i sola (og helt inntill vannet...=

Go Up