• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

7.plass

Started by nesse78, April 02, 2006, 10:01:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

nesse78

tv2 nrttavisen kårer brann på en 7.plass... er det noen som har en mening om det? eg selv ville satt penger på en 4.plass men blir ikke fornøyd med en fjerde....

Derabilo

VG sitter oss også på 7. plass.. Er det virkelig her vi skal ende? Da sliter eg på tabelltippinger, eg har tippet oss på 1. plass eg...
 Bergen ut av Norge -

Motyka

Er jo forbannet feig tipping dette, midt på tabellen, enten får de tippe oss i toppen eller så i bunnen. 7. plass blir for kjedelig!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

bernu

Jeg er stygt redd for at det blir veldig kjedelig iår. Brann blir kjedelige, kampene blir kjedelige og plasseringen blir kjedelig....
HANSA - Z

Motyka

Quote from: "bernu"Jeg er stygt redd for at det blir veldig kjedelig iår. Brann blir kjedelige, kampene blir kjedelige og plasseringen blir kjedelig....

Kjedelig blir det ikke. Kanskje frustrerende, men aldri kjedelig!

Halvgjort er velgjort!

krøvel vellevold

Ser ikke på en 7.plass som urealistisk. Ganske realistisk, spør du meg!
At RBK og LSK kommer foran, er jo bombesikkert. At Viking og VIF kommer foran, er også ganske sannsynlig. Det er vel heller ikke usannsynlig at Lyn og Start også er bedre. Da er vi allerede nr. 7. TIL og MFK er sikkert ikke helt på jordet de heller, noe vi er, og da er vi nr.9. Lenger ned enn dette tror jeg ikke vi kommer. Fem lag skal vi klare å holde bak oss: FFK, Stabæk, Odd, Sandefjord og Hamkam. Vi kan sikkert tape for alle disse fem siste, men vi kommer foran dem på tabellen.
Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

6.plass kanskje. RBK, LSK, Lyn, Enga, kanskje Start, kanskje Viking. Trur ikkje viking er så gode som "folk" skal ha det til.

Midtbana ser grå og for jamn ut (altså ingen som kan bere midtbana), mens angrepet trur eg blir rimelig avhengig av Toni.

Spent på ka Start kan få til.

Men vi bør iallefall bli meir kyniske på bortebane enn i fjor. Uavgjort er av og til betre enn tap:)

jako

Personlig slo jeg samtlige av avisenes tabelltips i fjor og jeg skal klare det igjen. I morgen får dere fasiten:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Ozzy

jeg har en følelse av at lsk ikke kommer til å klare presset jeg. Rbk vinner, med brann, vif og lyn bak. Gleder meg noe så j****g til seriestart, blir aldri kjedelig!!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Motyka

Quote from: "Lurkin"# V. Moen blomstrer i et nytt miljø og sammen med Erik så har vi Nordens beste flanker..
, Husekleppen får seg en skade

Sikker på at du ikke overdriver Huseklepp sine evner en smule? Hadde TFL vært frisk så ville jeg benket Huseklepp.

Halvgjort er velgjort!

C@Bøe_79

Lurkin skrev:
QuoteRosenborg har veldig gode spisser, men midtbanen og forsvaret imponerer meg ikke akkurat.

Tusen takk,fint at noen andre også ser det.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tormi

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Lurkin"# V. Moen blomstrer i et nytt miljø og sammen med Erik så har vi Nordens beste flanker..
, Husekleppen får seg en skade

Sikker på at du ikke overdriver Huseklepp sine evner en smule? Hadde TFL vært frisk så ville jeg benket Huseklepp.

Ja det er utrolig hvordan et navn kan spille seg inn på et lag. Så du hadde satt TFL inn uavhengig av form. Det eneste vilkåret er at han er frisk?

Sikker på at du ikke overdrivere TFL sine evner en smule???

TFL har aldri (nesten) spilt ving i 4-4-2, det er HAN som har noe å bevise. Huseklepp skal bare fortsette der han slapp i fjor han.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Lurkin

..og ettersom han har vært en av våre beste i vinter, og at TFL trenger en periode med god trening før han er i kampform (og så må han bli frisk igjen), så regner jeg ikke med at TFL får spille så enormt mye i år.
Berømte Brann fra Bergen

Motyka

Er jo ikke uenig i dette, men den godeste Huseklepp har vel også alt å bevise. Spilte uendelig dårlig i alle bortekampene.
Det å kalle han for en av nordens beste kantspillere er vel litt drøyt?
TFL har jeg flere ganger sett storspille, og alltid likt denne karen, selv om det er som dere sier i ett 4-3-3 system.

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

Ikke i ALLE treningskampene, men han blomstret ikke så veldig. Uansett tror jeg Husekleppen er en spiller som spiller best når han får respons (fra publikum altså).
rannfasiten

Motyka

Quote from: "BrannFa(e)n"Ikke i ALLE treningskampene, men han blomstret ikke så veldig. Uansett tror jeg Husekleppen er en spiller som spiller best når han får respons (fra publikum altså).

Bortekampene mener du vel? I treningskampene skal han visst ha vært meget bra.
Tror (men håper ikke) at dette er en medgangspiller som ikke klarer å hevde seg spesielt på bortebane.

Halvgjort er velgjort!

Lurkin

PVM og Huseklepp sammen kan godt være Nordens beste flankespillere, i form selvsagt. Mente ikke at Erik er Nordens beste kant. :)
Berømte Brann fra Bergen

Go Up