• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Suazo til Bergen

Started by Xminator, March 30, 2006, 18:11:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Scally

For å si det sånn: jeg kommer ikke til å grine på nesen om Hoseth, Flo eller Ivers blir båret av banen etter møte med denne mannen !!

Mico

Quote from: "Xminator"
Quote from: "C@Bøe_79"Hanioslo skrev:
QuoteSkulle gjerne hatt inn en klassestopper, men nå må vi uansett vente til sommeren med..

Håper Lundekvam kommer hvertfall,så forresten han scoret for Southampton igår. En målscorende Claus er ikke å forakte.

Christian

Står vel noe om at han blir værende i Southampton til etter testimonial. Og den har han jo utsatt. Så Lundekvam er tidligst 2007, og da er det for sent.

Hva er det med Lundekvam og denne testimonialen.
Når alt kommer til alt betyr det jo absolutt ingenting...

Superjack

Ser for meg at det kan bli temperatur på kampene med Suazo som slem mann.

Jeg har troen på at vi har gjort ett nytt Scharner varp jeg :D
Og det ser jo ut til at de i østerike har fått opp øynene for at det via Brann er mulig å få prøve seg i de store ligaene, DET er ett bra signal.
i taper ALDRI!

joachim

sitat fra BT:

Han sliter med en lårskade og trente derfor litt lettere enn de andre. Da de nye lagkameratene hans durte ball etter ball mot Johan Thorbjørnsen i målet, slo Suazo støttepasninger sammen med Martin Andresen.

Hadde jo vært artig om han var ute i noen måneder pga skade...

abe78

Quote from: "Mico"Hva er det med Lundekvam og denne testimonialen.

Vi snakker millioner på millioner. Tror ikke det er mange som sier nei til det.
.og husk!

Kjell249

Hvorfor må Claus vente med å bytte klubb til han har spilt testimonialen??? Keane skal spille testimonialen for United lenge etter han signerte for Celtic.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kagain

tormi

Ja pga BT idiotne skremte ræven av ham. Den godeste Souza ønsker seg en strand. Kan noen fortelle ham om Kyrkjetangen!?! Da roer det seg.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

naitsirk

no har noe denne suazo spelte i austerike ei stund.
vintersportland som norge.

Kagain

Quote from: "naitsirk"no har noe denne suazo spelte i austerike ei stund.
vintersportland som norge.

Vet. Han nevnte det selv, men det virket altså som om han var litt sjokkskadet. Forstår han egentlig jeg, jeg mener, haddde det umulige skjedd og jeg hadde vært profesjonell fotballspiller (ta det rolig, jeg insiunerer ikke at jeg har noen som helst egenskaper i den retningen), så hadde jeg sikkert kunne fungert i Tyskland. Litt varmere enn Norge om vinteren, mye varmere om sommeren, så hadde jeg fremdeles hatt problemer med å spille på Kreta eller lignende. Det blir alt for varmt igjen.

Men det er kanskje lettere for folk å gå den andre veien? Vel vel, jeg tar forbehold om at jeg har tolket det feil. Finner ikke notisen på nettet, og avisen leste jeg på flyplassen på lørdag.

Mico

Quote from: "abe78"
Quote from: "Mico"Hva er det med Lundekvam og denne testimonialen.

Vi snakker millioner på millioner. Tror ikke det er mange som sier nei til det.

Det er greit. Men nå er det vel ikke akkurat sånn at han har planer om å beholde de selv....?
Disse kampene var glimrende før i tiden når spillere ikke hadde penger, og kanskje vanskelige framtidsutsikter, men nå for tiden har jeg ikke hørt om noen som ikke gir pengene til veldedighet.

Xminator

Pengene fra testimonial går nok rett i Lundekvams lomme. Det er en del av kontrakten og blir nok behandlet som andre bonuser han har fått med seg oppover.

Mico

Må si jeg mister all respekt for ham om han skulle ta de pengene (ikke at jeg tror han bryr seg  :wink: ).

Billettprrisene er jo mildt sagt stive i England, og så skal han ha en siste utbetalingsdag fra fansen som sikkert har gjort ham til mangemillionær.
Håpløst!

kabelmann

Så mye spenn som en fotballspiller tjener idag så er testimonials helt utdatert. Det eneste han burde få gjøre med de pengene var å bestemme hvilket godt formål de skulle gå til.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up