• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Eggen

Started by Kararay, March 29, 2006, 20:16:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Hva med å hente Nils Arne som trener til Brann når Mjelde får fyken (noe som skjer føre 5.kamp i serien.) Han er ferdig i RBK og er uten tvil en mann med Stor kompetanse....

Tror Brann kunne fått minst et gull inne fire år med han bak roret... Han var jo kjent for å hente spillere som presterte i det spillesystemet han hadde lagt opp til. Les: Brattbakk. Toppscorer i  norge, gikk til celitc, floppet, retunerte til norge og ble toppscorer igjen... mye pga at spillesystemet funket....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

OmOssSjølOgHansaøl

Mannen e pensjonert, og kommer ikkje engang til å ta på seg treneransvar igjen selv om det skulle være hjertebarnet RBK som ba på sine knær om det. Då e det hundre prosent garantert at han ikkje gidder å flytte til Bergen for å trene Brann. Korfor skulle han det?

Nils Arne Eggen e omtrent like aktuell som Trond Sollied (som e en mann eg mye, mye heller ville ha hatt, men som ikkje kommer til å vende tilbake til Norge som trener på denne siden av år 2020).
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kararay

Eggen liker jo utfordringer og er det noe årets lag r så er no det en utfordring det og holde laget oppe i Eliten
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

krøvel vellevold

Alle trenere har sin tid. Tror tiden har løpt fra Eggen.
Legg ned hele klubben!

Tom C

Tror uansett ikke jeg hadde orket å se den svarte slimete skogs-sneglen skyte ut av kjeften hans hvert tiende sekund når han snakker, hvis man i det hele tatt kan kalle det snakking. Minner vel mer om tungetale.

For ikke å snakke om at mannen faktisk er enda dårligere i engelsk enn Mjelde, og det er jo en prestasjon i seg selv...
Aldri mer Obos....

Xminator

Eggen som trener i Brann blir som Clintern kåret til verdens mest sexy mann 2006 i ett ungdomsblad. Ikke helt rett på en måte og definitivt gått ut på dato :p

Motyka

Akkurat nå er jeg villig til å ta til takke med hva som helst...

Vi må kanskje spørre oss om det finnes noen som er mindre egnet enn han vi har nå.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Candyman

Quote from: "Motyka"Akkurat nå er jeg villig til å ta til takke med hva som helst...

Vi må kanskje spørre oss om det finnes noen som er mindre egnet enn han vi har nå.

Hadde tenkt å være litt spydig her og svare at kanskje noen av spillerne fra Tuftelaget til TVN hadde vært mindre egnet, da det plutselig slo meg.
Hva med Erik Torstvedt?? Kanskje han har lyst å bli trener på ordentlig. Han har iallefall rutinen og de pedagogiske evnene....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

krøvel vellevold

Quote from: "Motyka"Akkurat nå er jeg villig til å ta til takke med hva som helst...
.

Vi HAR hva som helst, så hva er problemet?
Legg ned hele klubben!

OmOssSjølOgHansaøl

Så fint at du benytter denne anledningen til å fortelle oss det - bare i tilfelle vi ikkje allerede har skjønt ka du mener ut fra de 25 innleggene du har skrevet med samme budskap bare denne uken (og vi har ennå bare kommet til onsdag).

En stund hadde eg håpet at du og hocey skulle holde dokkar til "Mjelde må gå"-tråden, som eg forlengst har sluttet å lese. Men dokkar må på død og liv ta med dokkar sytingen over i alle andre tråder her inne.

For å si som Baldrick i Blackadder III: "I don't see a point in the theater. All that sex and violence. I get enough of that at home. Except for the sex, of course." :)

Vel, det går an å gjøre med dette forumet som med tv-en når man synes innholdet bare blir slitsomt: Slutte å bruke det. Eg kommer kanskje tilbake rundt sommeren, i håp om at dette forumet då igjen har blitt et sted for konstruktive diskusjoner i stedet for et sted der 4-5 veldige frustrerte karer ventilerer de samme, tydeligvis dyptgående frustrasjonene og depresjonene sine i alle tenkelige og utenkelige sammenhenger.

Enn så lenge: Lykke til videre, alle sammen! Og Heia Brann! :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

positiv

vi skal faen ikkje ha nokke trønderpakk
ødt blod på HANSA

Candyman

Sier du som Baldric så får jeg si som Shane MacGowan i The Pogues i Fairytale of New York:

You scum bag
You maggot
You cheap lousy faggot
Happy Seriestart your arse
I pray God
It's our last

(Teksten er en smule forandret)
Det er spørsmålet...

dudo

Det er vel strengt tatt hun damen som synger det?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Candyman

Det har du vel strengt tatt helt rett i, men han har iallefall skrevet det :-)
Det er spørsmålet...

gunkar

Quote from: "krøvel vellevold"Alle trenere har sin tid. Tror tiden har løpt fra Eggen.

Så hans hode er helt tomt? Tror mange i Brann kunne trengt en liten brøkdel av hva han kan bidra med.
Men for all del, la oss stole på MIM og POL. Så kan vi ha det koselig og uforutsigbart så lenge som mulig. Halleluja.
Det finnes sikkert bedre trenere  i Sverige enn Tom Prahl. Vet Brannn om disse eller i tilsvarende i Danmark / England / Skottland / Nederland/Tyskland osv....NEI.
rann, Brann og bare Brann

Gud

Eggen vil aldri funke i Brann. Tre tap og helvete er løs i denne byen, i Trondheim er de tålmodige, i motsetning til i Bergen hvor det klikker ganske lett etter et par tap. Eggen ville alri hatt arbeidsro rundt seg, det fikk han i RBK, men det får han ikke i Brann.

gunkar

Quote from: "Gud"Eggen vil aldri funke i Brann. Tre tap og helvete er løs i denne byen, i Trondheim er de tålmodige, i motsetning til i Bergen hvor det klikker ganske lett etter et par tap. Eggen ville alri hatt arbeidsro rundt seg, det fikk han i RBK, men det får han ikke i Brann.

Jeg tror han vil funke. Det skal ikke mye til. Litt bestemt om bevegelser/ rytme i spillet/ faste mønstre også arbeidskapasitet . Dette er noe MIM ikke klarer å formidle sterkt nok. Fordi MA er uenig og CM er for lat og HH er for lite talentfull
rann, Brann og bare Brann

stlastla

Teitur kunne sikkert tenkt seg en tur over fjellet...  :wink:

krøvel vellevold

Quote from: "gunkar"
Quote from: "krøvel vellevold"Alle trenere har sin tid. Tror tiden har løpt fra Eggen.

Så hans hode er helt tomt?  .

Det er riktig observert!
Legg ned hele klubben!

Motyka

Quote from: "stlastla"

Teitur kunne sikkert tenkt seg en tur over fjellet...  :wink:

Halvgjort er velgjort!

nesse78

Quote from: "Motyka"

to ganger? blir det ikkje tre da??? Hmmm.... :?

Motyka

Quote from: "nesse78"
Quote from: "Motyka"

to ganger? blir det ikkje tre da??? Hmmm.... :?

Mr. BRAIN!

Halvgjort er velgjort!

Gud

Ville heller hatt Eggen Jr enn Eggen Sr.

runarnormann

Quote from: "Gud"Ville heller hatt Eggen Jr enn Eggen Sr.

Ville heller hatt Mjelde Jr enn Mjelde Sr.
egenden Alf Dahl

Snublefot

jeg ville heller hatt et forum uten runarnormann en med=)

(gud så morsom jeg var nå....9

Chrisstah

eggen e et bra valg
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up