• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Steffensen må gå!!

Started by C@Bøe_79, March 28, 2006, 21:05:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Ja,du leste rett!
Jeg tror Mjelde og Brann kan tjene på å kvitte seg med Steffensen,han er litt for mye Drillo i hodet.
Det er han som ligger opp til å forsvare i land en 1-0 ledelse etter 62min,og det er han som er den defensive treneren i Brann.
Det sitter mye god trenerkapasitet i gangene på Brann-stadion,blant annet Robert Hauge og Kjetil Knudsen.
Hvorfor ikke bytte ut en av de med Steffensen?

Jeg hørte for et par år siden fra en del spillere og en journalist(ikke samtidig) at spillerne ikke var tilfreds med Steffensen i trenerteamet.

Steffensen har de defensiv oppgavene,Martin Andresen klager på det defensive. Tror det kunne hjulpet klubben,supporterne og Mjelde å få en ny assistent-trener. Steffensen er den nest høyest utdannet trener i norsk fotball,kun slått på ansennitet av Drillo.
Så lenge Mjelde tviler på sine ferdigheter,så snur han seg til Steffensen og spør han. Mye det Mjelde har lært kommer altså fra denne karen,kanskje på tide å få inn noe nye impulser for Mjelde?
Mulig Steffensen har gjort sitt rett og slett..

Om Mjelde bør få de nye impulsene i Brann,det vil ikke jeg spekulere i.
Men jeg har tro på Mjelde,med et annet trener-team.

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Superjack

Støtter denne.

Jeg har også hørt en del ting om Stefensen sine disposisjoner og meninger fra spillerhold personlig som gjør at jeg har vært innpå forumet her med ideen om å fjerne steffensen. :)
i taper ALDRI!

tormi

Nei no må det være nok!

Hvis vi ikke skal ha noe defensivt i laget vårt så tror jeg ihvertfall vi kan legge oss.

Brann spiller da vitterlig offensiv fotball.

Jeg tror Steffensen er en ressurs person. Når det gjelder Knutsen så har jeg også stor tro på ham forøvrig. Tror nok han kan bli en bra mann for Brann med tiden, men han mangler jo litt erfaring på topp plan og det spørs vel om Brann igjen skal være utviklingsarena for en trener?

Vel vel.

PS: Jeg synes faktisk vi skal sparke vaskekone Helga-Marita. Jeg hørte engang på dassen på Ricks da jeg var på fylla at hun hadde gitt POL en blåsejobb som han virkelig ikke var fornøyd med. Dette ødelagte starten på dagen for Mjelde noe som igjen spredde sur stemning på hele stadion.

Ergo er det hennes skyld. Og by the way: hun her vaskedamen er også defensiv av legning!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

445

Det er mulig at dette stemmer..., men "it takes two to tango.."

Mjelde som skal være sjefen på linjen må da kunne skjære gjennom om han mener Steffensen er på gjordet.

Sånn som det er nå har det vært i flere år og jeg kan ikke si at MIM har vært sterk og klar .. Og offensiv om du vil.
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

C@Bøe_79

Jeg snakker om at den defensive delen er den vi sliter med,fremover kan forklares med mye forskjellige spillere som har spilt sammen.

Når det gjelder Knudsen så er han mer enn godt nok kvalifisert til å være hjelpe-trener. Tror og mener at Steffensen er en for sterk personlighet til at han duger som assistent.
+Han har større faglig kompetanse i forhold til Mjelde,og da er det naturlig at Mjelde i usikre øyeblikk spør Steffensen.
Og de svarene og løsningene vil jeg har vekk,og få inn en som styrker Mjeldes sjefsrolle. NB:Ikke nødvendigvis i Brann!

Men jeg tror Mjelde ville gjort det bedre som Branntrener uten Steffensen,uten tvil!

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmus

Personer som nå er nominert til å få sparken på Stadion de siste ukene og årene:
Mons Ivar Mjelde
Espen Steffensen
Per Ove Ludvigsen
Bjørn Dahl
Kristian Jæger
Samtlige i styret

Og for ikke å glemme spillerne vi har hatt lyst til å kvitte oss med den siste tiden:
Martin Knudsen
Kristian Ystaas
Christian Kalvenes
Håkon Opdal
Kristjan Sigurdsson

La hodene rulle!

Spark Steffensen som sitter på en enorm kompetanse og erstatt han med en som Mjelde ikke går overens med. Det kommer sikkert til å være nøkkelen til suksess.

Nei, dette kan vi gjøre! Vi tar Robert Hauge, som har mindre kompetanse, skyter han inn i plassen til Steffensen, så presser jo Martin Andresen ut Mjelde, så henter vi inn en ny topptrener, så kvitter vi oss med de overnevnte spillerne og henter inn klassespillere til alle posisjonene. Når dette er gjort, så går vi alle ut i gatene med en oppned paraply og henter mer av pengene som regner ned over byen.
Erlend Hanstveit

paf

Quote from: "Brannmus"Spark Steffensen som sitter på en enorm kompetanse og erstatt han med en som Mjelde ikke går overens med. Det kommer sikkert til å være nøkkelen til suksess.

Jojo. Nå mener ikke jeg at noen skal sparkes, jeg da (I hvert fall ikke ennå), men jeg vil likevel si at en trener som har prestert å trene Brann 2 ned to ganger kanskje ikke har de ferdighetene vi er ute etter.
For øvrig synes jeg det er alt for mye snakk om gåing. Når serien starter vil jeg se mer løp og mindre av at folk går hele tiden - i hvert fall på banen.

dudo

Jeg har ment at Steffensen burde sparkes i et par år nå, og mener det fortsatt. Nå har jeg riktignok ikke førstehåndskjennskap til mannen, men han har av flere jeg har snakket med (ikke Brannspillere, riktignok) blitt fremstilt som en manipulerende, undergavende person. De samme har støttet min konspirasjonsaktige teori om at Steffensen er mer enn kapabel til å undergrave Mjeldes disponeringer. I tillegg har jeg en oppfatning av at han ikke gjør jobben sin godt nok, og mener (o skrekk og gru!) at Martin Andresen er en selvskreven assistentkandidat. At han kanskje er litt ung og uerfaren er mulig, men forholdet mellom Mons og Martin virker å være mer enn bra, uansett hva bitre Stabæksupportere måtte mene her inne.

Så ja, spark Steffensen, og gjerne POL. Om jeg ikke husker feil hadde vi vel en aldri så liten diskusjon om nettopp dette i den tiden folk fortsatt syntes Mons var en god trener? For ganske nøyaktig et år siden?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannmus

Min kjennskap til Steffensen er ikke den beste, men har hatt anledning til å tilbringe en del tid med han utenfor banen.

At han er manipulerende og undergraver Mjelde må være så langt fra sannheten som du kan komme. Steffensen oppfyller rollen som en assistent trener på en veldig god måte vil jeg si.

Jeg har ikke snakket med noen av spillerne så privat at de har følt at de har kunne uttrykke seg helt fritt, men har ikke noe inntrykk av en misnøye her. Sannheten ligger vel kanskje i at de som faktisk spiller på andre laget og har mest med Steffensen å gjøre sånn sett ikke er fornøyd med at de er på andre laget?

Men tro hva dere vil. Som tidligere nevnt. Det er mye lettere å tro det negative enn det positive om Brann virker der som.

dudo

Her er diskusjonen jeg tenkte på, mye klokt ute og går her, og da spesielt mitt eget innlegg! ;-p http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=5132&highlight=steffensen
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up