• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Petter V Moen sliter med føttene.

Started by Superjack, March 17, 2006, 07:51:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article586818.ece

Håper Brann tar til fornuft her.
Og hadde det ikke vært for de jævla sutrekoppene i BT, så hadde dette heller ikke vært noe problem, da alle mann hadde spilt med de skoene de ønsket, men med Umbro logo påsydd.
Det var en ordning som ble akseptert av Umbro helt til det kom frem i media, les BT, da kunne de ikke lenger ha den gentlemansavtalen.

(jeg sa forresten opp BT som følge av den usannsynlige dårlige journalistikken på den tiden) :D
i taper ALDRI!

Toa

Skal ikke avisene få ta opp aktuelle problemstillinger lenger nå da?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Superjack

Toa, det er jo ikke noe problemstilling så lenge det faktisk ikke er noe problem. :)

Men det er ett problem når Branns spillere faller som fluer fordi de må bruke utstyr de ikke kan bruke...
i taper ALDRI!

Toa

Er det ikke avisenes oppgave å ta opp slike ting? Dette er jo ikke bare et problem i Brann. Og på hvilken måte mener du Brann skal ta til fornuft?

Xminator

Det er ett problem når det hele er storm i ett vannglass.

Det er ikke mer "bedrag" (var vel uttrykket BT brukte i fjor) om en spiller har sydd Umbromerker på skoene, enn det er bedrag at samme spilleren plasserer pengene sine i DNB, benytter aksjemegler i Nordea, ikke spiser toro suppe til middag hver dag eller for den del flyr Ryanair istedenfor SAS.

Jeg tror de snakker på en måte til BT, og at praksisen med kamuflerte fotballsko er en stilltiende avtale mellom Brann og Umbro.

Og klart det er ett problem når Vaagan Moen ikke får spille i skikkelige sko.

naitsirk

kristian jæger synst at dette ikkje var noko stort problem. om det løyste seg til seriestart eller sommaren var ett fett.

skulle likt å sjå trynet til michael schumacher dersom ferrari sa til at "du får bilen din konkurransedyktig kanskje i morgon eller kanskje om 2 månader"

Superjack

Jeg håper brann tar til fornuft og står på spillerene sin side når det kommet til valg av fotballsko, og ikke Umbro sin.
i taper ALDRI!

Toa

Quote from: "naitsirk"
skulle likt å sjå trynet til michael schumacher dersom ferrari sa til at "du får bilen din konkurransedyktig kanskje i morgon eller kanskje om 2 månader"

Er det ikke nettopp det som skjedde ifjor da? Ferrari måtte kjøre med modellen fra sesongen før i flere løp fordi den nye ikke var klar. Jeg så trynet hans, og kunne ikke se noe spesielt. Men særlig bra gikk det ikke for Ferrari da...

P-K

Hvis Brann skulle finne på å bytte utstyrsleverandør til Kappa, så blir det vel fritt skomerke på samtlige spillere.

Hvis ikke kan det se dårlig ut....

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

Tja, det spørst om merket eller modellen er viktig. Om Kappa bare vil ha merkeeksponering på skoene er det jo strengt tatt ikke noe problem.

naitsirk

QuoteEr det ikke nettopp det som skjedde ifjor da? Ferrari måtte kjøre med modellen fra sesongen før i flere løp fordi den nye ikke var klar. Jeg så trynet hans, og kunne ikke se noe spesielt. Men særlig bra gikk det ikke for Ferrari da...

dette er så feil så feil.
bilen til ferrari i fjor var ny, men ikkje konkurranse dyktig.
men uansett, styret kan ikkje forlange suksess når rammebetingelsene ikkje ligg til rette.

Toa

Quote from: "naitsirk"
QuoteEr det ikke nettopp det som skjedde ifjor da? Ferrari måtte kjøre med modellen fra sesongen før i flere løp fordi den nye ikke var klar. Jeg så trynet hans, og kunne ikke se noe spesielt. Men særlig bra gikk det ikke for Ferrari da...

dette er så feil så feil.
bilen til ferrari i fjor var ny, men ikkje konkurranse dyktig.
men uansett, styret kan ikkje forlange suksess når rammebetingelsene ikkje ligg til rette.

Mulig. Kanskje det var i forfjor med Ferrari, og ifjor med Mclaren eller noe? Har ikke fulgt så godt med på formel 1, men det skjer vel støtt og stadig at nye biler ikke blir klare, og de må kjøre med modellen fra året før.

Vel. Nok bilsport. On topic: Heia Brann!

Go Up