• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mjelde vs Martin

Started by Kararay, March 15, 2006, 18:43:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Mjelde, Steffensen, Peddi. Håper dere oppfyller folks forventninger eller er klare til å G�!!!
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

erikdale

Brann vinner og du syter?

Forøvrig så e d snakk om et veldig godt 4. divisjonslag, ikke et middels godt 3. divisjonslag.

Brann har vunnet to kamper på rad! Snakker vi seriegull eller :D
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Nixon

Quote from: "Kararay"Hvem tror dere har rett i kordan ståa er når det gjelder formen til Brann og oppkjøringen til sesongen... Eg personlig tror mer på Martin enn eg noen gang har trodd på Mjelde...

Du tenker på at Andresen mener at Mjelde har prioritert rett i sesongoppkjøringen?
Rød makt på Hansa!

Kararay

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Kararay"Hvem tror dere har rett i kordan ståa er når det gjelder formen til Brann og oppkjøringen til sesongen... Eg personlig tror mer på Martin enn eg noen gang har trodd på Mjelde...

Du tenker på at Andresen mener at Mjelde har prioritert rett i sesongoppkjøringen?

Nei, det med at Brann ligger bak skjema i treningen. som Martin sa og mjelde mente de var der de skulle være...

Og erik dale... De ligger i 3.div... enda verre hvis det er 4.div...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Xminator

Sjekk fakta. Laget vi spilte mot ligger på fjerde nivå i Spania.

Og siden den siste artikkelen er den med at Andresen mener man har prioritert riktig - er det ikke da naturlig at den gjelder også?

Toa

De vant... Hva er problemet?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Kararay

Quote from: "Xminator"Sjekk fakta. Laget vi spilte mot ligger på fjerde nivå i Spania.

Og siden den siste artikkelen er den med at Andresen mener man har prioritert riktig - er det ikke da naturlig at den gjelder også?

og da er dere fornøyd med 2-0? er dere sprengt eller? her gÃ¥r rbk hen og slÃ¥r TIL 4-0   http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/rosenborg/article583016.ece

da kan ikkje vi være fornøyd med dette.. og spisser, ka ska vi med de.? scorer jo aldri (med unntak Migen som ikkje har fått anti-mål syken enda)
Ivar Hoff

Ricky

Brann dro ned dit for å drille inn forsvaret, og kampen i dag var jo således helt feilfri. Svak motstander eller ei.
Slutt å syt.. hadde det endt 2-2 her, så hadde du hatt en sak.

Nixon

Jeg er ikke fornøyd med hverken kampen eller resultatet.
Men selve tråden er jo helt latterlig når man prøver å etablere en konflikt som ikke finnes.
Rød makt på Hansa!

naitsirk

4 div nivå i spania e vel i beste fall på høgde med 1 div i norge.
sikkert ingen god kamp av brann, men 0 baklengs e greit.

det som bekymrer meg e at huseklepp og pvm ikkje vert nevndt med eit ord i live dekninga.
det tyder på få sjanser og at kantane må fungera dersom brann skal bita seg fast i toppen.

Alzheimer/Silverspurs

Det er ein treningskamp for guds skyld!

Eg er 100% sikker på at vi ser eit anna og meir angrepsjagande lag på stadion mot LSK i april (borte mot FFK først, men eg er usikker på om dei er blitt så mykje betre på bortebane, hehe).

Det at Olav Tufte ikkje vinn eit treningsstemne i padling (eller roing...) betyr ikkje at han ikkje kan vinne VM. det er min ekstremt djupe filosofi.

abe78

Folk som tenker resultat i treningskamper må være fullstendig hjerneblåst. Jeg er mer bekymret over at de ikke imponerte enn at de vant 2-0. Hva - måtte de vinne 6-0 for at du skal være fornøyd`?

San Pedro er et profflag - det sier det meste om nivået.

Jeg er så drittlei dette overfladiske og fullstendige uproffe synet på Brann. Sparke hele det sporstlige apparatet en måned før sesongstart. Det blir så forbanna dumt at jeg ikke har ord. Hvem skal ersatte de? Hva ville de ha å si for sesongoppkjøringen?
.og husk!

Kararay

profflag i det som tilsvarer norsk 4.div i forhold til rangeringen av div.???
Ivar Hoff

Bruiser

San Pedro har kun semiproffesjonelle spelera, men det kan godt vere at dei er gode som lag. Er ikkje dei tross alt midt i sesongen?

Uansett.. Eg skal innrømme at eg er litt skeptisk til at vi enda ikkje er i form spelemessig, og det at kapteinen vår seier at vi ikkje er der vi skal vere formmessig gjer meg enda meir bekymra. Men i godt håp om at Mjelde får oss dit vi skal vere til seriestart, gidd ikkje eg bekymre meg over middels resultat i treningskampane.

Så lenge laget speler godt i Fredrikstad 10 april og tek 3 poeng tilbake til Bergen er det heilt greit at vi lugger litt no i midten av mars. At Rosenborg feier sine treningskampmotstandera av bana no på samme tidspunkt får so berre vere. Vi SKAL vere et bedre spelande lag enn RævBK når serien tek av uansett.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Plekter

Tipper nok Mjelde har rett når han sier at San Pedre ligger på norsk 1.divisjonsnivå.

Men så er det ikke spesielt imponerende å slå et norsk 1.divisjonslag 2-0.

Jeg er bekymret. Men vi skal spille mot både Viking og Molde før seriestart, og det forteller nok mer om hvor vi står.

Go Up