• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann jakter VM-spillere

Started by Nixon, March 15, 2006, 08:53:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=95040

Per-Ove Ludvigsen bekrefter at målet for hans speiding er spillere som skal spille VM i sommer. Investorene signaliserer vilje til å bidra med penger fra Scharner-salget.
- Skal vi hente noen nå, må det være noen som skal spille VM i sommer. Det er slike spillere jeg har vært og sett på siste uken, sier Ludvigsen til Bergens Tidende.

Det jobbes i det skjulte på Stadion.
Kan virke som det kan bli noen gode spillere til sommeren!
Og Azar er fortsatt sterkt ønsket.

Men hva har stukket POL?
Er ikke helt vanlig at han åpner seg så mye til pressen...
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: "Xminator"Dette er jo veldig enkelt. Tilbakefallet til Guntveit og Ludvigsen. Ræven til Knudsen. Og Andresen hangler litt igjen. Det ringte nok en del varselbjeller på Stadion sist uke og de har lagt selvstendighetslinjen i skuffen.

Eventuelt at Brann har jobbet tett med investorene hele tiden.
Men ikke funnet noen passende kjøpsobjekter.
Og uten å fortelle det til pressen...
Rød makt på Hansa!

tormi

Jeg nekter å tro at Brann handler så overilt som antydet av X. Dette er nok ting Brann har jobbet med i kulissene lenge med slik som Nix antyder.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Det var foresten full serierunde i Polen, Sveits, Tjekkia og Kroatia denne uken. Føler meg rimelig sikker på at det er "hjemmlig serie" for at Brann skal kunne henge med økonomisk - selv med sponsorer. De skal jo ha lønn også, derfor utelukker jeg spillere i Belgia.

abe78

Jeg tipper det er snakk om Kroatia her og at det ikke er snakk om landslagsstjerner (bombe), men spiller som spiller i lokal serie. Spørsmålet med spillere fra et slik nasjon er hvordan de passer i "den norske spillestilen".
.og husk!

Xminator

Alle de 4 nevnte nasjonene passer bra. Min favoritt er Sveits :p Har sett gjennom hva Polen har stilt med de siste kampene, og det er ingen "up-and-coming" i forsvaret der. Stort sett gamle travere med kontrakter i Russland og Arabia.

dudo

Vi kan jo hente Tomas Sivok fra Sparta Praha, som "innfødt" kan jeg røpe at han er den lokale helten, og angivelig den neste STORE tsjekkiske spilleren. Dyr blir han, jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ville reise til Brann, men midtbaneproblemet vårt hadde ihvertfall vært løst... :p

Jeg tror forøvrig ikke de tsjekkiske spillerene blir så veldig dyre, det er ikke veldig mye penger ute og går, virker det som, og heller ikke den store publikumsoppslutningen. Utenom nevnte Sivok og et par andre som blir jaktet av europeiske toppklubber tror jeg nok prisnivået er mer enn levelig for Brann, og spesielt for investorene.

Forøvrig heter landet Tsjekkia. :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannFa(e)n

Billige polakker må vel være den riktige løsningen i denne saken.
rannfasiten

Prokurator

Kroatia er vel fortsatt ikke medlem av EU??
I så fall ikke aktuelle derfra heller..
 år skal det skje!

gjertm

Quote from: "dudo"Vi kan jo hente Tomas Sivok fra Sparta Praha, som "innfødt" kan jeg røpe at han er den lokale helten, og angivelig den neste STORE tsjekkiske spilleren. Dyr blir han, jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ville reise til Brann, men midtbaneproblemet vårt hadde ihvertfall vært løst... :p

Jeg tror forøvrig ikke de tsjekkiske spillerene blir så veldig dyre, det er ikke veldig mye penger ute og går, virker det som, og heller ikke den store publikumsoppslutningen. Utenom nevnte Sivok og et par andre som blir jaktet av europeiske toppklubber tror jeg nok prisnivået er mer enn levelig for Brann, og spesielt for investorene.

Forøvrig heter landet Tsjekkia. :-)

Det hadde vært ypperlig. Men ganske sannsynlig uaktuelt. Sparta Praha er en klubb med mye penger. Men Tsjekkia har faktisk et vell av gode spillere, som mange av dem kan styrke stallen til Brann, og for en ganske rimelig penge også. Papadopolus er et eksempel, et stort talent som spiss. Vadljek som venstre-back, osv. Jeg tror det er meget sannsynlig at det er der Per Ove skal speide.
Men skal han kjøpe bør han gjøre det før VM, for etter, er prisen på spillerne gått veldig opp. For Tsjekkia kommer minst til sluttspillet. Det er et meget godt landslag!
Brann inside

Go Up