• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Selge Soma??

Started by bernu, March 14, 2006, 07:07:23 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Man burde strengt tatt tenke på alle de personlige problemene dette gir brannsupportere :p

Pilsen19

tv 2 sporten hevder 6 mill + dahl, stemmer dette?
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

runarnormann

Dette maa vaere tidenes latterligste salg.  Selge paa grunn av hjemlengsel???  Saa naa er det bare for VIF aa antyde at de vil ha Andresen og saa faar han "hjemlengsel".  Og hva med Miller og Winters?  Personlig mener ikke jeg at dette er helt og holdent Per Ove og Mjeldes feil, men for aa si det paa denne maaten, tror du Soma hadde proevd seg med denne hvis det var Bratseth eller Rekdal som satt i sjefsstolen?

Etter dette er det ikke lenger Runar Normann som er tidenes koedd i Brann.  Han var i hvert fall aerlig da han ba om aa slutte.
egenden Alf Dahl

robbie A

Jeg har prøvd å lese igjennom noe av reaksjonene her og det er en ting som jeg har lagt merke til.

Det virker som om reaksjonene til de fleste av våre supportere går utifra at Brann mister en klassespiller (som han var i '04)

Sannheten er vel at Soma har vært et stykke fra go formen det siste året og store deler av grunnen ligger mest sansynlig i problemer utenfor banen. Sjansen for at Soma noen gang ville komt tilbake til '04 formen er realtivt liten, gitt at problemen utenfor banen fortsatt er der.

Poenget er vel at Soma ikke noen gang ville komt tilbake i storslag i Bergen og da er det vel kanskje bedre å trekke kroner og la siddisene motta en man som ikke har tankene rundt fotballen?

Soma burde vel strengt tatt søkt om velferdspermisjon?

Vh
Robbie

rødesk

Kanskje Soma har blitt homo.

OleB  8)
oen må gå...!

naitsirk

i følge dagens bt så antyder brann at soma sine siste prestasjoner gjorde at dei ville sleppa han.

han har ikkje imponert med sidan 2004 og eg trur faktisk at me kan koma styrka ut av dette.
ørn2 har imponert i midtsforsvaret + at brann endelig selger ein spelar med skade.
ny klassespelar kjem. pol tryller opp ein som vanlig

rødesk

Kan du si meg når POL tryllet fram en klassespiller?
Var vel ikke Brann som betalte for paul?
oen må gå...!

Texas

http://www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2017211.ece

linken ble også gitt i en annen tråd. Tror den ble gitt av langhår, men er ikke helt sikker.

Vet ikke om dette er den fulle sannhet. men hvis det er, så kan man bli litt forbanna.

kabelmann

Mjelde hevder i BT at Soma ville blitt en benkesliter denne sesongen.

"- Ragnvald har hatt en nedadgående formkurve i halvannet år. Sånn som han har prestert i vinter, hadde han ikke vært fast på laget, sier Mjelde."

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=95615

Greit nok at Soma i dette tilfellet måtte selges, men ser man bort i fra det, ville det ikke vært en ide med _gode_ spillere på benken?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

I teorien ja. Hvis spilleren er motivert. Men her sier jo Soma at han ikke ville prestert for Brann i år uansett. Og da er det rett å selge.

Ikke minst fordi det umulig kan være bra for en spillerstall og ha et slikt "fremmedelement" i gruppen. Martin Andresen sier til VG i dag at "det var greit å få en avslutning på hele Soma-saken". Noe som vel kan tyde på at dette er blitt en sak som kanskje har preget Brann mer enn vi har trodd.
Rød makt på Hansa!

kabelmann

Joda, i Somatilfellet er jo denne saken grei. Jeg tenker litt mer på den generelle ordlyden i det. Soma er jo ikke dårlig og man må regne med at de som sitter på benken faktisk må spille en kamp nå og da. Da gjør det ingenting at denne spilleren innehar litt ferdigheter og kvaliteter. Hvis den samme tankegangen gjelder for resten av Brann generelt så kan man kanskje ikke forvente at vi vil få en benk/stall som kan matche de bedre lagene fordi det kan virke som at det ikke er så nøye med kvaliteten på de som sitter der.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Snublefot

Synes nå det er helt greit at Soma forsvant.. det er bare å innse en ting her, dette er et spill fra Soma sin side..  han ønsket ikke lenger å spille for brann, og som alle andre arbeidsgivere som får beskjed fra en av sine ansatte, at den ansatte ikke kommer til å klare å prestere, kun kommer til å være en lønnsmottaker, og gi lite eller ingen ting tilbake, så kan ikke arbeidsgiver gjøre annet en å gi han "sparken"....

Soma har tydeligvis mistet all interesse for å spille for Brann, om dette er kun pga fruen i heimen, eller lysten på viking spill er ikke godt å si, jeg liker det uansett ikke.. for jeg føler at her kunne han vært mer ærlig.. men samtidig, hadde jeg likt han noe mer om han hadde sakt, sorry brann, jeg vil ikke spille for dere, jeg vil til viking.. istedenfor personlige tragedier etc?.. mulig, men vil vell aldri få svaret på det.

Xminator

Til helvete med Soma og hent nye spillere før fredag :p

Jeg er ferdig med saken og vil ha poeng mot Fredrikstad!

Snublefot

da er vi veldig enige Xminator..  regner med at du tar turen? =)

Xminator

Ikke til fredrikstad nei. Molde til helgen er mer aktuelt om været holder seg kjørbart.

Nå kan vi jo satse på at de ikke får banen klar i Fredrikstad og får 3 uker til å ordne opp i laget istedenfor 2.

rødesk

Tenkte på en ting..
Hva om soma har lurt oss og kun er ute etter penger..
Tror at viking var villig til å gi han en god del i lønn, og for å ikke bli en sviker som mange andre, sa han at familien var problemet!?
Alle fotball spillere er ute etter penger. Ikke bare fotball spillere, men alle vil vel ha høyere lønn?
oen må gå...!

Go Up