• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Migen Memelli

Started by tormi, March 09, 2006, 15:13:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tormi

Var bare litt lei (sammen meg mange andre) av tråden "Albansk prøvespiller...)

Selv har jeg blitt mer optimist med tanke på Migen enn jeg var i utgangspunktet. Nå får vi se hvordan det går i fortsettelsen. Såvidt jeg har skjønt så er han sterk og rask og slike spillere trenger man alltid. Nå har vi en selv om BS skulle være skadet.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

Jeg synes Migen gjorde en grei innsats mot haugesund..

tatt i betraktning av motstanderen, så var det ikke noe guds gave til brann han viste seg å være ut ifra denne ene kampen, men han var sterk, viste arbeidslyst, og monsemann måtte vell engang eller to be han om å holde seg oppe, ettersom han noen ganger søkte litt vell defensivt for å få ball..

I tillegg viser han fine kvaliteter som en lagspiller, var vell bare engang jeg så han løsnet et skudd når han hadde mulighet til å spille til en bedre plassert spiller, men selv denne gangen var det naturlig å skyte..

Robbie derimot synes jeg virker mere og mere umotivert.. han jobber til tider bra, gjør til tider også ting veldig bra.. men henger ofte med hodet... nå skal en ting sies, dialekten til robbie eier..har sjeldent ledd så mye hver gang en fotballspiller åpnet kjeften sin=)

Xminator

tormi

Dagens papirutgave i BA har en ypperlig liten historie om Migen.

Det sitter nemlig en meget sint fotballpresident nede i Albania og hisser seg veldig opp. Migen skal visstnok ha vært den beste spissen i hele det vidstrakte landet Albania og de sitter nå igjen med knapper og glansbilder etter at Brann "stjal" ham.

Presidenten lover visst bråk og oppgjør med Brann men både Migen og Peddi tar det med ro da alle papirer er i orden.

Migens kommentar om presidenten:

"Sprø fyr. Typisk albansk."

Migen skal visstnok i tillegg ha fått en bot på 3000 Euro etter han "stakk" til brann på prøvespill. Men her hevdes det at alle papirer var i orden...

Bolsen

Der står det også at han er et Supertalent!
Ekke han 25år?   :D

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Derabilo

Quote from: "Bolsen"Der står det også at han er et Supertalent!
Ekke han 25år?   :D

25, og 26 om litt over en måned.. Men sånn sett så er jo fremdeles Hanstveit et supertalent når mange snakker;)
 Bergen ut av Norge -

naitsirk

i norge e ein jo eit talent til ein er tja 30 år.
winters har nettopp bikka over til etablert spelar.
ser ut som om pol har gjort eit kupp rett framfor storklubbane i europa.

enavgutta

"eit kupp rett framfor storklubbane i europa"

Svaksynt mann du mister naitsirk. hehe

tormi

Vel godt å se at han ikke trengte mer enn et par minutter å putte på. En spiller som kan runde keeper er jo spennende må jeg si.

Kanskje har vi gjort et varp? Kanskje kan han være en god innbytter og kaskje kan han presse de etablerte?

naitsirk

Quote"eit kupp rett framfor storklubbane i europa"

Svaksynt mann du mister naitsirk. hehe

lite sarkastisk mann du enavgutta:)

Go Up