• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

TIDENES DĂ?RIGSTE SPILLER

Started by Siggen, March 08, 2006, 12:25:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Siggen

Jeg og noen kompiser hadde en morsom diskusjon i gÄr. Tenkte vi skulle hÞre med dere statistikk freaker hva dere har Ä si pÄ temaet for Ä se hvem av oss som "vant" diskusjonen. Det er mange spillere som har kommet og gÄtt gjennom dÞrene pÄ stadion. Mange gode, men forbausende mange totale flopper. SpÞrsmÄlet er: Hvem er/var tidenes dÄrligste Brann-spiller? Ikke kom med Runar Normann osv... Den type spillere hadde bedritne personligheter, men var ikke totalt ubrukelig med ball.

Jeg er ute etter de som er/var sÄ latterlig dÄrlige at det nÊrmest er uforklarelig at de fikk kontrakt. Se for dere hva Leeds fansen mÄ fÞle for Frank Strandli. Har vi hatt noen av de her i Bergen? Jeg vil ikke ut med navnene vi kom frem til i gÄr for Ä unngÄ Ä legge fÞringer. 50-60-70-talls spillere har jeg ikke noe forhold til, ihvertfall ikke i den enden av skalaen. Vi sier fra 85 og utover.

Gi meg noen navn!

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Superjack

Lennart Fridh, liten feit svenske som ikke kunne lÞpe, slÄ pasninger eller noe annet. :)
i taper ALDRI!

Satan 3

Helge Haugen er tidenes dÄrligste fotballspiller pÄ Brann.
Striler ut av Bergen

tormi

Tom Sanne er da langt dÄrlige enn Haugen. Ellers sÄ hadde vi jo Thomasz Razanauskas som var ULTRA oppskrytt av Teitur. Den nye PLatini my ass ja!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

hjallisen

Espen "Musa" Museus (sikkert feil skrevet) slo jo skikkelig an i branndrakten husker jeg ikke feil...
ed beina plantet pÄ bakken

runarnormann

Lars Moldestad maa jo regnes med i denne diskusjonen.  For ikke aa snakke om begge Walde broedrene!
egenden Alf Dahl

Super Hasund

Den dÄrligste eg har opplevd var jonas jonnson. Fyren va totalt ubrukelig. Mannen hadde drakt nr 10, million lÞnn, funksjonshemmet pÄ slutten i brann
La Folket Synge

*Feltz*

pidre

Eg er ikkje i tvil - Jonas Jonsson, ein katastrofe i fotballsko. Ken Hasle var vel heller ikkje noko stjerne og det samme kan vel seiast om Marek Motyka.
Saludar a los monos!

Toa

Kottila. Trengte en radius pÄ 18 meter for Ä dempe en ball.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KennethS

tÄ pÄ Brann

Ă?

Gratulerer med oppbyggende stĂžtte til en av spillerne som helt sikkert skal gjĂžre en jobb for Brann i Ă„rets sesong.

MÄ noen absolutt ha en slik kÄring, sÄ mÄ det vÊre forbudt Ä nevne spillere som er i dagens stall (selv om det hadde vÊrt sÄ at vedkommende var "tidenes dÄrligste"). Se ikke bort ifra at flere av spillerne kikker innom dette forumet, og la dem nÄ slippe Ä lese slikt tullpreik.

Den dotten som kan finne pÄ Ä nevne Helge Haugen i denne sammenhengen tildeles herved tittelen "tidenes mest hjernedÞde tilskuer pÄ Brann stadion".

Xminator

Hvor er mod? :p Caps i overskrift - slengt pÄ en "jeg skriver fortere enn jeg kan" skrivefeil - og pÄ ett tema diskutert og utdebatert i annen trÄd.

pathel

Quote from: "runarnormann"Lars Moldestad maa jo regnes med i denne diskusjonen.  For ikke aa snakke om begge Walde broedrene!

Hmmm, det var bomskudd spĂžr du meg. Husker du ham godt nok til Ă„ si det ? Lars var stort sett fast pĂ„ laget i en Ă„rrekke pĂ„ backen, og gjorde mye bra, mye mindre bra. Hadde en outstanding cupfinale i 1988, 1.kampen mot RBK. Det beste eg har sett av ham husker eg! Nei  Lars var opp og ned, men en plass i en sĂ„nn diskusjon fortjener han langtifra.

Ellers veldig enig med kandidatene RÄum og Kottila, og kanskje Museus. Mulig vi glemmer noen? men at nÄvÊrende trofaste slitere som haugen nevnes her er jo en hÄn mot dem!

LandÄsKongen

Hva med Morten Pettersen?
Han var en bra midtbanespiller i Start. Brann kjÞpte han for en meget hÞy sum( pÄ den tiden hvertfall).
Han var fullstendig ubrukelig.

Satan 3

Quote from: Gratulerer med oppbyggende stĂžtte til en av spillerne som helt sikkert skal gjĂžre en jobb for Brann i Ă„rets sesong.

MÄ noen absolutt ha en slik kÄring, sÄ mÄ det vÊre forbudt Ä nevne spillere som er i dagens stall (selv om det hadde vÊrt sÄ at vedkommende var "tidenes dÄrligste"). Se ikke bort ifra at flere av spillerne kikker innom dette forumet, og la dem nÄ slippe Ä lese slikt tullpreik.

Den dotten som kan finne pÄ Ä nevne Helge Haugen i denne sammenhengen tildeles herved tittelen "tidenes mest hjernedÞde tilskuer pÄ Brann stadion".

Sorry. Trodde vi hadde sendt ham til BodĂž

Stakkars Helge. Kom Ä sitt pÄ Satan sitt fang,sÄ skal du fÄ en klem.
Striler ut av Bergen

runarnormann

Quote from: "pathel"
Quote from: "runarnormann"Lars Moldestad maa jo regnes med i denne diskusjonen.  For ikke aa snakke om begge Walde broedrene!

Hmmm, det var bomskudd spĂžr du meg. Husker du ham godt nok til Ă„ si det ? Lars var stort sett fast pĂ„ laget i en Ă„rrekke pĂ„ backen, og gjorde mye bra, mye mindre bra. Hadde en outstanding cupfinale i 1988, 1.kampen mot RBK. Det beste eg har sett av ham husker eg! Nei  Lars var opp og ned, men en plass i en sĂ„nn diskusjon fortjener han langtifra.

Ellers veldig enig med kandidatene RÄum og Kottila, og kanskje Museus. Mulig vi glemmer noen? men at nÄvÊrende trofaste slitere som haugen nevnes her er jo en hÄn mot dem!

Vi faar vaere enige om aa vaere uenige om Moldestad.  Etter min mening elendig, til tross for at han er muligens den mest sympatiske spilleren jeg vet om.

Helt enig naar det gjelder Haugen.  Husk at de fleste som nevner ham bare har sett Brann spille i et par sesonger...
egenden Alf Dahl

Go Up