• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gammel video

Started by Doc, March 01, 2006, 12:27:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doc

Hater å se motstandere skåre mot Bann, men dette målet er faktisk verd en liten titt.....!

http://video.google.com/videoplay?docid=6527067628631655045&q=brann

Var desverre ikke til stede på kampen,men det er sikkert noen som har minne å dele....? Noen som husker lagoppstillingene?

Finnes det linker til bilder fra Branns treningskamp på stadion mot man utd på slutten av90 tallet?
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Christian

Sakset fra skbrann.org:
QuoteBrann - Liverpool 1 - 1 (0-1)  

· Cupvinnercupen - 06.03.1997  
Stadion: Brann Stadion
Tilskuere: 12500
Dommer: Nikolai Levnikov, Russland
Gule kort: Liverpool: Neil Ruddock, Steve Harkness, Stig Inge Bjørnebye
Røde kort: -

Mål:
0-1 Robbie Fowler (10.)
1-1 Geir Hasund (48.)  

Brann: Vidar Bahus - Stefan Paldan, Claus Eftevaag, Per-Ove Ludvigsen, Morten Pedersen - Agust Gylfason, Eirik Skjælaaen, Arne Vidar Moen (Mons Ivar Mjelde fra 46.), Roger Helland - Geir Hasund, Tore Andre Flo

Liverpool: David James - Dominic Matteo, Stig Inge Bjørnebye, Steve Harkness, Neil Ruddock, Jason McAteer,Steve McManaman, Patrick Berger, Robbie Fowler, John Barnes, Jamie Redknapp

Xminator

Var forbannet på Liverpool og Fowler i flere år etter det målet der.

abe78

Jeg var mest forbannet på den pinlige innsatsen i returkampen. Det var en flau kamp det!
.og husk!

fettnok

er ikke den kampen med på brann videoen fra 97??
ette går aaaaaldri bra!

Mr_Soma

det stemmer... der er det klipp fra begge møtene -
glemmer aldri skuddet til skjælaaen på Anfield som traff cornerflagget.

Stan "the man" Collymore lekte med oss...

Forza

Hva er det bygget du ser i midten av bildet etter 21 sekunder på siden av klokkesvingen? Kan ikke huske å ha sett det.
Men målet til Fowler var det klasse over. Husker jeg stod resten av kampen på stadion og prøvde å finne ut hvordan han greide det kunstverket.

C@Bøe_79

Det er vel vip/presseboksene som ble provesorisk bygget til denne E-cup kvartfinalen.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up