• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nye drakter

Started by Doc, February 27, 2006, 19:13:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doc

Er det noen som vet når de nye draktene presenteres, og når de kommer i salg?

Ser at mange landslag hiver seg på retro-design bølgen når de utvikler draktene til årets VM. Håper Brann også kan utvikle en retro-design trøye for årets sesong.
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Xminator

Det kommer neppe nye drakter i år.

nummer9

Har vel blitt diskutert dette med nye frakter, og man kom vel frem til at Brann ikke komm med nye drakter i år (tror jeg).

Er vel siste året Brann har sin utstyrsavtale med Umbro, så de gidder vel ikke lage noe ny nå. Lå vel i kortene i sommer når det var masse fokus på at endel Brannspillere ikke brukte Umbro sine sko, at Brann kom til å skifte utstyrsleverandør.

erikdale

Har ingenting med hvorvidt de gidder eller ikke..

De har ganske enkelt avtalefestet at de ikke skal ha nye drakter før til 2007 sesongen.. Dette var også noe som ble offentlig uttalt når våre nåværende drakter kom..
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Gud

Satser på at Kappa blir Branns neste utstyrssponsor. Var det ikke en på forumet her som sa at Bjørn Dahl var interessert i å inngå en avtale med dem? Tror kanskje det var Krøvel, men er ikke sikker.

Nixon

Såvidt jeg husker kommer dette ryktet fra et innlegg på skbrann.org. Bjørn Dahl hadde, i et foredrag på BI, sagt at klubben var i forhandlinger med en italiensk utstyrsprodusent. Og da begynte spekulasjonene om Kappa...
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

Kappa é gode drakter det og ingen andre klubber i norge har det.  Og blir fint å ha noe annet enn Umbro.
Kappa har kommet med en fin Wales drakt;
http://www.dragonsoccer.co.uk/kappa/images/newkitmarch2006-140x223.jpg

Eg Hadde vært gøyt å fått drakter fra noen ukjente som eks;  Tempest Sports som lager drakter til FC United of Manchester og AFC Wimbledon
http://www.fc-utdshop.co.uk/images/homekit_closeup.jpg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

tormi

Jeg har sagt det før og sier det igjen. Kappa er konge drakter og nå som Kvisen har forlatt Brann er det kun Charlie Miller som kommer til å se litt korpulent ut i de tettsittende Kappa draktene!

Ja til fest!
Ja til Kappa!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Rasmus_brann

Kappa har feite drakter, f.eks. Napoli sine er dødsfeite Her kan du se Napoli drakten

Italia drakten e jo også drit kul..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Henki

Quote from: "Rasmus_brann"Kappa har feite drakter, f.eks. Napoli sine er dødsfeite

Håper ikke du med dette mener at Brann skal få store striper med en annen farge enn rød på drakten. Det ville gjort vondt det...
Ballen skal fremover!

moffy_

jeg synes også kappa har fint design på draktene, også lenge de ikke ingår avtale om at alle må spille med kappa sko så kan de gjerne velge de for min del... men det kommer vel an på hvem som betaler mest, og ikke hvilke som er stiligst.....
Men uansett hvilke levarendør vi får, så håper jeg inderli ikke denne blårussen klarer å forhandle frem en avtale der alle må bruke samme merke på sko som på drakten! skulle tro de har lært men man vet aldri
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Rasmus_brann

Quote from: "Henki"
Quote from: "Rasmus_brann"Kappa har feite drakter, f.eks. Napoli sine er dødsfeite

Håper ikke du med dette mener at Brann skal få store striper med en annen farge enn rød på drakten. Det ville gjort vondt det...

Ta det med ro... Og ja, det hadde gjort vondt.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Go Up