• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin Andresen - vår kaptein og leder

Started by tormi, February 17, 2006, 13:14:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tormi

Ja tenkte rett og slett at mannen fortjener, eller endelig har sjans til å gjøre seg fortjent til en egen tråd. Vet det blir mye snakk om han denne sesongen uansett om han er frisk eller skadet.

Det som isåfall er sikkert er at den velkjente artikkelen: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=93744.

Et Brannlag MED Martin Andresen gleder jeg meg virkelig til å se i år!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

SKBMartin

Er enig i deg der, han kommer nok til å sette sitt preg på tippeligaen 06 på en mye bedre måte enn i fjor. Hvis han da holder seg skadefri da
Hjerte i Brann

Bruiser

En skadefri Andresen vil uten tvil prestere på ypperste nivå. Skandinavias beste midtbanespeler i form slik eg ser det, og med han på laget vil Brann kunne styre bortekamper i langt større tilfredsstillande grad enn i fjor.

Martin putter 10+ mål i år, glatt.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Tror ikke Andresen vil score så mange mål, og oppgaven i laget gjør ham ikke til den mest profilerte under kampene. Det vil være spillere som Huseklepp, Vaagan Moen, Sæternes og Winters som stjeler overskriftene de kampene Andresen er virkelig bra. Den som spiller sammen med ham sentralt vil også bli spilt god.

Andresen vil garantert være den spilleren vi merker best om er ute med karantene/skade.

Bruiser

No må du ikkje gløyme at han putta en del mål i Stabæktrøya (har og putta minst ett fint som eg veit om for landslaget), han har et latterlig godt skuddbein og han kjem seg alltid i gode posisjoner, so eg forventer en del mål frå en Andresen i form.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

SKBMartin

Ja, han har mange gode kvaliteter, og kan putte en del mål ja. Mannen skyter som en gud omtrent, skuddbein uten like. Er ikke rart alle andre lags supportere hater han, han er jo så jævla god :D
Hjerte i Brann

Xminator

2005: 2 mål, 4 assists (17 kamper)
2004: 1 mål, 3 assists (13 kamper) (Stabæk fra Blackburn)
2003: 8 mål, 7 assists. (25 kamper)
2002: 1 mål, 1 assist. (25 kamper)
2001: 6 mål, 3 assists. (24 kamper)
2000: 1 mål, 1 assist (9 kamper) (Molde fra Wimbledon)

Hva som skjer i 2006 blir avhengig av hvilken rolle han får i laget. Om han får en defensiv spiller (som Zavrl) som makker vil han nok gå mer frem og få flere mål. Om konstelasjonen blir med Miller vil det nok naturlig bli en mer defensivt jobbende Andresen og færre mål og assists.

jako

Quote from: "Xminator"2005: 2 mål, 4 assists (17 kamper)
2004: 1 mål, 3 assists (13 kamper) (Stabæk fra Blackburn)
2003: 8 mål, 7 assists. (25 kamper)
2002: 1 mål, 1 assist. (25 kamper)
2001: 6 mål, 3 assists. (24 kamper)
2000: 1 mål, 1 assist (9 kamper) (Molde fra Wimbledon)

Hva som skjer i 2006 blir avhengig av hvilken rolle han får i laget. Om han får en defensiv spiller (som Zavrl) som makker vil han nok gå mer frem og få flere mål. Om konstelasjonen blir med Miller vil det nok naturlig bli en mer defensivt jobbende Andresen og færre mål og assists.


Det viktigste er jo at vi med både Miller og Andresen får to spillere som er kreative nok til å slå den forløselige pasningen. Skal også bli spennende å se hvor god Monkam kan bli.
Eneste so bekymrer meg er løpskapasiteten. Der må Miller forbedre seg.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Er ikke så veldig bekymret for løpskapasiteten eller taklingsstyrken til Miller. Det som bekymrer er konsentrasjonen. Det er problemet han har vist som sentral midtbane flere ganger. Nå sist på La Manga der ett balltap fører til kontringsmål til motstander.

Ser for meg at ett naturlig bytte ihvertfall tidlig i sesongen vil være Miller ut, Monkam inn etter rundt 60 minutter. (Og alle skriker neiiiiiii) :p

bulldog

beklager...miller er oppskrytt.
han er en typisk humørspiller som trenger flyt for å være god. om det butter litt imot blir han uengasjert og gjør mye rart med ballen.
han forsvinner ut av kampen og går sur.

en fin type å sette inn men ikke en mann å starte alle kampene med. vi trenger en som kan løpe og takle mye slik at martin kan være den kreative offensive kraften på midten.
bulldog

krøvel vellevold

Quote from: "bulldog"beklager...miller er oppskrytt.
han er en typisk humørspiller som trenger flyt for å være god. om det butter litt imot blir han uengasjert og gjør mye rart med ballen.
han forsvinner ut av kampen og går sur.

en fin type å sette inn men ikke en mann å starte alle kampene med. vi trenger en som kan løpe og takle mye slik at martin kan være den kreative offensive kraften på midten.


Miller har i hvert fall ikke imponert i årets treningskamper. Men jeg mistenker Miller for å være en spiller som hever seg etter motstander og betydning av kampen. Det er forskjell på Miller i treningskamp mot LøvHam og Miller i seriekamp mot Rosenborg!
Legg ned hele klubben!

bulldog

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "bulldog"beklager...miller er oppskrytt.
han er en typisk humørspiller som trenger flyt for å være god. om det butter litt imot blir han uengasjert og gjør mye rart med ballen.
han forsvinner ut av kampen og går sur.

en fin type å sette inn men ikke en mann å starte alle kampene med. vi trenger en som kan løpe og takle mye slik at martin kan være den kreative offensive kraften på midten.


Miller har i hvert fall ikke imponert i årets treningskamper. Men jeg mistenker Miller for å være en spiller som hever seg etter motstander og betydning av kampen. Det er forskjell på Miller i treningskamp mot LøvHam og Miller i seriekamp mot Rosenborg!




ahh! miller på hjemmebane mot rosenborg! nå får ol være ol, jeg setter på dvd'en fra 19.06 2005
bulldog

krøvel vellevold

Quote from: "bulldog"beklager...miller er oppskrytt.
.


Fra Mjeldes nettmøte på brann.no:

Kan du se for deg noen av spillerene som fremtidige trenere?

(Innsendt av Plekter)


Svar:

"Ja, helt klart. Det finnes gode treneremner i Brann-stallen. Martin A er en av dem, Charlie ville vært fantastisk å jobbe med ungdommer."


Miller kan brukes som supporterleder, eller som sosial leder for en fritidsklubb. (Han kan være dart- og biljardsjef. Men siden det er ungdomsklubb, blir det kanskje kurong i stedet).  Kanskje han kan jobbe for Natteravnene eller med anti-alkohol-arbeid i Forebyggingssentralen?
Legg ned hele klubben!

Gud

Tror du kan stryke Charlie fra anti-alkohol arbeid...

Lurkin

Quote from: "bulldog"beklager...miller er oppskrytt.
han er en typisk humørspiller som trenger flyt for å være god. om det butter litt imot blir han uengasjert og gjør mye rart med ballen.
han forsvinner ut av kampen og går sur.

en fin type å sette inn men ikke en mann å starte alle kampene med. vi trenger en som kan løpe og takle mye slik at martin kan være den kreative offensive kraften på midten.
Berømte Brann fra Bergen

tormi

Ja jeg tror heller ikke det er noen tvil om at Andresens viktigste bidrag vil være defensivt anker på midtbanen. Han skal briljere med sugende taklinger, glimrende ballvinninger og hurtig vriding av spillet med glimrende pasninger. I tillegg skal han slå en del glimrende dødballer og score et par mål på frispark pluss kanonskudd fra 16-20 meter!

My man!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tormi

I skrivende stund har Martin Andresen puttet 2 i nettet mot Haugesund etter 30 minutter.

Jepp vår LAGFUHRER tar grep!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Chris*

2 mål av Marin ja, noen som sa anker på midtbanen?
Fortsetter han i samme spor som mot FKH lukter det ronaldinho rollen på MA...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Alexåsane

Quote from: "bulldog"beklager...miller er oppskrytt.


beklager... for noe tull.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up