• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

La Manga

Started by bernu, February 15, 2006, 20:49:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

QuoteDahl ut med skade
Etter morgenøkten prøvde støtteapparatet å børste støv av gamle ferdigheter, men det endte med knall og fall. Daglig leder Bjørn Dahl måtte kaste inn håndkledet med noe som ser ut til å være avrevet akillessene.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4523&brann=8aca0e94931dd255d4d9b719c633e608

Fint å se at ledelsen sympatiserer med de skadde på La Manga... ;)
Må være fint for Andresen og Sæternes å få selskap på sidelinjen...
HANSA - Z

Derabilo

Hehe.. Må si eg liker denne dagboken dies;) artig å følge med på hva som skjer..!
 Bergen ut av Norge -

Xminator

Pokker heller, du suger skikkelig til å lage overskrifter. Var på god vei til å lage en tråd med SKADESJOKKET!

Vel vel, en god spøk skuslet vekk. Selv om det blir krykker på Dahl til seriestart.

bernu

Quote from: "Xminator"Pokker heller, du suger skikkelig til å lage overskrifter. Var på god vei til å lage en tråd med SKADESJOKKET!

Vel vel, en god spøk skuslet vekk. Selv om det blir krykker på Dahl til seriestart.

Unnskyld... det var ikke meningen ;)
Men jeg sparte sikkert en del for hjerteproblemer med din overskrift ... ;)
HANSA - Z

Kirk

Må si jeg er litt skeptisk til denne "frivillige egentreningen" som Miller og co. har begynt med. Tydelig at ikke alle har gjort jobben i vinterpausen, og da burde det vel heller vært tvungen straffetrening. (Selvsagt mulig at det er det det er . . .)

Tviler på at Uwe Rösler eller Tom Nordlie hadde godtatt en slik unnasluntring. Når det begynner å nærme seg seriestart bør tiden brukes på å drille formasjoner og spille inn laget, og ikke på fysisk grunntrening.

Frem med pisken Mjelde!

Christian

Tviler på at Miller hadde godtatt trenere som Tom Nordlie og Uwe Rössler...

tormi

Det kan jo også hende at de driver med egentrening fordi det ikke er så forbanna mye å finne på på La Manga. Tross alt er det gøyere å skyte på mål enn å runke på brakken?!

I tillegg slipper mann gnagsår.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

dudo

Det må da bare være Brannsupportere som greier å vinkle det til noe negativt at noen driver egentrening?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "dudo"Det må da bare være Brannsupportere som greier å vinkle det til noe negativt at noen driver egentrening?

Hehe, ja, eg ser for meg ka som hadde skjedd hvis Brann hadde fått tak i Beckham mens han ennå var ung og lovende: Etter en stund hadde noen oppdaget at han stod igjen etter trening og skjøt frispark, og då hadde det blitt et helvete, for då hadde Brann tydeligvis kjøpt inn en kar som ikkje var tørr nok bak ørene til å vite kordan han skulle utføre et enkelt frispark! :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up