• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Garderoben-A B supportere?

Started by morten_61, February 12, 2006, 18:25:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ida, ekte supporter

Synes det er bra at partoutkortinnehaverne får litt ekstra! :) Det er jo for at flere skal kjøpe partoutkort og vite at da får de litt særbehandling! Og herregud, du blir jo ikke stemplet som B-supporter selv om du ikke har til Garderoben! :P Garderoben er bare et + til de som faktisk har tatt seg råd og gjerne spart for å få råd til partoutkort! Hvis du drikker en halvliter mindre på puben hver dag får du raskt penger til noe som er mye viktigere! Partoutkort.

Rasmus_brann

Quote from: "Ida, ekte supporter"Synes det er bra at partoutkortinnehaverne får litt ekstra! :) Det er jo for at flere skal kjøpe partoutkort og vite at da får de litt særbehandling! Og herregud, du blir jo ikke stemplet som B-supporter selv om du ikke har til Garderoben! :P Garderoben er bare et + til de som faktisk har tatt seg råd og gjerne spart for å få råd til partoutkort! Hvis du drikker en halvliter mindre på puben hver dag får du raskt penger til noe som er mye viktigere! Partoutkort.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

monzilla

Det er dine egne ord, ingen som har sagt noe om du er bedre supporter eller ei. Alt som blir sagt er at det er mer gunstig for både brann og deg selv om du har patourkort.

tintin

men; dette klippet de skulle legge ut på garderoben om kveldens kamp, hvor er det, er det bare eg som er blind?

DJ_ADG

ser at noen har snakket om cupfinalebilett som partout fordel. Ja man har forkjøps rett, ikkje sikrett siden Brann har flere partout enn de kan få på Tullevaal. Dette é sånn eg synnes man bude fordele de. P-kort og medlem i BBB/eller SK Brann bør være først i køen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

tintin

eller belønne de som har hatt partoutkort lengst. eg har for første gang i år partoutkort, så regner ikkje med cupfinalebillett gjennom brann hvis det skulle bli aktuelt. de som har hatt kort i en årrekke bør prioriteres. etter min mening. det blir min tur en dag og:)

DJ_ADG

ja. det glemte eg å skrive. At man må hatt p-kort og medlemskap ihvertfall noen år. Dette é problatikk som hadde vært enklere dersom NFF inser at sponsorene sinne gratisbiletter ikkje gir stemmning på kampene.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Rasmus montanus: Hvorfor i alle dager kjøper du ikke bare partoutkort,er du under 16 får du vel på Hansa til 900,1000 på Store Stå. Dette er jo noen hundrelapper mindre enn det vil koste på alle kamper. Om du vet du har penger til hver kamp,buss,mat etc så har du jo en garanti til dine foresatte om at du kan betale tilbake. Og dette med garderoben,det er bare bullshit. Nyhetene kommer samtidig som framsiden,tilbudsvarer som alle andre,og live oppdatering har eg ikkje sett noe til. Eg kjøper partoutkort fordi eg slipper styret om det er storkamper,og eg vet eg går på alle kamper uansett. Det er ingenting som heter A- eller B-supporter selv om du ikke har partoutkort,du har bare fler fordeler!
2.10.07-Gullet kom hem!

Rasmus_brann

Akkurat det med a og b-supporter bryr meg mitt i ræven. Og det med garderoben bryr meg nesten samme stedet. Og jeg er nok over 16 så det er ikke så billig. Har regnet litt på det og funnet ut av at det blir kanskje p-kort på meg. Men vi får se...

Ps. den rasmus montanus begynner og bli litt utdatert, samme med rasmus på loffen. Ikke morsomt lenger.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

P-K

Den kan være greit å ikke blande kortene når man kommer til Holberg. Enten får dere kalle ham Rasmus Berg eller Erasmus Montanus.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Hoggi

Noen fordeler må man jo få av å legge ut 2-3000 kr. 6 mnd før en eneste kamp er spilt, og en enste ny spiller er kjøpt! Slik er det over alt, forhåndsbetaling og medlemskap skal gi fordeler. Fra LO til Mossad...
 Erik Solèr på vingen!

Go Up