• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

MONKAM KLAR!

Started by slang, February 08, 2006, 19:00:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

slang

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=93334

No e han endelig klar for Brann og Bergen. Bra NFF tok til fornuft!
ansa 08

Doc

Har registrert oppstyret frem og tilbake om denne spilleren, men jeg vet desverre fint lite om ham. Er det noen som kan opplyse om posisjonen han spiller, sterke og svake sider og lignende? Er han i diskusjonen om plass i førsteoppstillingen eller på benken? Noen som har sett ham spille?

Mye spørsmål dette her, takknemmelig for svar!
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

dudo

Jeg kan jo begynne med det lille jeg vet:

*Sentral midtbanespiller
*Løpssterk (type Haugen)

Jeg har også hørt lovord om han, men vet ikke helt om jeg tror på dem. Det var ihvertfall snakk om ferdigheter på linje med Seyi. Dog, bare spekulasjoner. Han er vel tenkt som et alternativ til førsteelleveren på sikt. (Noe som hamrer i stykker spekulasjonene om Seyi-ferdigheter)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mico

Sånn som jeg ser det mangler midtbanen hodestyrke, løpsstyrke, evne til å dekke store områder, og en spiller som har driv med ballen (altså det Scharner bidro med). Haugen kan komme med noe av dette men holder noke ikke mål.

Dersom man skal tro det som er skrevet om Monkam er han jo akkurat denne spilleren.....

Kan være et alternativ til Miller/Egueren i kamper der man bruker Huseklepp og Ludvigsen som vinger. For da nytter det ikke med Andresen sammen med en offensiv spiller.

Mico

Siden nff tok til fornuften her må man jo nesten stille spørsmål ved hva som skjer med de fra Ghana.
Vet det er et skudd i mørket, men Brann betalte jo tross alt for opsjonen mens de gamle reglene var gjeldende...

kabelmann

Det er vel FIFA-regler som forhindrer disse å komme? Under 18 osv.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Mico

Quote from: "kabelmann"Det er vel FIFA-regler som forhindrer disse å komme? Under 18 osv.

Ja halvveis i hvert fall. Brann hadde jo ordnet skolplass slik at de omgikk FIFA-reglene, men nff stoppet det.

Det jeg siktet til er at Brann har opsjon på å kjøpe de når de blir 18.
Da må jo Brann søke om arbeidstillatelse under de nye reglene antakelig. Om nff da ikke er snill siden man betalte for opsjonen mens de gamle reglene var gjeldene.

Go Up