• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tifo info!

Started by C@Bøe_79, January 30, 2006, 23:51:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Som noen sikkert har sett har "tifolinken" på forsiden vært borte alt for lenge...
I disse dager holder undertegnede på med nytt innhold..
Hva mener du/dere burde inneholdes på en slik side?

Mvh
Christian Bøe

For Tifo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Først av alt bilder fra tifoen vi lager.

Egen nyhetsdel, som f.eks innkalling til tifo-møter/dugnader. Raport fra dugnader/tifo show osv.

Kanskje oppdatere oss med filmer/bilder fra utlandet slik at folk kan se hvordan det fungerer nedover i europa.

Egen zone på forumet hvor vi kan snakke om tifo og tifo som ikke omhandler Brann. F.eks no kan eg ikke starte en topic her dersom Ascoli eller noen andre hadde en kjempe tifo for noen dager siden.

Prøve å få til en paypall ordning med tanke på betalinger til tifo (personlig støtte), vet dette pleier å fungere bedre enn betalingsmåten som er no.

kommer ikke på mer i farten....

fettnok

QuoteKanskje oppdatere oss med filmer/bilder fra utlandet slik at folk kan se hvordan det fungerer nedover i europa.

Egen zone på forumet hvor vi kan snakke om tifo og tifo som ikke omhandler Brann. F.eks no kan eg ikke starte en topic her dersom Ascoli eller noen andre hadde en kjempe tifo for noen dager siden.
dette var ikke en kjempeide syntes eg, det er svært få som faktisk bryr seg om dette, å det finnes andre steder som er bedre egnet til sånt. resten av forslagene var bra.
ette går aaaaaldri bra!

Northside

tja, er lit uenig med deg.

Kan stemme at et fåtall her inne bryr seg mye om tifo, men det er også en god del som følger med av og til.

eks, på ultras-tifo hvor jeg jobber (forum) så var vi i overkant av 10 medlemmer som holder med Brann, og hadde vi begynt å oppdatere litt om tifo i resten av verden her inne så tror jeg faktisk flere ville brydd seg etterhvert. Trenger kanskje ikke en egen "side" til dette, men en egen zone på forumet kunne ikke skadet!

eg mener hvertfall vi bør prøve å oppdate oss selv litt innen tifo fra utlandet og fra Norge slik at folk får sett litt hvordan det faktisk fungerer, det kan også muligens være med på å gjøre flere intresert i tifo.

fettnok

ja men du har jo tifo forumet ditt til sånt da...
ette går aaaaaldri bra!

Nixon

Ser heller ikke problemet.
Er vel ingen som har nektet noen å legge ut bilder av tifo fra andre steder i Norge eller fra utlandet på tifo-forumet.
Rød makt på Hansa!

Northside

Quote from: "Nixon"Ser heller ikke problemet.
Er vel ingen som har nektet noen å legge ut bilder av tifo fra andre steder i Norge eller fra utlandet på tifo-forumet.

tja, i følge forumets regler så skal det snakkes om Brann og det som skjer rundt Brann. Dvs snakk om eks Barcelonas tifo som var betalt av klubben har ingenting med Brann å gjøre, dermed så vil topicen bli stengt/slettet rimelig fort kan eg tenke meg.

C@Bøe_79

Dette gjelder strengt tatt ikke på tifodelen..
Det er på Sportsklubben Brann og livet rundt..
Tifo fra europa kan være med å øke kreativiteten på folk også,og dermed hjelpe Tifo-gruppen vår..
Så det så..

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up