• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

lagoppstilling mot løv-ham?

Started by BBB2003, January 26, 2006, 14:11:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB2003

noen som vet sånn noe lunde kem som stiller fra start?

Xminator

Omtrent som i andre omgang mot Luzern tenker jeg. Kalvenes spiller fordi risikoen for skade er for stor på kunstgresset. Tviler på at de bruker Sæternes heller, igjen på grunn av underlaget. Av samme grunn ser jeg for meg at Bjarnason hviles, og at man kjører Klock inn på laget.

Noen som vet om Huseklepp og Walde er tilbake fra U-21 i tide til kampen?

I tillegg spiller vel De Serpa, og eventuelt andre prøvespillere.

dudo

Quote from: "Xminator"Kalvenes spiller fordi risikoen for skade er for stor på kunstgresset.

Så du mener de har bestemt setg for å ødelegge Kalven fullstendig? ;p

Uansett, det blir spennende å se denne de Serpa (dvs å høre hva dere sier etter å ha sett han...), han har vel ikke fått trent noe særlig med laget og må derfor mbedømmes etter ferdigheter foran (sam-)spill. Men skal Walde spille for Brann eller Løv-Ham, trodde han var utleid?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gud

Quote from: "Xminator"Omtrent som i andre omgang mot Luzern tenker jeg. Kalvenes spiller fordi risikoen for skade er for stor på kunstgresset. Tviler på at de bruker Sæternes heller, igjen på grunn av underlaget. Av samme grunn ser jeg for meg at Bjarnason hviles, og at man kjører Klock inn på laget.

Noen som vet om Huseklepp og Walde er tilbake fra U-21 i tide til kampen?

I tillegg spiller vel De Serpa, og eventuelt andre prøvespillere.

U-21 landslaget spilte mot Tyrkia i går så regner med at Huseklepp kommer hjem i dag. Forøvrig endte det 1-1.

Go Up