• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

slovensk landslagsstopper Andrej Pecnik

Started by nyhammeroivind, January 25, 2006, 22:56:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

nyhammeroivind

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1920839.ece

Heisan, noen som vet noe om denne spilleren?
Dette kan jo virke lovende, men tør vel egentlig ikke å tro noe som helst før noe mer er bekreftet.

monzilla

han knekker sikkert foten på vei inn på kontoret til Per Ove rett før han skal skrive kontrakt. Eller enda bedre, på vei ut rett etter han har skrevet kontrakt

Alzheimer/Silverspurs

Mogleg at BA tek litt i. Snakka med slovenar no, og han hadde høyrt navnet på spelaren, men visste ikkje kor han spelte, og at han var på landslaget var han litt lettare sjokkert over. Han fyren her er rimelig stor fotballfan sjølv om han følger andre spelarar enn slovenske spelarar mest.

Ein anna slovenar visste berre utanomsportslege ting om fyren, hehe.

Xminator

En spiller vi egentlig bare må stole på at Brann har kontroll på hva de gjør. Umulig å si noe om hvilket nivå han egentlig holder. Har vert inn og ut av det tjekkiske laget han spiller for.

Ble i avis-BA beskrevet som ikke spesielt rask - eller treg.

KennethS

Robert Koren sier dette e en god spiller , men han e ikkje særlig rask. Mener at skal Brann hente en ny forsvarer bør farten være høyt prioritert, finnes mange gode stoppere uten fart, vi trenger en med fart som kan utfylle Soma best mulig.
tå på Brann

jinxter

Han har vistnok spillt venstreback for landslaget til Slovenia, og er noenlunde fast på Sigma fra det jeg har hørt. Gjorde det ok når han fikk sjansen for Slovenia.

Xminator

Startet 5 av 16 kamper, kommet inn i 2, blitt tatt ut i 4 og stått over 5 kamper. Ikke spesielt fast på laget, men det kan jo skyldes skader.

Som før nevnt sier BA han har ett godt venstreben. Får ærlig talt håpe det ikke betyr at Hanstveit er på vei bort, men det kan jo tenkes Brann forventer at Hanstveit forsvinner til sommeren?

Henningen

Tror vi kan være rimelig sikker på å beholde Hanstveit en sesong til etter å ha sett USA-kampen..  :wink:

Xminator

Stod vel i dagens BT at han blir i Brann. Uavhengig av landskamp eller ikke.

Tror folket undervurderer USA litt som fotballnasjon. De er tross alt 20 millioner fotballspillere, og er 7. rangert. Ikke så rart at ett svekket eliteserielag får kjørt seg :p

P-K

USA er ranket høyt fordi de kun møter dårlig motstand. Det ikke akkurat mange store nasjoner i mellom- og nord-amerika.

Ville overraske meg om de tar et eneste poeng i VM. Tenker de skal være fornøyd dersom de scorer mot Ghana. Det er noe helt annet å møte et umotivert landslag som tilsynelatende har glede av å drite seg ut, og å skulle bryne seg på Italia og Tsjekkia.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Christian

Har du sånn greie på det amerikanske landslaget eller har du glemt at de nådde kvartfinalen i forige VM. Tapte 1-0 mot Tyskland i den kampen og var lagt fra kasteballer i det sluttspillet.

Har vanskelig for å tro at interessen for fotball skal ha blitt mindre og kvaliteten på landslaget dårligere siden den gang.

Gud

VM 2002 tror jeg mest vil huskes for de mest inkompetente dommer- avgjørelser verden noensinne har sett maken til. Det var en del lag som kom langt pga dommer-avgjørelser som ikke lignet grisen.

BRANN gutten fra Os!

eg har no ALDRI hørt om han, men alltid spennende me folk ein ikkje har hørt om eller har akkurat hørt om:P

eg hadde hørt navne på Scharner ikkje mer...;) stoler på Per Ove eg..
RANN<3

Snublefot

Usa er bra, og landon donovan er hjertelig velkommen til staddaen imo;)

Xminator

Han blir neppe Brannspiller. BA skriver at han nok havner i kategorien "Vet ikke om han var god nok". Ludvigsen vil ikke kommentere enkeltspillere, men strekker seg til å si at han ikke fikk noen "oi-han-må-vi-ha" følelse i Portugal.

Brann sliter med å finne de riktige spillerene.

Go Up