• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Synd med Sanne

Started by mægs, January 16, 2006, 22:10:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mægs

Kommer til å savne Tom Sanne.

På slutten av fjorarets sesong,så glimtet Sanne virkelig til,synd at han la opp,for jeg tror virkelig at han hadde noe på gang der?
ægs

Gud

Er ikke helt sikker på om Sanne hadde noe på gang. Han hadde en oppsving mot slutten som var veldig gledelig for han, men savne han kommer jeg ikke til å gjøre.

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Rasmus_brann

Han begynte på en god form mot slutten så det ut som, men om det hadde fortsatt får vi desverre aldri vite. Men jeg har mine tvil om at han hadde blitt noe spesielt god akkurat.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

naitsirk

sjekk årets bedriftslag i statoil.

kanksje han blir ei stjerna på laget, for ein gong skuld

28966mustang

Det blir som å savne tannverk.
Hvil i fred- 1963!

tormi

Sanne blir overhodet ikke savnet. Hans lønnsutgifter er en rein besparelse for Brann. Sanne kom til Bergen for å studere. Brann bet desverre på og signet han. Sanne hadde ikke motivasjonen til å bli god, det er jo derfor han også sluttet.

Hans innstilling var for slapp og for lite fighter preget. Tviler på om Sanne hadde sett benken i år.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nemesis

Eneste som er synd i sanne saken er intrykket han sitter igjen med av oss supportere, - ikke særlig støttende.   Nå det er sagt så burde fyren aldri spilt i Brann, han var rett og slett ikke god nok.  For en klubb med ambisjoner om gull, så var fotballspilleren Sanne ikke ønsket av oss supportere, men det har selvsagt ingeting med personen Sanne å gjøre. Han er helt sikkert en hyggelig og likanes kar, men som fotballspiller vil han ikke bli savnet...   Synd å si det, men det er desverre den harde virkelighet.....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up