• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Merklig at han ikkje fikk kontrakt

Started by KennethS, January 16, 2006, 22:01:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Ifølge NTB spiller Sherif Touré (24) til daglig i den tyske klubben Concordia Ihrhove, som holder til i 7. divisjon.

utrolig merklig at Brann ikkje hentet han, han e jo god nok for tysk 7 divisjon :)
tå på Brann

Gud

Hehe. Han får nå spille VM og han må jo være en av få spillere i VMs historie som får delta i VM samtidig som han spiller på et så lavt nivå i klubbfotball. Gledelig for Sheriffen.

Nixon

Det er ikke snakk om den spilleren som var på prøvespill i Brann. Forvekslingen skyldes at Mamam Cherif Touré (som er vår mann) brukte navnet Sherif Touré da han var i Bergen. Han spiller nå for Metz i Frankrike og ikke i Tyskland.
Rød makt på Hansa!

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"Ifølge NTB spiller Sherif Touré (24) til daglig i den tyske klubben Concordia Ihrhove, som holder til i 7. divisjon.

utrolig merklig at Brann ikkje hentet han, han e jo god nok for tysk 7 divisjon :)

er en skikkelig smart kar du.

Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

C@Bøe_79

Han spilte uoffisielt VM i 1964 også,da som egentlig U-21 spiller
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bruiser

Quote from: "C@Bøe_79"Han spilte uoffisielt VM i 1964 også,da som egentlig U-21 spiller

Eg har det på god autoritet at Sherif Touré, egentlig, er Lucky Luke.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Henningen

Har hørt at han har en sønn som spiller i en engelsk klubb og.. tror den heter "Arsenal". Sønnen heter visst Kolo.

C@Bøe_79

Kolo er egentlig bestefaren,onkelen og broren til Sherif..
Dette grunnet innviklete giftemålsregler i hjemlandet deres...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up