• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lundekvam ønsker å avslutte i Brann

Started by abe78, January 10, 2006, 08:26:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article530453.ece

Lundekvam bekrefter at han drømmer om å avslutte karrieren i Brann.
Dette er jo en invitasjon til Brann. Håper det finnes midler til å ansette han. Kontrakten går vel ut til sommeren?

Så forresten at Lundekvam spilte cupkamp for et par dager siden. Det stemmer ikke at han forsatt er skadet.
.og husk!

Xminator

Alt har sin pris. Brann skal tross alt ikke holde ham i kosten til fylte 40. 3-årskontrakt og litt over millionen i lønn er vel ikke umulig.

Ricky

Med et slikt utspill, så ligger det vel i kortene at lønn ikke vil bli noen hindring. Og til sommeren, så kan jo heller ikke Southampton kreve noe for ham.

viks

Lundekvam kommer hjem, liten tvil om det, men ikke før til sommeren.

Har tro på Clausen som en ressursperson i Brann systemet etter endt karriere og. Bøttevis med erfaring, fra internasjonal fotball, og slik jeg har forstått det så har han ikke gjort det så verst på økonomi fronten heller.

Finner ikke så mange slike spillere/personer i vårt distrikt med unntak av en viss Trond Egil kanskje..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

For å ha sagt det, Soltvedt er en person jeg ikke tror vi er tjent med å få inn i Brannsystemet. Det er for mye "meg" og for lite "vi" med fyren.

viks

Bare for å oppklare eventuelle misforståelser. Jeg ønsker ikke Trond Egil Lille Ruben Soltvedt inn i noe som helst for for styre og stell i nærheten av SKB..

Clausen tror jeg imidlertid kunne vært et fint supplement rundt Per Ove i sportslig styre og stell, eventuelt på markedssiden, selv om jeg tviler på dette. Til det er Clausen for opptatt på andre business fronter tror jeg..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Lundekvam er en helt annen personlighet ja. Han sa vel for noen år siden at det var uaktuelt å fortsette i fotballen når karrieren var slutt?

viks

Quote from: "Xminator"Lundekvam er en helt annen personlighet ja. Han sa vel for noen år siden at det var uaktuelt å fortsette i fotballen når karrieren var slutt?

Tror du har rett i det ja.

I tillegg så tror jeg han har kjøpt opp det som er å oppdrive av strandtomter på Austevoll. Starter sikkert eget firma innen eiendomsmegling eller noe når han legger støvlene på hyllen vil jeg tro.

Det som er best med Clausen er kanskje at dersom han ser at han ikke holder mål lenger, så legger han opp på dagen. Han er ikke en type som sitter på benken og hever millionlønn...

Ricky

Claus er velkommen som rundhåndet investor den dagen han legger skoene på hyllen :)

Go Up