• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Olafinjana bør være første prioritet!

Started by sga55, January 09, 2006, 13:55:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sga55

Denne mannen har visst sin klasse i Bergen.

Ting som taler for at han kam komme tilbake til Bergen:

Han Trivdes kjempegodt når han var her

Får visst seg fra i Bergen for utenlandske klubber (face it: kommer han tilbake tar det ikke lang tid før han forsvinner igjen)

Tidligere kjæreste, (vet ikke hva som skjer der om de fortsatt er sammen men gjenforening er jo kanskje en mulighet)

Han kommer til et trygt miljø og en trener som kjenner ham.

Til som taler i mot.
ga55

Xminator

sga55

Quote from: "Xminator"Det er en klar fordel om diskusjonen holdes til en tråd:

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=5496

No må du gje deg.

D må kunne gå ann å starte nye tråder når det begynner å bli skummelt mange meldinger på et tema.

Uasett var det nok ting i meldingen min som ble touchet på i tidligere tråd, men det betyr ikke at det er det samme.

Feedback og meninger på det man skriver får man stort sett når man starter en tråd.

DERFOR må det være lov å gjøre dette uten noe SUTRING fra sånne som deg.

Stian
ga55

Xminator

4 sider er ingenting. Det er absolutt ingenting i det du skriver som skulle tilsi en ny tråd. Ingen nye elementer. Ingen nye rykter. Men din personlige mening. Som hadde passet perfekt med det resten av forumets klientell har klart å holde til en tråd.

Har du tenkt på hvor uoversiktlig forumet blir om alle de 20 aktive debatantene på emnet hadde bestemt seg for at 30 innlegg er nok, la oss starte en ny tråd? For samtlige 26 spillere og 200 aktuelle og uaktuelle prøvespillere og overganger.

Vent litt - det er jo BA-forumet jeg beskriver.

tormi

Enig at det må gå an å ha flere tråder når noen er "fyllt" opp. Men ikke begynne tråder med å krangle... Det er kjipt!

Forøvrig enig i at Olf må komme til Brann som første Pri. Men jeg skjønner ikke problemet. Sponsorer må jo være overivrig på å få ham til Brann!!!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up