• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Iversen til Brann?

Started by 2rB, December 30, 2005, 07:59:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fettnok

skjønner ikke at folk gidder å bry seg med denne saken. iversen kommer ikkje til brann, fyren har altfor god selvtillit til å skjønne at han ikke er hva han en gang var.
ette går aaaaaldri bra!

Rasmus_brann

Iversen er bare en sror klyse som scorer på straffe...!
Håper han ender opp i en klubb som er for "stor" for han og "drukner" der og legger opp, og blir deprimert og begynner å spise nøtter.  ha ha ha ha ha ha.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

tormi

Quote from: "Nixon"
Det Brann skal ha ros for er at de, i motsetning til VIF, setter krav til Iversen. Skal han komme hit må han stenge fluktveiene og skrive under på at han blir her i noen år. Slik at vi i alle fall får godt betalt dersom andre klubber skulle bli interessert. Den holdningen synes jeg faktisk er det viktigste i denne saken: Brann vil ha klubbspillere!

Og derfor kommer ikke Iversen...


Hør...hør...

Veldig bra resonnert Nix! Er personlig av den oppfatning at jeg kunne tenkt meg å se Iversen i Brann under de gitte forutsetninger og seff at han ikke ble for dyr. Jeg ser ingen grunn til å svi av 3 miller i året i lønn + sign on fee på en spiller som KUN er interessert i å komme seg vekk.

Men forutsatt at han flytter til Bergen og SPILLER fotball så er han en interessant spiller med et visst videresalgspotensial.

Har personlig aldri hatt noe i mot ham men ville blitt overrasket om han havnet i Brann etter Store Stå sine mishagsytringer mot ham den gang han spilte i RassBallKlubben.

Anyways - Tviler sterkt på at han kommer og om jeg fikk velge helt fritt ville jeg heller hatt et ungt og LOVENDE talent.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

enavgutta

Jeg tar det som en selvfølge at Brann ønsker klubbspillere. Derfor er denne interessen mildt sagt svært overraskende. To spannet Winters og Sæternes er våre førstevalg uansett. McAllister og McYstaas er ikke noen vi ønsker å se i startelveren, men så lenge de er der .. er det ikke vits med mer stallfyll på topp med mindre begge får fyken. Det er midtstopper og backer vi trenger av forsterkninger.

Xminator

Selvfølge? Winters var ingen klubbspiller. Miller var så absolutt ingen klubbspiller. Det samme kan sies om Scharner.

At vi har gjort en del spillere til klubbspillere er en helt annen ting.

Uten at jeg egentlig vil ha Iversen likevel...

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

OmOssSjølOgHansaøl

hele budsjettet på én spiss. Og hvis Brann likevel velger å bruke mesteparten av budsjettet, vil eg mye heller ha Helstad som e en minst like god angriper som Iversen, e mindre skadeutsatt, og har ekte klubblojalitet.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

tormi

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"Uansett synes eg altså det e en dårlig idé å binde opp hele budsjettet på én spiss. Og hvis Brann likevel velger å bruke mesteparten av budsjettet, vil eg mye heller ha Helstad som e en minst like god angriper som Iversen, e mindre skadeutsatt, og har ekte klubblojalitet.


Det er jo akkurat her debatten sporer helt av gang på gang!

For det første er det ikke snakk om å kjøpe Iversen. Han er klubbløs.

Dersom vi skal ha Helstad koster han minst 8 mill (til RBK) + sign on fee og lønn.

Ergo vil Iversen bli en billigere spiller en Helstad. Man bruker ikke hele budsjettet på Iversen!

Men for at ingen skal misforstå meg så vil jeg mye heller ha Helstad! Men "get your facts right".
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up