• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brannstallen 2006

Started by Suppesupporter, December 21, 2005, 17:31:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Suppesupporter

Brannstallen 2006 er jo ikke særlig fornyet eller forsterket, foruten Petter Vaagan Moen. Svekket etter salget av Scharner.

Men når jeg ser over Brannstallen, så er den jo faktisk ganske sterk, fremdeles. Finner en del svakheter på høyreback, og en forsterkning på topp.

Men det er jo et fundament i Brannstallen som faktisk er imponerende, om den holder seg skadefri.. (!) Og det er ikke til å legge skjul på at det trengs litt mer bredde i stallen...

Opdal, Hanstveit, Sigurdsson, Soma, Bjarnason, Andresen, Miller, Ludvigsen, Vaagan Moen, Sæternes, Winters...

Dette er jo jammen ikke verst, eller hva folkens?

Alexåsane

I forhold til høst sesongen så har vi på en måte 5 nye spillere. Sæternes, Andresen, PVM, ludviksen, Gundtveit.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BrannFa(e)n

Personlig mener jeg at Bjarnason ble bedre og bedre i starten av sesongen og mot sommerpausen, bedre enn han var den første sesongen. Nå er jeg mer usikker på om mannen som kommer tilbake fra skade er god nok etter at vi har blitt litt kravstore etter at Paul Scharner regjerte i forsvaret. Lundekvam er en fin tanke. Dere vet hvor jeg ellers vil ha en forsterkning. :)
rannfasiten

Go Up